Miksi olette hereillä nyt?
Itse menin yhdeksältä nukkumaan. Väsytti älyttömästi ja olen nukkunut huonosti viime aikoina. Heräsin kahdeltatoista, eikä uni meinaa tulla :( Stressaa kaikki asiat ja selkä on kipeä. Voi kun vois vaan nukkua muutaman päivän.
Kommentit (38)
Mäkään sairaalassa sääriluu murtuni ja sattuu senverran, ettei pysty nukkuun.. :/
Mä olen raskaana ja jotenkin kumma olo. Mahassa tuntuu välillä sellasta kiristystä vähän. En tiedä jos vauvan pää on todella alhaalla ja aiheuttaa tämän, mutta en saa nukuttua! Pöh
Lapsivedet meni ja nyt puolitoista tuntia supistellut noin 4min välein eli kohta sairaalaan,kun neljäs jo tulossa :)
Oli iltavuoro töissä. Nyt olenkin sitten ylipirteä ja levoton...
Pariviikkoinen vauva tankkailee öisin, yritän pysyä hereillä...
Raskaana olen, eikä meinaa masu pysyä paikallaan niin hankala nukkua :/ muutenkin alkaa olla niin iso veitikka että painaa ikävästi keuhkoja
Koska vituttaa. Selkä kipeä. Sallivamma. T. Vapaa, kunnollinen ja pitkä mies. Ps. Laittakaa viestiä, kivat naiset.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 03:37"]Lapsivedet meni ja nyt puolitoista tuntia supistellut noin 4min välein eli kohta sairaalaan,kun neljäs jo tulossa :)
[/quote]
Tsemppiä synnytykseen! :)
Koska olen yökukkuja,kesälomalla ja unirytmi päin helvettiä
Tsemppiä synnytykseen! :)
[/quote] kiitos <3 nyt oiskin kai sitten aika lähteä, apua,jännittää!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 04:00"]Vituttaako, 12?
[/quote]
Ei kauheasti,vaikka olisihan se ihan kiva että unirytmi olisi "hyvä",koska sitten herään siinä klo 16 aikoihin...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 03:59"]
Koska olen yökukkuja,kesälomalla ja unirytmi päin helvettiä
[/quote]
Samoin. Nyt alkaa hippi hiljaa väsyttämään. Joten kohta nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 04:00"]Tsemppiä synnytykseen! :)
[/quote] kiitos <3 nyt oiskin kai sitten aika lähteä, apua,jännittää!
[/quote]
Itselläni se edessä n. Kuukauden päästä, joten voin kuvitrlla jännityksen! :)
-11
18 v lapseni kesäsekoilut ja alkoholin käyttö painavat mieltä ja ahdistavat.
Juon aamukahvia, töihin lähdössä.
Heräsin kun päätä särki.. Aattelin että voisin aloittaa vaikka pyykkäämään ja silittämään kun ei yhtään nukuta. Väsyttää muttei nukuta...