Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret naiset pukeutuvat paljastavasti ja haluavat esitellä itseänsä?

Vierailija
02.07.2021 |

Esimerkiksi käyttävät tiukkoja ihonmyötäisiä shortseja ja juoksutrikoita ja pukevat niin lyhyen paidan että varmasti perse ja cameltoe on esillä? Uimarannoille pukevat stringimallisia bikinien alaosia, miksi niitä perseposkia pitää esitellä?

Katsokaappa miehiä, he eivät esittele persettänsä tiukoissa trikoissa ja uimarannoillakin pitävät löysiä pitkiä shortseja.

Kommentit (330)

Vierailija
201/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohitin eilen lenkillä teinitytön, ei todellakaan lähelläkään täysi-ikäistä, jolla oli päällään käytännössä alusvaatteet. Kai se joku urheilusetti oli mutta käytännössä rintsikat ja alushousut. Joka ikisen auton kohdalla hän käänsi päätään ja katsoi, katsooko kukaan. Mietin siinä, että oma tyttäreni ei sen näköisenä tule ulos lähtemään niin kauan kun minun kattoni alla asuu.

Toistuu se ikiaikainen yhtälö, että nuori nainen tyrkyttää itseään, flirttailee ja keimailee, kunnes sattuu tarpeeksi pervon tyypin ulottuville ja tulee kähmityksi tai ahdistelluksi tai vielä pahempaa. Sitten oppii kokemuksesta missä raja menee ja miten paljon kannattaa revaa ja ryntäitä hetkutella kylän raitilla. Kiusoitella ei voi loputtomiin. Joku käy ennen pitkää syöttiin ja sitten se on menoa - sitä saa mitä tilaa.

Ja tässä ei miituu lässytykset auta.

Vaikka nainen olisi alasti, ei se oikeuta miestä rikokseen.

Joo ei oikeuta ei, mutta luuletko, että nämä kikkelinsä päässä sijaitsevien aivojensa viitoittamaan suuntaan säntäilevät miesoletetut sen mukaisesti toimivat ja käyttäytyvät aina ja joka tilanteessa. Kyllä näitä vaan sattuu tämän tästä, vaikka kuinka muuta toitotetaan. Tietoisesti ei kannata naistenkaan liikaa provosoida. Kyllä selkeät tyrkyt erottuvat katukuvassa jo naistenkin silmään - eivätkä hyvällä tavalla.

Vierailija
202/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tienitytön äiti. Mikroshortsit ja pieni, niukka toppi. Minkäs tekee. En ala määräillä pukeutumista. Ostin taannoin valkoisen farkkuhameen, olisi puoleen reiteen edes. Kovin vähän käyttää, vaikka tykkää siitä. Mielummin ne melkein pakaran paljastavat, kireät shortsit.

Hyvältä kuulostaa

M41

Yäk mikä pedari

No, toki osa miehistä on, eihän siinä mitään uutta ole.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tynnyrissä eläviä ihmisiä täällä, voi luoja :D

Minä nykyään aina huvitun jos näen jonkun katsovan vähänkään kieroon, koska tulee heti mieleen, että tuo on niitä vauvapalstalla ulisevia negatiivisia luusereita.

Ja kyllä, se negatiivisuus näkyy naamasta….

Se vasta rumalta näyttää.

Vierailija
204/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin useamman paidattoman miehen, joita ahdistelin.

Shortseissa kulkevia nuoria poikia, joita ohikulkiessani kähmin.

Tiukkoihin paitoihin pukeutuneita raksamiehiä läpsin hanureille. 

Normaali päivä jälleen keski-ikäiselle naiselle, joka näki LIHAA kaduilla. 

Jos miehet pukeutuisivat peittävämmin, niin ehkä pystyisin hillitsemään itseni. 

Vierailija
205/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena pukeudun pitkiin hameisiin jne. ei ole mitä esitellä, mutta jos jollain on mitä esitellä niin hyvä juttu.

Minulla ei ole nättejä sääriä niin pidän peittävämpiä vaatteita. Mutta tottakai kannattaa laittaa lyhyt hame, jos on hyvät sääret.

Anteeksi, mutta musta tää ajattelutapa on nimenomaan vahingollinen. Että ollaan vain näyttelyesineitä ja pitää olla tietynlainen, että "saa näytellä"? Koko näyttelystä pitäisi päästä eroon, emme ole mitään objekteja. Tämän myötä loppuisi liian paljastavien vaatteidenkin käyttö ja sivistyneisyys sekä hyvät käytöstavat saisivat taas enemmän jalansijaa.

