Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret naiset pukeutuvat paljastavasti ja haluavat esitellä itseänsä?

Vierailija
02.07.2021 |

Esimerkiksi käyttävät tiukkoja ihonmyötäisiä shortseja ja juoksutrikoita ja pukevat niin lyhyen paidan että varmasti perse ja cameltoe on esillä? Uimarannoille pukevat stringimallisia bikinien alaosia, miksi niitä perseposkia pitää esitellä?

Katsokaappa miehiä, he eivät esittele persettänsä tiukoissa trikoissa ja uimarannoillakin pitävät löysiä pitkiä shortseja.

Kommentit (330)

Vierailija
221/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään näin useamman paidattoman miehen, joita ahdistelin.

Shortseissa kulkevia nuoria poikia, joita ohikulkiessani kähmin.

Tiukkoihin paitoihin pukeutuneita raksamiehiä läpsin hanureille. 

Normaali päivä jälleen keski-ikäiselle naiselle, joka näki LIHAA kaduilla. 

Jos miehet pukeutuisivat peittävämmin, niin ehkä pystyisin hillitsemään itseni. 

Ero onkin siinä että sinä et ole oikeudessa syytettynä ahdistelusta pelkästä katsomisesta.

Se on katos semmonen juttu että harvemmin mies haastaa oikeuteen mielenpahoittamisesta

Vierailija
222/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kuitenkin niin, että aikuinen ihminen saa esitellä itseään jos tahtoo tai sitten olla esittelemättä, kunhan ei laittoman paljastelun puolelle mene. Ei pitäisi aikuista ihmistä häiritä muiden pukeutuminen. Taitavat nuoret miehetkin yhtälailla esitellä itseään paidattomina siellä uimarannoilla, ap paheksunee tätä myös? Ei ole kenenkään takapuolta pakko tuijottaa, mikäli se vähäpukeisuus häiritsee.

Ei kai tässä ole siitä kysymys että saako vai eikö. Kiinnostavaa olisi ymmärtää miksi joku (mies tai nainen) pukeutuu paljastavasti.

No kuumalla säällä/urheillessa mukavuussyistä. En erityisemmin näyttele itseäni, mutta en halua peitelläkään, koska omista urheilusaavutuksistaan haluaa olla myös ylpeä.  Miksi kaikki pitää seksualisoida? Se ei liity seksuaalisuuteen itselläni vaan ahkeruuteen ja ylpeyteen siitä, että osaan pitää omista elintavoistani huolta. En nyt puolialastomana kyllä missään kulje, mutta välillä trikoot, joissa lihaserottuvuuden ja normaalin rasvaprosentin huomaa, urheiluhenkiset voivat ehkä samaistua. En koe, että pitäisi erityisemmin peitelläkään itseäni. Ei minusta millään sukupuolella tai tietyn ikäisellä ihmisellä ole velvollisuutta erityisemmin peitellä kehoaan, ellei nyt sukupuolielimiään ole esittelemässä. Ja jos haluaa kulkea peittävästi sekin on fine. Ihan miten kukin olonsa mukavaksi tuntee. Ei se ole muiden asia, kunhan ei alasti kulje.

Juuri näin! Itsekin pidän urheilutrikoita missä nyt ikinä haluankaan ja näin kesällä kuljen useasti vatsan paljastavissa lyhyemmissä topeissa. Salilla saatan olla pelkissä urheilurintsikoissa/topeissa ihan kuumuuden ja hikoilun vuoksi, talvella yleensä t-paidassa tai pitkähihaisessa crop-tyylisessä paidassa. 

Itse olen ajatellut, että vartaloni saa näkyä muillekin. Mitä pahaa siinä on, jos kesähelteellä pukeutuu niin, että vartaloa näkyy tavallista enemmän? En oleta kenenkään katsovan minua, mutta jos joku katsoo, minusta huomaa, että tykkään urheilla. 99% ihmisistä tuskin edes kiinnittää minuun mitään huomiota.

En itsekään tajua, että kaikki pitää seksualisoida. Jos on kuuma, on luonnollista olla vaatetta vähemmän. Jos on hyvä vartalo, oli mies tai nainen, miksi sitä ei voisi "näyttää" muille? Ei se ole sen kummallisempaa kuin pukeutua Guessin paitaan (joita en käytä) tai Filippa K:n silkkipaitaan (joita en myöskään käytä). Kunhan intiimit kohdat on piilossa, minulle on ihan sama, miten ihmiset pukeutuvat.

