Miksi olette hereillä nyt?
Itse menin yhdeksältä nukkumaan. Väsytti älyttömästi ja olen nukkunut huonosti viime aikoina. Heräsin kahdeltatoista, eikä uni meinaa tulla :( Stressaa kaikki asiat ja selkä on kipeä. Voi kun vois vaan nukkua muutaman päivän.
Kommentit (38)
Koska mulla on tarve satuttaa itseäni ja yritän lueskella samankaltaisia tarinoita joissa siitä pääsee eroon mutta samalla kuuntelen musiikkia joka vetää mun mieltä entistä alemmas ja saa mut satuttamaan.
Eikö muutkin mielisairaat lukita pehmeisiin huoneisiin?
Niskat on niin pirun jumissa et en saa nukuttuu. Ei auta lämpö, kylmägeeli tai panadol ollenkaa :(
Oon raskaana, synnytystä ja vauvajuttuja pohdin.. En saa oikein unta.. Alle kuukaus laskettuun...
Töissä (24h), just tultiin keikalta. Turha varmaan yrittää nukkua kun kasilta loppuu. Ollu melko kiireinen vuoro, meinaa väsyttää :D
Koira oksenteli koko päivän ja yön. On nyt päivystyksessä. Koira ei ole ihminen, mutta on perheenjäsen.
Vauva heräsi viideltä syömään enkä saanut enää unta.
Mulla sellanen olo että ei väsytä...
Laitoin herätyksen, koska meen salille. Jää muuten aamu lyhkäseksi ennen iltavuoroa
vierasvenesatamassa, muut nukkuu. heräsin roska-auton kolisteluun enkä saa enää unta.
Pelkään pimeää.