Ei.

Jokainen saa pukeutua haluamallaan tavalla. 

Elukkamiehet voidaan sulkea koteihinsa, jos he eivät osaa käyttäytyä.

N, ohis

Vierailija
206/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teininä en tajunnut, että pukeuduin jotenkin liian paljavasti. Muistan että oli farkut jotka oli takapuolesta revenneet ja töissä vanhemmat naiset paheksui. Mutta kun itse ei itseään nähnyt tietystä kulmasta, niin en tajunnut että olihan se vähän liian paljastava.

Muistan muitakin tilanteita, esim. kun olin toppi ja lyhyet shortsit päällä Linnanmäellä pikkusiskon kanssa ja jollain miehellä loksahti suu auki. Lähdin vauhdilla pikkusiskon kanssa kauemmas ja hämmennyin.

Silloin kun olin nuori, se ympäristö jossa kasvoin ei toki ollut niin korostuneen seksualisoitunut kun nyt. Toki ahdistelua oli yhtä lailla (omalla kohdalla pikkutytöstä saakka).

Mietin näitä nykyajan nuoria, jotka elää avoimen seksuaalisen musiikkikuvaston, Youtuben ja muun ympäröimänä - heille se kaikki on normaalia. On varmasti vaikea nuoren tytön hakea paikkaansa.

On ristiriitaista kun samaan aikaan arvostetaan vahvaa itsenäistä naiseutta ja toisaalta nainen voi olla vain pala twerkkaavaa lihaa. Kuunnelkaapa nykymusiikin sanastoja.

Ei helppo paikka olla nuorelle naiselle.

Vierailija
207/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään näin useamman paidattoman miehen, joita ahdistelin.

Shortseissa kulkevia nuoria poikia, joita ohikulkiessani kähmin.

Tiukkoihin paitoihin pukeutuneita raksamiehiä läpsin hanureille. 

Normaali päivä jälleen keski-ikäiselle naiselle, joka näki LIHAA kaduilla. 

Jos miehet pukeutuisivat peittävämmin, niin ehkä pystyisin hillitsemään itseni. 

Kiitos! Miten ihmiset voi olla kasvaneet niin kieroon, että pitävät helleasujakin lupana!

Ja monet vanhemmat naiset, joiden olettaisi pitävän nuorten tyttöjen puolia ja katsovan perään, ovatkin mustasukkaisia kun oma siippa kuolaa. Ja sen sijaan että ojentaisivat sikamaisia äijiään, horottelevat jopa alaikäisiä lapsia.

Menkää itteenne.

Vierailija
208/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kuitenkin niin, että aikuinen ihminen saa esitellä itseään jos tahtoo tai sitten olla esittelemättä, kunhan ei laittoman paljastelun puolelle mene. Ei pitäisi aikuista ihmistä häiritä muiden pukeutuminen. Taitavat nuoret miehetkin yhtälailla esitellä itseään paidattomina siellä uimarannoilla, ap paheksunee tätä myös? Ei ole kenenkään takapuolta pakko tuijottaa, mikäli se vähäpukeisuus häiritsee.

Ei kai tässä ole siitä kysymys että saako vai eikö. Kiinnostavaa olisi ymmärtää miksi joku (mies tai nainen) pukeutuu paljastavasti.

No kuumalla säällä/urheillessa mukavuussyistä. En erityisemmin näyttele itseäni, mutta en halua peitelläkään, koska omista urheilusaavutuksistaan haluaa olla myös ylpeä.  Miksi kaikki pitää seksualisoida? Se ei liity seksuaalisuuteen itselläni vaan ahkeruuteen ja ylpeyteen siitä, että osaan pitää omista elintavoistani huolta. En nyt puolialastomana kyllä missään kulje, mutta välillä trikoot, joissa lihaserottuvuuden ja normaalin rasvaprosentin huomaa, urheiluhenkiset voivat ehkä samaistua. En koe, että pitäisi erityisemmin peitelläkään itseäni. Ei minusta millään sukupuolella tai tietyn ikäisellä ihmisellä ole velvollisuutta erityisemmin peitellä kehoaan, ellei nyt sukupuolielimiään ole esittelemässä. Ja jos haluaa kulkea peittävästi sekin on fine. Ihan miten kukin olonsa mukavaksi tuntee. Ei se ole muiden asia, kunhan ei alasti kulje.

Juuri näin! Itsekin pidän urheilutrikoita missä nyt ikinä haluankaan ja näin kesällä kuljen useasti vatsan paljastavissa lyhyemmissä topeissa. Salilla saatan olla pelkissä urheilurintsikoissa/topeissa ihan kuumuuden ja hikoilun vuoksi, talvella yleensä t-paidassa tai pitkähihaisessa crop-tyylisessä paidassa. 