Joltain osin ajattelen, että Suomen sääolot ovat sellaiset, että kunnon hellepukeutuminen puuttuu. Jos täällä olisi vuoden ympäri yli +20 lämpötilat, ihmiset tottuisivat nopeammin vapaampaan pukeutumistyyliin. 

Nainen pukeutuu tiukkoihin shortseihin tai trikoisiin, mies pukeutuu löysiin housuihin.

Uimarannalla nainen pukeutuu persebikineihin, miehet pukeutuu löysiin shortseihin.

Miksi ne ovat vain naiset jotka pukeutuu paljastavasti ja pieniin vaatteisiin?

Tässä varmaan monenlaisia tekijöitä takana.

100 vuotta sitten ei taidettu paljastella muuta kuin saunassa ja sängyssä. Mekoissa oli pitkät hihat ja helmat, eikä miehetkään sen paljastavammin pukeutuneet. Ehkä pellolla olivat paidatta? Maalauksissa yms on toki hekumalliset naiset esiintyneet alasti. Nainen menetti maineensa helpommin.

50 vuotta sitten alkoi olla bikini- ja uimapukukuvia. Siinä vaiheessa paljastelivat ja poseerasivat vain kauniit nuoret naiset, varmaan joku Hilma-täti saattoi myös esiintyä uimapuvussa? Mutta aika peittävää taisi peruspukeutuminen olla niin miehillä kuin naisillakin. Nainen menetti maineensa helpommin.

Nykyään: Seksuaalisen kuvaston määrä on vain kasvanut ja kasvanut. Samaan aikaan on haluttu taistella kapeaa(!) naiskuvaa vastaan, kaikilla on bikinivartalo yms. Samaan aikaan se on teeskentelyä, jokaista plusmallia vastaan on kymmenen laihaa. Maineen menetystä vastaan taistella sillä, että häpeää ei ole. Kaikki on avointa ja oikein.

Jollain kierolla tapaa itsensä paljastamisesta on tullut tapa hyväksyä itsensä tai validoida itsensä seksuaalisena ja haluttavana henkilönä. Siis erityisesti naisille. Yleensä narratiivi on itseinho/häpeä - itsensä hyväksyminen - itsensä paljastaminen. Jollain tapaa itseä kuitenkin verrataan siihen barbienaiseen, ja sitten joko ollaan sellaisia (itseä esitellään kuin voitonmerkkiä) tai hyväksytään itsensä (kelpaan tällaisena!).

Vaihtoehtoa, jossa kaikki tapahtuu verhon suojassa, ja on hyvä niin, ilman problematisointia, ei ole. Ei ainakaan julkisuudessa, ei ääneenlausuttuna. Kukaan ei ilmoita olevansa häveliäs tai arvostavansa yksityisyyttä. Se kuulostaa peittelyltä, ahdasmielisyydeltä ja tiukkapipoisuudelta. Se kuulostaa paheksunnalta.

Ja kaikki tämä koskettaa oikeastaan vain naisia. Miesten suhde omaan kehoonsa, seksuaalisuuden sävyt, miesten kokemus avoimuudesta - ketä kiinnostaa? Ei näköjään ketään. Kyse on aina naisen ruumista.

Minusta tuntuu, että jossain siellä kuitenkin on aina vaan se barbie ja itseinho. Ehkä kyse ei ole ollenkaan seksistä. Ehkä tämä lähti miehisestä katseesta ja vallasta, mutta ei ole enää ollenkaan miesten käsissä.

No lopettakaa sitten se toisten naisten kehojen vatvominen?

Ettekö osaa antaa vaan olla?

Bikinit ja ”paljastava pukeutuminen” on kuitenkin ollut normaalia jo isoäideillenikin, joten jotenkin huvittaa, että edelleen osa naisista suu vaahdossa jauhaa miten maine menee ja nyt ollaan sitten vaan objekteja.

No tiedoksi: ei mene, eikä olla.

Se ”paljastavasti pukeutunut” nainen voi olla vaikka mitä, mutta näille tynnyrissä eläneille se ei tietenkään tule edes mieleen.

Ja kyllä; myös peittävää pukeutumista on hypetetty ja levitetty ympäri nettiä ja kaupunkia kuvia, joissa on naisia pukeutuneina minihameesta napapaitoihin ja burkhaan, ja siinä jotain tekstejä että nämä kaikki ovat yhtä OK ja oma valinta.

Mitäpä jos vaan antaisitte kaikkien kukkien kukkia ja lopettaisitte vatvomasta TOISTEN pukeutumista?

Katselkaa vaikka niitä miehiä, heteroita kuitenkin suurinosa naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen APlle ja petkuttajille muuttoa Saudi-Arabiaan. Sieltä ei tarvitse kärsiä paljaasta pinnasta.

Vierailija
224/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ihan vaan teitä kalkkiksia ärsyttääkseen. Kivaa katsoa, kun lihavat täti-ihmiset tutisee kiukus- ja mustasukkaisuuspäissään.

En ole lihava, ehkä täti, mutta itseäni ihmetyttää siltikin mikä tarve juuri nuorilla naisilla on pukeutua puoli alasti. Millään muulla ryhmällä tätä tarvetta ei ole. Paitsi joskus todella rintavilla keski-ikäisillä naisilla, joilla on pakko olla rinnat lähes ulkona spagettinarutopeissa.

Nuoret miehet eivät tarvitse narubikiniuimahousuja, vaan heillä on monesti lähes polviin olevat lahkeet. Kuten shortsit myös. Paidoissa on hihat lähes aina. Napa näkyy harvemmin ja

Miehet eivät koe tarvetta minivaatteille. Suurin osa miehistä ei koskaan kävele edes paidattomana ulkona. Tai lenkkeile jossain alusvaatteiden kokoisissa vaatteissa. Hekin urheilevat ja siltikään he eivät koe tarvetta mennä tiukoissa legginseissä kaikkialle vaikka varmasti ne trikoot mukavia ovatkin.

Täti-ihmiset eivät ole mustasukkaisia, vaan ihmettelevät ihan aidosti, että miksi. Ja siihen miksi kysymykseen on lähes mahdotonta saada vastausta, joka selittäisi miksi miehet eivät koe, mutta nuoret naiset kokevat tarpeen ja halun pukeutua lähes alasti ulos mentäessä.

En vaan voi ymmärtää miksi he haluavat istua paljain säärin likaisilla puistonpenkeillä. Nojata paljasta selkäänsä likaisiin metropenkkeihin tai esitellä rintojaan jokaiselle vastaan tulijalle. Selitä minulle syyt ja ymmärrän miksi.

Vierailija
225/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä tynnyrissä eläviä ihmisiä täällä, voi luoja :D

Minä nykyään aina huvitun jos näen jonkun katsovan vähänkään kieroon, koska tulee heti mieleen, että tuo on niitä vauvapalstalla ulisevia negatiivisia luusereita.

Ja kyllä, se negatiivisuus näkyy naamasta….

Se vasta rumalta näyttää.

Suurin osa näistä nuorista naisista näyttää ihan vaan rumilta liian vähissä vaatteissa. Kun ja jos heitä katsotaan pitkään, se ei ole kateus vaan ihan vaan kauneus kysymys ja monesti mitä rumemmalta näyttää sen pidempään katsotaan.

Jossain vaiheessa syntyi vääristynyt käsitys, että paljastavyys tarkoitti samaa kuin kaunis. Ei, se ei tarkoita sitä. Jokainen minivaatteissa kävele nuori nainen ei ole kaunis. Ei todellakaan.

He itse haluaisivat, että näin olisi ja masinoivat näitä ” kaikki kehot ovat kauniita” kampanjoita, mutta se ei muuta mitä ihmiset kokevat kauniiksi.

Ehkeivät he enää ilmaise sitä ääneen, mutta sisäisesti jokaisella on kyllä selkeät kauneuskäsitteet. Eikä siihen mahdu jokaisen naisen kehon mallit.

Joten jos haluat, että sinua katsotaan, pukeudu provosoivasti, mutta älä odota, että sinua ihaillaan tai suhtaudutaan ilman asennetta. Moni katsoo toisia, koska rumuuskin kiinnostaa. Mutta kai toisille huomio kuin huomio on ihanaa.

Vierailija
226/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei voi voimaantua vaatteet päällä, vaan siihen tarvitaan perseen ja rintavaon esittelyä.

