Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija ja poika poissa viikonlopun. Mitä teen?

Vierailija
13.06.2014 |

Äijä  kysyy. Muija ja poika lähtivät lomalle viikonlopuksi muijan työpaikan kesämökille. Mitähän tässä voisi yksinäinen äijä tehdä viikonloppuna?

Keräänkö kasaan naapuruston miesporukan ja kokoonnutaan meille juomaan viinaa ja katsomaan jalkapalloa, pyydänkö naapurin yksinhuoltajaäidin kylään juomaan viinaa ja katsomaan jalkapalloa, vai lähdenkö kapakkaan juomaan viinaa ja katsomaan jalkapalloa?

Vai voisiko sitä sitten tehdä jotain muuta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:29"]

Siivoa huusholli katosta lattiaan, kutsu pari kaveria syömään/juomaan, siivoa huomenna uudestaan pahimmat ja lopun aikaa LEPÄÄ.

[/quote]

Oletko hullu vai nainen?

Vierailija
2/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:34"]

Mä tiedän, mitä mä tekisin, jos porukka häipyis ja olisin mies (eli tykkäsin jaliksesta =)): ostaisin hyvää syötävää, epäterveellistä herkkua. Ja limsaa (koska en juo, mutta jos joisin, niin ostaisin lemppariolutta). En kutsuisi yhtään ketään kylään. Nauttisin laatuajasta aivan laiskotellen ja tehden just sitä mistä itse tykkään. KÄvisin välillä lenkillä tai kaupassa (okei, miehet ei tykkää shoppailusta, mutta ehkä jossain rautakaupassa?=)). Ja katsoisin sitten sitä jalkapalloa rumissa vaatteissa, joisin paljon kahvia ja söisin milloin sattuu. Ja saunoisin. Voi että...!

[/quote]

Ihanuus! Pus pus pus! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa kotinne ja pese ikkunat. Täytä jääkaappi perhettäsi varten. Pese pyykit pois.

Vierailija
5/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää ja käy nukkumaan.

Vierailija
6/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
7/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitähän siinä sitten voisi tehdä? En tiedä.

Vierailija
8/28 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin katot äijäporukalla jalkapalloa! Parempi ehkä jossain muualla kuin kotona...

Otat nyt irti kaiken! Siistit vaan paikat ennen muijan kotiintuloa, hän ei nimittäin jaksa uskoa tulevansa puhtaaseen kotiin... ;D ja dä-gäng! pojot sulle!!

N40+

Vierailija
9/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, mitä mä tekisin, jos porukka häipyis ja olisin mies (eli tykkäsin jaliksesta =)): ostaisin hyvää syötävää, epäterveellistä herkkua. Ja limsaa (koska en juo, mutta jos joisin, niin ostaisin lemppariolutta). En kutsuisi yhtään ketään kylään. Nauttisin laatuajasta aivan laiskotellen ja tehden just sitä mistä itse tykkään. KÄvisin välillä lenkillä tai kaupassa (okei, miehet ei tykkää shoppailusta, mutta ehkä jossain rautakaupassa?=)). Ja katsoisin sitten sitä jalkapalloa rumissa vaatteissa, joisin paljon kahvia ja söisin milloin sattuu. Ja saunoisin. Voi että...!

Vierailija
10/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:34"]

[/quote]

Hienoja ajatuksia muijapuoliselta ihmiseltä! Voihan sitä tosiaan yksinäänkin juoda viinaa ja katsoa jalkapalloa. Ja käydä rautakaupassa seuraavana päivänä tekemässä äijäkkäitä ostoksia. Ap.

Vierailija
11/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku kiva yllätys niille kun tulee takaisin kotiin

Vierailija
12/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:37"]

Tee joku kiva yllätys niille kun tulee takaisin kotiin

[/quote]

Korkeintaan jaksan tiskata, imuroida ja pyykätä. Burgundinpataakin voin valmistaa, mutta en paljon muuta. Ap.

Vierailija
13/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sitä toista naista! Laiskottele ja nauti olostasi ennen kuin kersa ja akka tulee kotiin.

Vierailija
14/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ne kaikki. Pane naapurin muijaa, potkaise pihalle kun piimät muffinsissa. Kaverit kotiin kattomaan matsia ja sitten jatkoille kapakkaan. Priceless.

Vierailija
15/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:45"]

Tee ne kaikki. Pane naapurin muijaa, potkaise pihalle kun piimät muffinsissa. Kaverit kotiin kattomaan matsia ja sitten jatkoille kapakkaan. Priceless.

[/quote]

Järkyttävää! Sovinistisika! Jos mä oisin mies ni en mä tollasta tekis!

Vierailija
16/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin muijaan en sinuna sekois, siitä ei hyvä seuraa! Jos haluaa oman perheen pysyvän koossa ja vielä olevan onnellinenkin, niin nuo vieraissa sekoilut on kyllä vihoviimeisiä hommia, mihin kantsii ryhtyä!

Suosittelen tota ylläriä muijalle, mitä itsekin ehdottelit! Sillä saat vielä plussapisteet kotiin tuplana!!! Sen lisäks voit kutsua jonkun äijäkamusi katsomaan jalista ja juomaan parit oluset.

Vierailija
17/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetele käteen ja mee nukkumaan.

Vierailija
18/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin just viikon yksin kotona, kun mies ja muksut oli mökillä. Mä kutsuin mun rakastajan meille :) Kyl me eilen sit futistakin katottiin :)

Vierailija
19/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:45"]

[/quote]

Järkyttävää! Sovinistisika! Jos mä oisin mies ni en mä tollasta tekis!

[/quote]

Se mitään sovinismia ole. Päivän hyvänä tekona naapuri saa öljynvaihdon ettei torttu kuiva umpeen. Kaverit huomioitu. Bonuksena känni ja matsi. Mikä vikana?

Vierailija
20/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt omasta ajasta!