Itse olen ajatellut, että vartaloni saa näkyä muillekin. Mitä pahaa siinä on, jos kesähelteellä pukeutuu niin, että vartaloa näkyy tavallista enemmän? En oleta kenenkään katsovan minua, mutta jos joku katsoo, minusta huomaa, että tykkään urheilla. 99% ihmisistä tuskin edes kiinnittää minuun mitään huomiota.

En itsekään tajua, että kaikki pitää seksualisoida. Jos on kuuma, on luonnollista olla vaatetta vähemmän. Jos on hyvä vartalo, oli mies tai nainen, miksi sitä ei voisi "näyttää" muille? Ei se ole sen kummallisempaa kuin pukeutua Guessin paitaan (joita en käytä) tai Filippa K:n silkkipaitaan (joita en myöskään käytä). Kunhan intiimit kohdat on piilossa, minulle on ihan sama, miten ihmiset pukeutuvat.

Joltain osin ajattelen, että Suomen sääolot ovat sellaiset, että kunnon hellepukeutuminen puuttuu. Jos täällä olisi vuoden ympäri yli +20 lämpötilat, ihmiset tottuisivat nopeammin vapaampaan pukeutumistyyliin. 

Nainen pukeutuu tiukkoihin shortseihin tai trikoisiin, mies pukeutuu löysiin housuihin.

Uimarannalla nainen pukeutuu persebikineihin, miehet pukeutuu löysiin shortseihin.

Miksi ne ovat vain naiset jotka pukeutuu paljastavasti ja pieniin vaatteisiin?

Tässä varmaan monenlaisia tekijöitä takana.

100 vuotta sitten ei taidettu paljastella muuta kuin saunassa ja sängyssä. Mekoissa oli pitkät hihat ja helmat, eikä miehetkään sen paljastavammin pukeutuneet. Ehkä pellolla olivat paidatta? Maalauksissa yms on toki hekumalliset naiset esiintyneet alasti. Nainen menetti maineensa helpommin.

50 vuotta sitten alkoi olla bikini- ja uimapukukuvia. Siinä vaiheessa paljastelivat ja poseerasivat vain kauniit nuoret naiset, varmaan joku Hilma-täti saattoi myös esiintyä uimapuvussa? Mutta aika peittävää taisi peruspukeutuminen olla niin miehillä kuin naisillakin. Nainen menetti maineensa helpommin.

Nykyään: Seksuaalisen kuvaston määrä on vain kasvanut ja kasvanut. Samaan aikaan on haluttu taistella kapeaa(!) naiskuvaa vastaan, kaikilla on bikinivartalo yms. Samaan aikaan se on teeskentelyä, jokaista plusmallia vastaan on kymmenen laihaa. Maineen menetystä vastaan taistella sillä, että häpeää ei ole. Kaikki on avointa ja oikein.

Jollain kierolla tapaa itsensä paljastamisesta on tullut tapa hyväksyä itsensä tai validoida itsensä seksuaalisena ja haluttavana henkilönä. Siis erityisesti naisille. Yleensä narratiivi on itseinho/häpeä - itsensä hyväksyminen - itsensä paljastaminen. Jollain tapaa itseä kuitenkin verrataan siihen barbienaiseen, ja sitten joko ollaan sellaisia (itseä esitellään kuin voitonmerkkiä) tai hyväksytään itsensä (kelpaan tällaisena!).

Vaihtoehtoa, jossa kaikki tapahtuu verhon suojassa, ja on hyvä niin, ilman problematisointia, ei ole. Ei ainakaan julkisuudessa, ei ääneenlausuttuna. Kukaan ei ilmoita olevansa häveliäs tai arvostavansa yksityisyyttä. Se kuulostaa peittelyltä, ahdasmielisyydeltä ja tiukkapipoisuudelta. Se kuulostaa paheksunnalta.

Ja kaikki tämä koskettaa oikeastaan vain naisia. Miesten suhde omaan kehoonsa, seksuaalisuuden sävyt, miesten kokemus avoimuudesta - ketä kiinnostaa? Ei näköjään ketään. Kyse on aina naisen ruumista.

Minusta tuntuu, että jossain siellä kuitenkin on aina vaan se barbie ja itseinho. Ehkä kyse ei ole ollenkaan seksistä. Ehkä tämä lähti miehisestä katseesta ja vallasta, mutta ei ole enää ollenkaan miesten käsissä.