Vierailija
227/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen crossfittaava 31-vuotias mies, Krotiassa pidin uikkareita, jotka peittivät puolet pakaroistani. Niissä oli mukava olla, sain hyvän rusketuksen ja omasta mielestäni kohtalaisen hyväkroppaisena näytin ihan ookolta. Shortseissa tulee isot rajat ja pienemmät uikkarit ovat mukavammat. 

Ei naisille silmän ilo, mut kukin tavallaan, eikö?

Vierailija
228/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyssä iässä vielä aina vilkuilevat takaisin että onko siedettävän näköinen mies sitten varmaan häntä katsellut?

Vierailija
229/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa kommentoijista ei näköjään kykene käsittämään, että se, että kulttuurissamme paljastava ja niukka vaatetus on naisen kohdalla normaalia, mutta miehen kohdalla ei, kertoo jotain kulttuuristamme. Mies VOI kulkea ilman paitaa kadulla, mutta se ei ole ainakaan täällä päin kovin yleistä. Sitä vastoin pikkutopit, minishortsit ja minihameet ovat ihan tavallinen näky kaikenikäisten ja -kokoisten naisten päällä.

Se kertoo jostain, muoti ei vain tulla tupsahda jostain.

Miksi paljastaminen on yhtä kuin vapaus ja itsensä toteuttamista? Tämä on kysymys joka koskee koko kulttuuria, ei yksittäistä pukeutujaa. Onko pikkutyttö minishortseissa varmasti vapaampi kuin pikkutyttö huivissa?

Shortsit ovat normaali vaate kesällä. Ei niiden tarvitse olla minit. Jos joku seksualisoi pikkutytön sen takia jos hänellä on shortsit yllä, eiköhän se ongelma ole siinä henkilössä, eikä siinä että pikkutytöllä on shortsit.

Joten kyllä, minusta tyttö joka voi halutessaan käyttää shortseja kesällä on vapaampi kuin tyttö jonka  veljet tai muu perhe voivat kovistella häntä, jos hän ei pue huivia.

Minishortsit ja shortsit ovat eri asioita. Jostain syystä ensimmäisiä meillä käyttävät lähinnä naispuoliset ihmiset. Jostain syystä jätit tämän huomiotta.

Jos tyttö ja poika ovat pukeutuneet samalla tavalla (esim polvipituiset shortsit ja teepaita), ja tyttö paheksutaan siitä, se on outoa ja tytön seksualisointia. Mutta meillähän on tilanne, jossa sillä pojalla on shortsit ja teepaita, ja sillä tytöllä toppi ja minishortsit. Lapset heijastavat aikuisten kulttuuria, totta kai! Mutta ihanko totta se ei kerro yhtään mitään siitä kulttuurista??

Frisbeegolf-sivustolla pisti silmiin kuva kentälle menossa olevasta kolmikosta; kaksi miestä, joilla normaalit vaatteet; polvipituiset shortsit ja t-paita ja näiden keskellä kulki nainen, jolla todella lyhyet pakaran alaosan paljastavat shortsit ja pieni spaghettiolkain-napapaita. Oikeasti, että alkaa näyttää niin typerältä tää naisten "muoti". :D Kaiken lisäksi, jos oikeasti tutkii mikä nyt on muotia.. niin ne ei kyllä ole nuo itsensäpaljastelu-vaatteet.

Monilla radoilla shortsitkin on huono vaihtoehto, kun kiekkoja joutuu usein etsimään nokkospuskista ja muutkin puskat ovat ikäviä shortseissa. Olen radalla itse aina pitkillä housuilla, kun ei tiedä mitä tulee vastaan. Mutta kaipa noin pukeutunut nainen sitten hymyilee väylällä ja vettä juoden katselee, kun herrasmiehet etsivät hänen vaaleanpunaista kiekkoaan sääret verta valuen.

Vierailija
230/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen crossfittaava 31-vuotias mies, Krotiassa pidin uikkareita, jotka peittivät puolet pakaroistani. Niissä oli mukava olla, sain hyvän rusketuksen ja omasta mielestäni kohtalaisen hyväkroppaisena näytin ihan ookolta. Shortseissa tulee isot rajat ja pienemmät uikkarit ovat mukavammat. 

Ei naisille silmän ilo, mut kukin tavallaan, eikö?

