Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset pukeutuvat paljastavasti ja haluavat esitellä itseänsä?

Vierailija
02.07.2021 |

Esimerkiksi käyttävät tiukkoja ihonmyötäisiä shortseja ja juoksutrikoita ja pukevat niin lyhyen paidan että varmasti perse ja cameltoe on esillä? Uimarannoille pukevat stringimallisia bikinien alaosia, miksi niitä perseposkia pitää esitellä?

Katsokaappa miehiä, he eivät esittele persettänsä tiukoissa trikoissa ja uimarannoillakin pitävät löysiä pitkiä shortseja.

Kommentit (330)

Vierailija
1/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut ulos? Ei tuo katso ikää, mummoillakin on niukasti vaatetta.

Vierailija
2/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko siitä mielihyvää ja onko nuo juoksutrikoot nykynaisille fetissi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä vuoksihan he vaan.

Vierailija
4/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vanhemmistakin naisista pukeutuu eli ei vain ikäsidonnainen, vaan persoonallisuuteen liittyvä asia. En myöskään ymmärrä, itse en halua mua tuijotettavan, mutta en olekaan huomion perään.

5/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sääntö pätee: naiset eivät meikkaa ja pukeudu miehiä varten vaan toisia naisia varten. Samalla on toki kiva, kun miehet huomioi, mutta missään tapauksessa tätä tapaa ei tehdä miehien huomion hakemisen takia. 

Viime vuonna pyllybikinit olivat hektken muotia ja oli ihana nähdä ruokottomien ja moraalittomien nuorten naisten paljastavan itsestään miltei kaiken.  Joskus se, miten naiset menevät aivottomasti muodin mukaan on vaan ihanaa. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
6/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se muoti, muoti. Katsoa saa, mutta ei koskea.

Vierailija
7/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se oli ainakin varmaan joku uutuudenviehätys. Eli ku kaikki oli niin uutta, ja sai huomiota enemmän niin miehiltä, niin siksi teki niin. Myöhemmin sitten ei ole enää samanlaista intoa esim ahdisteluiden ja hyvien käytöstapojen ym takia.

Vierailija
8/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tienitytön äiti. Mikroshortsit ja pieni, niukka toppi. Minkäs tekee. En ala määräillä pukeutumista. Ostin taannoin valkoisen farkkuhameen, olisi puoleen reiteen edes. Kovin vähän käyttää, vaikka tykkää siitä. Mielummin ne melkein pakaran paljastavat, kireät shortsit.

Vierailija
9/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se oli ainakin varmaan joku uutuudenviehätys. Eli ku kaikki oli niin uutta, ja sai huomiota enemmän niin miehiltä, niin siksi teki niin. Myöhemmin sitten ei ole enää samanlaista intoa esim ahdisteluiden ja hyvien käytöstapojen ym takia.

Miksi miehet eivät mene pukeutumisellaan tuohon hömpötykseen mukaan?

Vierailija
10/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sortsit ja narutoppi on paljastavaa pukeutumista? Tällä helteellä on pakko, että ei läkähdy. Jos se sua häiritsee, niin katso muualle.

Vierailija
11/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa pukeutua vaan paljastavasti. Kiva katsella. M42

Vierailija
12/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pukeutuu naisia varten. Toiset naiset on niitä jotka hanakasti arvostelee kroppaa, vaatteita, hiuksia, meikkiä..... Mies katsoo jaa onpas hyvännäköinen nainen ja se siitä. Muut naiset skannaa kaiken päästä varpaisiin.

Lakatuista varpaankynsistä rusketukseen. :D

Kilpavarustelua.

Vierailija
13/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille myydään paljastavampia ja lyhyempiä vaatteita, ihan lastenvaatteista asti. Toki miehet on keskimäärin pidempiä, mutta esim 150cm tyttö on yhyä pitkä kuin 150cm poika, ja 150 kokoinen tyttöjen paita on lyhyempi

Vierailija
14/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain se liittyy muotiin. Itselläni myös liittyi aikuiseksi kasvamiseen. Antakaa nuorten iloita kehoistaan silloin kun ne on parhaimmillaan. Tuollainen taivastelu nyt on ihan turhaa..

Vierailija
15/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat lähinnä näyttää muille kanssasisaruksilleen, että olen hotimpi kuin sinä ja saavat siitä jotain kiksejä. Eihän tuo miestä haittaa toki.

Vierailija
16/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sortsit ja narutoppi on paljastavaa pukeutumista? Tällä helteellä on pakko, että ei läkähdy.

Miksei miesten ole pakko? Miksi he pärjäävät ihan säädyllisissäkin vaatteissa kesät ja talvet?

Vierailija
17/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet shortsit ja toppi, koska on kuuma ja juoksutrikoot, koska oon menossa kohta juoksemaan/tulossa joogasta ja ne on siihen parhaat. Itse en nuorena uskaltanut pitää, onneks näin keski-ikäisenä neljänkymmentä lähestyessä ei jaksa enää ap:n kaltaisten mulkoiluista välittää. Onneksi nuoret uskaltaa ja nättejä ja freesejähän ne on noinkin.

Sillä mennään mikä on mukavaa! Btw kun katson niitä miehiä, niin vähän väliä tulee joku vastaan kokonaan ilman paitaa. Chic, non?

Vierailija
18/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tienitytön äiti. Mikroshortsit ja pieni, niukka toppi. Minkäs tekee. En ala määräillä pukeutumista. Ostin taannoin valkoisen farkkuhameen, olisi puoleen reiteen edes. Kovin vähän käyttää, vaikka tykkää siitä. Mielummin ne melkein pakaran paljastavat, kireät shortsit.

Onko jo antanut m u h a me ti lle persettä kuten kunnon pohjoismaalainen nainen antaa?

On juu, 14-vuotiaana ensimmäisen kerran! <3

Vierailija
19/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset meikkaavat, seuraavat muotia ja pukeutuvat niukkoihin ja paljastaviin asuihin toisten naisten vuoksi.

Miehet harrastavat kehonrakennusta, ostelevat Rolexeja ja kalliita autoja toisten miesten vuoksi.

Sekä miehet että naiset väittävät tietysti aivan muuta, mutta tämä on totuus. Miehiä ei kiinnosta naisten vaatteet tai meikki, naisia ei kiinnosta miesten bemari, hauis tai rannekello.

Vierailija
20/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla kaduilla tulee vastaan hyväkroppaisia miehiä ilman paitaa, mutta ilmeisesti heidän vähäpukeisuudestaan ei tehdä samanlaisia päätelmiä kuin naisten kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän