Yli-Viikari alkanut sekoamaan? Lähettää kryptisiä viestejä medialle kantamalla punaista A-kirjainta ja muita kirjallisuudesta poimittuja vihjeitä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3bd1ce2c-cf80-40cf-9de6-f1c613972…
Vissiin vaikea hyväksyä että on jäänyt kiinni touhuistaan 😄
Kommentit (105)
Nyt jäi kiinni mutta voi vaan kuvitella mitä kaikkea on kerinnyt elämänsä aikana suhmuroimaan ja minkä summan edestä rohmunnut itselleen etuja...
Ei voi kuin ihmetellä.. miten lapsellinen ihminen. Ja vastuuton!
Ahneella on kerrankin kakkainen loppu.
jospa tuo A kirjain tarkoitti A- luokkaa tai anarkistista tunnusta (latinan sanasta annus) tai sitten suomen lakia "asetus". onko hän vahvistanut tämän lehden teorian A- kirjaimelle?
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo nyt paskapäät, riippumatta siitä, tekeekö ihminen väärin tai oikein, kun hän joutuu tuollaisen myllytyksen kohteeksi, pää taatusti alkaa hajoilemaan, hajoilisi itsellännekin ja ihan riippumatta siitä, pyydättekö anteeksi vai pidättekö loppuun saakka kiinni oikeassa olostanne.
Ihan psykologiassa yleisesti myönnetään, että ihmisen on todella vaikea myöntää virheitään, se vain on niin musertavaa. Niinpä väitän että yksi jos toinenkin, jotka täällä nyt oikeamielisyysharhassaan tuota naista rääpivät, olisivat samanlaisessa paniikinomaisessa kieltämisen tilassa, jos joutuisivat tällaiseen tilanteeseen.
Kuka muka ei ole koskaan kuullut lapsesta, joka hätäpäissään osoittaa vieruskaveria ja sanoo, että en se minä ollut? Ihan samaa perushätääntynyttä käytöstä Tytitllä. Sillä ei ole mitään tekoa ylimielisyyden tai narsismin kanssa, tai sitten teidän kaikkien tavaroita rikkoneet ja siitä narranneet pennutkin on läpeensä mätiä ylimielisiä narsisteja. Onko?
Tytti on ollut surkea johtaja ja saa ansaitusti kenkää mutta joku roti nyt tuossa tyhmässä narsistiksi haukkumisessakin ja siinä ylvästelyssä, että jokainen täällä olisi muka osannut hädän hetkellä tehdä itse ne kaikki oikeat muuvit.
Minusta on ymmärrettävää, että nurkkaan ajettu yrittää kieltää kaiken. Jokainen löytää kyllä pelkurin itsessään, kun tilanne on tarpeeksi paha. Ja kuten sanottu, itse Tytti tämän aiheutti, mutta kyllä häntä nyt voisi vähän yrittää ymmärtää eikä leimata saat ana sta seuraavaksi. Haluatteko te ajaa hänet samaan pisteeseen kuin Mika Myllylä ajettiin aikanaan? Entä millainen määritelmä teille voitaisiin sen jälkeen antaa?
Miten siinä lapinlahden lintujen ohjelmassa sanottiinkaan.. ja se oli sille kusipäälle aivan oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo nyt paskapäät, riippumatta siitä, tekeekö ihminen väärin tai oikein, kun hän joutuu tuollaisen myllytyksen kohteeksi, pää taatusti alkaa hajoilemaan, hajoilisi itsellännekin ja ihan riippumatta siitä, pyydättekö anteeksi vai pidättekö loppuun saakka kiinni oikeassa olostanne.
Ihan psykologiassa yleisesti myönnetään, että ihmisen on todella vaikea myöntää virheitään, se vain on niin musertavaa. Niinpä väitän että yksi jos toinenkin, jotka täällä nyt oikeamielisyysharhassaan tuota naista rääpivät, olisivat samanlaisessa paniikinomaisessa kieltämisen tilassa, jos joutuisivat tällaiseen tilanteeseen.
Kuka muka ei ole koskaan kuullut lapsesta, joka hätäpäissään osoittaa vieruskaveria ja sanoo, että en se minä ollut? Ihan samaa perushätääntynyttä käytöstä Tytitllä. Sillä ei ole mitään tekoa ylimielisyyden tai narsismin kanssa, tai sitten teidän kaikkien tavaroita rikkoneet ja siitä narranneet pennutkin on läpeensä mätiä ylimielisiä narsisteja. Onko?
Tytti on ollut surkea johtaja ja saa ansaitusti kenkää mutta joku roti nyt tuossa tyhmässä narsistiksi haukkumisessakin ja siinä ylvästelyssä, että jokainen täällä olisi muka osannut hädän hetkellä tehdä itse ne kaikki oikeat muuvit.