Eikös Kroatia ole nimenomaan gay-kansan suosiossa, että siinä mielessä varmasti sovit mainiosti sinne joukkoon? Noinhan ne pukeutuu, tai on pukeutumatta, miten sen nyt haluaa ilmaista. Esim. USA:ssa speedot on vain gay-kansan vaate.

Vierailija
231/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen APlle ja petkuttajille muuttoa Saudi-Arabiaan. Sieltä ei tarvitse kärsiä paljaasta pinnasta.

Miksi vetää aina överiksi?  Olen asunut vuoden verran maltillisessa lähi-idän muslimimaassa, jossa on myös suuri kristitty väestönosa. Kukaan, edes kristityt naiset, ei käyttänyt heruttelevia vaatteita. Kaikki pukeutui siististi ja kunnioittavasti. Muslimit peitti hiuksensa, mutta muuten pitkät mekot ja paidat ja housut oli kaikkien vaatteina. Miehillä ei näkynyt shortseja kuin pikkupojilla.

Tykkäsin!

Vierailija
232/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinno kirjoitti:

Täällä 33-vuotias ihanmyötäisiä treenitrikoita ja tiukkoja pyöräilysortseja lenkillä/salilla/ihan kaupassakin käyttävä nainen. Olen ihan tavallinen pitkässä parisuhteessa, mukavan elintason omaava tuplakorkeakoulutettu työtä tekevä nainen Helsingistä. Ehkä vielä jotenkin menen tuohon nuoren naisen kategoriaankin, niin sallitte vastata.

Voin kertoa, miksi minä käytän niitä: Ensinnäkin ne ovat aivan älyttömän mukavat, koska ovat todella hengittävät ja ihonmyötäiset. Eivät kuitenkaan läpinäkyvät missään asennossa. Hädin tuskin siis tuntuvat päällä, mikä on tosi mukavaa. Ei purista/rajoita mitkään farkkujen saumat ja napit sekä joustamaton kangas vaikka kävelisi/juoksisi, noukkisi tavaroita lattialta, mikä ikinä.  Jos tekee mieli tehdä kyykkyhyppyjä, sen kun tekee. Entä kuinkas paljon urheilet itse helteellä? Tiedätkö miltä se tuntuu, kun et käytä sortseja ja toppia, aika tukalalta. Liikunta kuuluu kuitenkin hyviin elintapoihin helteelläkin. Ei lepata hullun leveät lahkeet nilkoissa siten, että näyttäisi koko vartalo tönkölta tasapaksulta puunrungolta.

Niin tästä päästiinkin ulkonäköön sitten. Kerroin äsken, miten mukavat trikoot on. Noh, kyllähän ne kropan ääriviivat paljastavat. Noh, en kuitenkaan koe, että minun täytyisi/kuuluisi piilotella itseäni mitenkään. Olen hyvässä ja ryhdikkäässä kunnossa. Ennemmin lihavaa/laihaa löysää kehoa lähtisin piilottelemaan kuin tervettä ja ryhdikästä. Kertoohan se siitä, etteivät elintavat (liikunta + ravinto) syystä tai toisesta ole olleet kondiksessa, eikö sitä ennemmin pitäisi piilotella? Tässähän pointtina oli, mikseivät nuoret naiset piilota kehoaan? Miksi heidän pitäisi hävetä kehoaan? Miksi minun pitäisi valita sellaiset tuulessa lepattavat purjelahkeiset housut, kun haluan pitää mukavia vaatteita yllä? Miksi minun pitäisi naamioida itseni paksumman ja muodottomamman näköiseksi kuin olen? Vai mitä asua tuohon mukavuudenhaluun sitten suosittelisit?

Kaikille tarkoitus ei olekaan mitenkään erityisesti näyttää tai tuoda esiin sinulle yhtään mitään (eli itsestään selvää, että katselu ja huutelu ei ole sopivaa), mutta mitä sitten jos näyttävät ja tuovat esiin muodot? Miksi se häiritsee? Miksi sinun tai kenenkään muun pitäisi erityisemmin tuijottaa? Mitä ajatuksia sinulle siitä nousee?

Vastumaton kiusaus kajota toisen kehoon? Se on sinun päätös ja velvollisuus olla kajoamatta. Etkö ole ihan alastomiakin  vartaloita mediassa nähnyt, etkö niistä sekoa? Etkö ole jo niille saturoitunut sitä vertaa, ettet kestä kadulla hellevaateissa kulkevaa ihmistä?