Vierailija
209/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas  ihan pimeetä porukkaa. Jos asuu lähellä hienoja uimarantoja näkee paljon ranta-asuisia ihmsiiä  liikkuvan  sielläpäin  Onneksi  olen  helsinkiläinen enkä ole noita jutuja kuullut nuorena. Helteellä on hellevatteet. Vanhat äijät Kainuusta kulkee pitkissä kalsareissa  helteellä. Hehän just paheksuivat  aikonaan  Aleksabder Stubbia, joka pyöräili Haukilahdessa   sortseissa  Mellstenin rantaan.  Tänään kyllä kaikki olivat  uimapuvuissa  Mellstenin rannassa. Muuttakaa te  ukovaiset  sinne  Lähi-Itään., olette keskiaikaisia  ja ahdasmielisiä  naisten vihaajia.

Vierailija
210/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas  ihan pimeetä porukkaa. Jos asuu lähellä hienoja uimarantoja näkee paljon ranta-asuisia ihmsiiä  liikkuvan  sielläpäin  Onneksi  olen  helsinkiläinen enkä ole noita jutuja kuullut nuorena. Helteellä on hellevatteet. Vanhat äijät Kainuusta kulkee pitkissä kalsareissa  helteellä. Hehän just paheksuivat  aikonaan  Aleksabder Stubbia, joka pyöräili Haukilahdessa   sortseissa  Mellstenin rantaan.  Tänään kyllä kaikki olivat  uimapuvuissa  Mellstenin rannassa. Muuttakaa te  ukovaiset  sinne  Lähi-Itään., olette keskiaikaisia  ja ahdasmielisiä  naisten vihaajia.

No nyt tuli hesalaisella otettua pari velkopopovichia liikaa.

Vierailija
211/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tienitytön äiti. Mikroshortsit ja pieni, niukka toppi. Minkäs tekee. En ala määräillä pukeutumista. Ostin taannoin valkoisen farkkuhameen, olisi puoleen reiteen edes. Kovin vähän käyttää, vaikka tykkää siitä. Mielummin ne melkein pakaran paljastavat, kireät shortsit.

Hyvältä kuulostaa

M41

Yäk mikä pedari

N28

Suurin osa miehistä tykkää teinitytöistä. Useimmat tajuavat tietenkin kieltää sen kysyttäessä.

Vierailija
212/330 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä vuoksihan he vaan.

Joo just näin se on,  itsensä vuoksi ihan :D.

Minusta myös ihan naurettavaa, kun on niin läpinäkyvää touhua.

Myötähäpeä.

Ihan uutisena, että kyllä jokaiselta naiselta yeensä tietyt asiat löytyy, ja ruumiinosat. Mun mielestä on jotenkin hullua, että 2020-luvullakin jotkut käsittävät ilmeisesti naisellisuuden itsensä tyrkyttämiseksi ja pienissä vaatteissa esittäytymiseksi.

Tyhmää huomionhakuisuutta, jolla ei mitään muuta kyllä saa kun typerän leiman itselleen.

Vierailija
213/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen aina halunnut vastakkaisen sukupuolen huomiota. Se miten paljon ja missä kohtaa ihoa näkyy riippuu muodista. Nyt olen kasvanut liian vanhaksi tähän, meinasi silmät tippua minullakin kaupungilla kun katsoin terassille kulkevia nuoria. Huh! Myötätuntoa tunsin heitä kohtaan. Itse olen juuttunut trikoisiin ja käytän niitä usein, ne on hyvät päällä ja pylly näyttää niissä hyvältä.

Vierailija
214/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinno kirjoitti:

Täällä 33-vuotias ihanmyötäisiä treenitrikoita ja tiukkoja pyöräilysortseja lenkillä/salilla/ihan kaupassakin käyttävä nainen. Olen ihan tavallinen pitkässä parisuhteessa, mukavan elintason omaava tuplakorkeakoulutettu työtä tekevä nainen Helsingistä. Ehkä vielä jotenkin menen tuohon nuoren naisen kategoriaankin, niin sallitte vastata.