Minusta on ymmärrettävää, että nurkkaan ajettu yrittää kieltää kaiken. Jokainen löytää kyllä pelkurin itsessään, kun tilanne on tarpeeksi paha. Ja kuten sanottu, itse Tytti tämän aiheutti, mutta kyllä häntä nyt voisi vähän yrittää ymmärtää eikä leimata saat ana sta seuraavaksi. Haluatteko te ajaa hänet samaan pisteeseen kuin Mika Myllylä ajettiin aikanaan? Entä millainen määritelmä teille voitaisiin sen jälkeen antaa?
Miten siinä lapinlahden lintujen ohjelmassa sanottiinkaan.. ja se oli sille kusipäälle aivan oikein
Second that. Tuo pesti on ollut sen tason hunajapurkki, että pelkästään pysymällä hiljaa ja reissaamalla olisi asianosainen varmistanut ”johtajapolun” jatkumisen eläkkeelle saakka, nollavelvollisuuksilla ja reippaasti yli kybätontun kk-palkalla.
Täysin absurdia puolustella rikollista ihmistä, joka ei edes tuohon kykene...ja sitten vielä rikollisuus omana kokonaisuutenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on niin marttyyria, niin marttyyria. Tiedottaa vain ettei ole tehnyt mitään väärin. Yhteiskunnan vika.
🤣Tervetuloa elämään 380€/kk, terveisin yhteiskunnan vika. Paitsi että tytyskän tulotaso ei taida paljoa tippua.
Oot kyllä tosi matalapalkka-alalla.
Juu, kyllä, kotiäitejä ei arvosteta.
Eikä siivoajia.
Arvostetaanpas, ainakin täällä näppäimillä.
Miten niin "alkanut"?
Narsistinen hulluus paistaa sen silmistä naapurikylään asti.
Vierailija kirjoitti:
On inhimillistä kiistää tekonsa ja syyttää siitä muuta. Niin lapset tekevät, kun eivät vielä muuta osaa. Nyt pääosassa on 46-vuotias aikuinen. Jotain moraalista kehitystä olisi pitänyt tapahtua. Kiistäminen ja muiden osoittelu on jatkunut nyt niin pitkään, että luulisi jonkinlaisen ajatusprosessin ehtineen tapahtua Tytinkin pään sisällä. Hän ei ole syyttömänä (tämänhetkisten tietojen mukaan) eikä yksin nurkkaan ajettuna, vaan hönellä on selvästikin käytössä juridinen neuvonantaja. Mitään ajojahteja en kannata minäkään, mutta ymmärrän, miksi tavallinen veronmaksaja (joka joutuu Kelalle, pankille, sosiaalitoimeen ja muihin instansseihin tekemään jos jonkinlaista tiliä yksityisistä asioistaan saadakseen rahaa btw) kokee asian kovin epäoikeudenmukaisena.
Kuten kirjoitin toiseen, jo ilmeisesti poistuneeseen ketjuun, tämä alkaa muistuttaa sitä norjalaista ministerin vaimoa, joka myös oikeudessa viestitteli kasseillaan milloin mitäkin, mutta ikinä ei tunnustanut rikoksiaan (eli sitä että oli lavastanut perheeseensä ja taloonsa kohdistuvan ilkivallan).
Vierailija kirjoitti:
Seuraava vaihe:
Yli-Viikarilla on matkassaan Melodica, jolla lurauttaa tunnelmaan sopivan kappaleen.
Repesin:D
On ollut varmaan ihana esimies kun on tuollainen teatraalinen uhriutuja nytkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on niin marttyyria, niin marttyyria. Tiedottaa vain ettei ole tehnyt mitään väärin. Yhteiskunnan vika.
🤣Ihan kuten Sannakin.
Eiköhän tässä ole pieni aste-ero?
Vierailija kirjoitti:
Varmistaa että kukaan ikinä Suomessa ei palkkaa häntä
Sillä on toinen suojavirka samassa paikassa,.
tottunut pöystin pikku pippeliin nyt kun kiljunen survoo isolla kalulla molempiin päihin ÄMMÄ on aivan extaasissa. jos suomessa on demokratia niin pöystille ja kiljusellikkin lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mulla ainakin on pokkaa myöntää jos olen tyrinyt. Ei se kivalta tunnu, mutta tottakai teen niin. Tytti sen sijaan ei edes koe tehneensä mitään väärää, ja se on tässä se perusongelma. Persoonallisuushäiriö, ja siksi ei koskaan tunne tehneensä mitään väärää vaan hänellä on oikeus tehdä mitä vain, ja jos kyseenalaistetaan, niin kaikki on muiden vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisten näytösten jälkeen kun menee lääkärille niin saa pitkän saikun. Tulee varmasti tarpeeseen kun narsistin mailma hajoilee. Saattaa tarvita myös hyvät lääkkeet. Toisaalta just käytöksen perusteella voi olla jo liian vahvat lääkkeet.
Jos ei tykkää Temptation Islandista ja Leijonista vaan vanhasta kaunokirjallisuudesta nii on tässä muovisessa maailmassa hullu?
Oletko varma? Voi katsella temppareitakin.
Jotain vahvaa tunnetta ja itsesääliäkin varmasti.