Vai nostavatko ne itsessäsi esiin kateuden tunteita, miten oma kehosi ei ole yhtä nuori ja hyvässä kunnossa (tämä kysymys ehkä naisille)? Kaikki me vanhennutaan, mutta itsestään huolehtiminen oikealla ravinnolla ja liikunnalla on jokaisen oikeus ja VELVOLLISUUS. Hyvää kuntoa ja kehoa ei tarvitse piilottaa. Voi suhtautua ihan neutraalisti tai olla terveellä tavalla ylpeäkin, että on osannut pitää itsestään huolta.

Eli mikä aloittajalla nyt olikaan se alkuperäinen ongelma? Mikä tässä on oikeasti se ongelma? Miksi naisen pitäisi se keho helteelläkin lenkillä piilottaa sinulta?

Hei, olen nuori hyväkroppainen ja kaunis nainen, jota nuo pyllybikinit vaivaavat vaan silloin kun mies josta olen kiinnostunut tuijottaa muita puolialastomia naisia. Itse en pidä juurikaan tuntemattomien miesten katseista, minulle riittäisi vain yksi joka panisi minua joka päivä intohimoisesti.

Haluan nimittäin sellaisen miehen, joka keskittää kaiken seksuaalisen energiansa minuun. Tätä pidän kunnollisena ja oikeanlaisena monogamiana, ja sellaisen suhteen haluan enkä muuhun tyydy. Onhan se vähintään pettymys, jos hyväksi luulemani mies toljottaa muita kun minä olen vieressä. Tästä syystä varmaan jotkut naiset saattavat mulkoilla ja haukkua kun tajuavat että ukon silmä karkailee muualle. Mutta ei hätää! Onneksi olen tajunnut että minun täytyy vain potkaista pois mies, joka tätä tekee seurassani ja kannustaa häntä menemään juttelemaan sinulle sen sijaan että hän tuhlaa minun aikaani.

Toisin sanoen ei haittaa yhtään, vaikka olisit alasti rannalla. Huonot tunteet ovat ainakin minun suunnaltani vain pettymystä miehen käytökseen, jonka jotkut naiset sitten projisoivat sinuun, kun pitäisi asettaa miehelle rajat ja kävellä pois itse.

Se on aika hemmetin vaikeaa miehenä olla katsomatta, jos ympärillä on kymmenen hyvännäköistä nuorta naista stringeissä. Minä pystyn siihen jotenkin, mutta siihen pitää keskittyä jatkuvasti, ikään kuin meditoida itsensä pois todellisuudesta. Keskittyminen siihen on niin vaativaa, että keskustelu tyttöystävän kanssa ei ole kovinkaan luontevaa, vaan usein pitää kysyä "Niin mitä sanoitkaan?". Sitten tulee syytös naisten tuijottamisesta ja siitä johtuvasta kuuntelemisen puutteesta, vaikka olen vain seilaillut etäällä ympäröivästä todellisuudesta. Tämän takia on aina väsähtänyt olo rannalla olemisen jälkeen, enkä mielelläni enää tyttöystävän kanssa sinne mene.

Tähän tulee sitten paljon miinusta, koska naiset eivät ymmärrä miehen seksuaalisuutta.

Vierailija
233/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä pukeudun sellaisiin vaatteisiin, joista jää mahdollisimman huomaamattomat rusketusrajat. Harva asia on niin törkeän näköinen kuin T-paidan tai caprien jättämät rajat kesämekossa. Joten sori siitä, tulen jatkossakin käyttämään minishortseja ja narutoppeja. Vaikka BMI:kin on yli 30. 😱

Keksin ainakin yhden asian, joka on törkeämmän näköinen kuin caprien jättämät rajat kesämekossa: caprit itsessään.

Vierailija
234/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuoret naiset ovat typerämpiä kuin koskaan ja he haluavat olla sellaisia. On jopa hienoa  olla yksin peilin edessä huulet törröllään ja leikkiä seksiobjektia miehille.

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-9753503/Is-Suffragettes-d…

Vierailija
235/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tänä kesänä ole muotia kasarityyliset kukkamekot muhkeine puhvihihoineen? Ovat kivan näköisiä. En jaksa kauhistella kenenkään pukeutumista, mutta ihmettelen kyllä sitä muotia, että esitellään häpykumpua supertiukoissa pyöräilyshorteissa ja napapaidassa. Tuntuu että mitä pulleampi kumpare, sen parempi. Onkohan se vastaisku miesten pullotukselle? Kunhan mietin, erilaiset tyylit ovat vain hauskoja.

Vierailija
236/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on aika hemmetin vaikeaa miehenä olla katsomatta, jos ympärillä on kymmenen hyvännäköistä nuorta naista stringeissä. Minä pystyn siihen jotenkin, mutta siihen pitää keskittyä jatkuvasti, ikään kuin meditoida itsensä pois todellisuudesta. Keskittyminen siihen on niin vaativaa, että keskustelu tyttöystävän kanssa ei ole kovinkaan luontevaa, vaan usein pitää kysyä "Niin mitä sanoitkaan?". Sitten tulee syytös naisten tuijottamisesta ja siitä johtuvasta kuuntelemisen puutteesta, vaikka olen vain seilaillut etäällä ympäröivästä todellisuudesta. Tämän takia on aina väsähtänyt olo rannalla olemisen jälkeen, enkä mielelläni enää tyttöystävän kanssa sinne mene.

Tähän tulee sitten paljon miinusta, koska naiset eivät ymmärrä miehen seksuaalisuutta."

Et sinä ole mikään mies. Olet VAUVA-sivuilla surffaileva nykyajan androgyyninen puolityttö.

Vierailija
237/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tienitytön äiti. Mikroshortsit ja pieni, niukka toppi. Minkäs tekee. En ala määräillä pukeutumista. Ostin taannoin valkoisen farkkuhameen, olisi puoleen reiteen edes. Kovin vähän käyttää, vaikka tykkää siitä. Mielummin ne melkein pakaran paljastavat, kireät shortsit.

Hyvältä kuulostaa

M41

Yäk mikä pedari

No, toki osa miehistä on, eihän siinä mitään uutta ole.

N28

Teineillä on monesti jo aikuisen muodot. Siinäkään ei ole mitään uutta ja sellaisen tytön katsomisesta nauttiva mies ei ole p e d o f i i l i.

Vierailija
238/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on aika hemmetin vaikeaa miehenä olla katsomatta, jos ympärillä on kymmenen hyvännäköistä nuorta naista stringeissä. Minä pystyn siihen jotenkin, mutta siihen pitää keskittyä jatkuvasti, ikään kuin meditoida itsensä pois todellisuudesta. Keskittyminen siihen on niin vaativaa, että keskustelu tyttöystävän kanssa ei ole kovinkaan luontevaa, vaan usein pitää kysyä "Niin mitä sanoitkaan?". Sitten tulee syytös naisten tuijottamisesta ja siitä johtuvasta kuuntelemisen puutteesta, vaikka olen vain seilaillut etäällä ympäröivästä todellisuudesta. Tämän takia on aina väsähtänyt olo rannalla olemisen jälkeen, enkä mielelläni enää tyttöystävän kanssa sinne mene.

Tähän tulee sitten paljon miinusta, koska naiset eivät ymmärrä miehen seksuaalisuutta."

Et sinä ole mikään mies. Olet VAUVA-sivuilla surffaileva nykyajan androgyyninen puolityttö.

Jos se sinulle tuo hyvän olon, niin saat ajatella noin. Mikäs sinä olet?

Vierailija
239/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tienitytön äiti. Mikroshortsit ja pieni, niukka toppi. Minkäs tekee. En ala määräillä pukeutumista. Ostin taannoin valkoisen farkkuhameen, olisi puoleen reiteen edes. Kovin vähän käyttää, vaikka tykkää siitä. Mielummin ne melkein pakaran paljastavat, kireät shortsit.

Hyvältä kuulostaa

M41

Yäk mikä pedari

No, toki osa miehistä on, eihän siinä mitään uutta ole.

N28

Teineillä on monesti jo aikuisen muodot. Siinäkään ei ole mitään uutta ja sellaisen tytön katsomisesta nauttiva mies ei ole p e d o f i i l i.

Ei niin, hän on efebofiili.

Vierailija
240/330 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa kun ääliö naiset tatuoivat nahkaansa idiootin merkit. en edes puhu tatuoidulle idiootille.