Voin kertoa, miksi minä käytän niitä: Ensinnäkin ne ovat aivan älyttömän mukavat, koska ovat todella hengittävät ja ihonmyötäiset. Eivät kuitenkaan läpinäkyvät missään asennossa. Hädin tuskin siis tuntuvat päällä, mikä on tosi mukavaa. Ei purista/rajoita mitkään farkkujen saumat ja napit sekä joustamaton kangas vaikka kävelisi/juoksisi, noukkisi tavaroita lattialta, mikä ikinä.  Jos tekee mieli tehdä kyykkyhyppyjä, sen kun tekee. Entä kuinkas paljon urheilet itse helteellä? Tiedätkö miltä se tuntuu, kun et käytä sortseja ja toppia, aika tukalalta. Liikunta kuuluu kuitenkin hyviin elintapoihin helteelläkin. Ei lepata hullun leveät lahkeet nilkoissa siten, että näyttäisi koko vartalo tönkölta tasapaksulta puunrungolta.

Niin tästä päästiinkin ulkonäköön sitten. Kerroin äsken, miten mukavat trikoot on. Noh, kyllähän ne kropan ääriviivat paljastavat. Noh, en kuitenkaan koe, että minun täytyisi/kuuluisi piilotella itseäni mitenkään. Olen hyvässä ja ryhdikkäässä kunnossa. Ennemmin lihavaa/laihaa löysää kehoa lähtisin piilottelemaan kuin tervettä ja ryhdikästä. Kertoohan se siitä, etteivät elintavat (liikunta + ravinto) syystä tai toisesta ole olleet kondiksessa, eikö sitä ennemmin pitäisi piilotella? Tässähän pointtina oli, mikseivät nuoret naiset piilota kehoaan? Miksi heidän pitäisi hävetä kehoaan? Miksi minun pitäisi valita sellaiset tuulessa lepattavat purjelahkeiset housut, kun haluan pitää mukavia vaatteita yllä? Miksi minun pitäisi naamioida itseni paksumman ja muodottomamman näköiseksi kuin olen? Vai mitä asua tuohon mukavuudenhaluun sitten suosittelisit?

Kaikille tarkoitus ei olekaan mitenkään erityisesti näyttää tai tuoda esiin sinulle yhtään mitään (eli itsestään selvää, että katselu ja huutelu ei ole sopivaa), mutta mitä sitten jos näyttävät ja tuovat esiin muodot? Miksi se häiritsee? Miksi sinun tai kenenkään muun pitäisi erityisemmin tuijottaa? Mitä ajatuksia sinulle siitä nousee?

Vastumaton kiusaus kajota toisen kehoon? Se on sinun päätös ja velvollisuus olla kajoamatta. Etkö ole ihan alastomiakin  vartaloita mediassa nähnyt, etkö niistä sekoa? Etkö ole jo niille saturoitunut sitä vertaa, ettet kestä kadulla hellevaateissa kulkevaa ihmistä?

Vai nostavatko ne itsessäsi esiin kateuden tunteita, miten oma kehosi ei ole yhtä nuori ja hyvässä kunnossa (tämä kysymys ehkä naisille)? Kaikki me vanhennutaan, mutta itsestään huolehtiminen oikealla ravinnolla ja liikunnalla on jokaisen oikeus ja VELVOLLISUUS. Hyvää kuntoa ja kehoa ei tarvitse piilottaa. Voi suhtautua ihan neutraalisti tai olla terveellä tavalla ylpeäkin, että on osannut pitää itsestään huolta.

Eli mikä aloittajalla nyt olikaan se alkuperäinen ongelma? Mikä tässä on oikeasti se ongelma? Miksi naisen pitäisi se keho helteelläkin lenkillä piilottaa sinulta?

Hei, olen nuori hyväkroppainen ja kaunis nainen, jota nuo pyllybikinit vaivaavat vaan silloin kun mies josta olen kiinnostunut tuijottaa muita puolialastomia naisia. Itse en pidä juurikaan tuntemattomien miesten katseista, minulle riittäisi vain yksi joka panisi minua joka päivä intohimoisesti.

Haluan nimittäin sellaisen miehen, joka keskittää kaiken seksuaalisen energiansa minuun. Tätä pidän kunnollisena ja oikeanlaisena monogamiana, ja sellaisen suhteen haluan enkä muuhun tyydy. Onhan se vähintään pettymys, jos hyväksi luulemani mies toljottaa muita kun minä olen vieressä. Tästä syystä varmaan jotkut naiset saattavat mulkoilla ja haukkua kun tajuavat että ukon silmä karkailee muualle. Mutta ei hätää! Onneksi olen tajunnut että minun täytyy vain potkaista pois mies, joka tätä tekee seurassani ja kannustaa häntä menemään juttelemaan sinulle sen sijaan että hän tuhlaa minun aikaani.

Toisin sanoen ei haittaa yhtään, vaikka olisit alasti rannalla. Huonot tunteet ovat ainakin minun suunnaltani vain pettymystä miehen käytökseen, jonka jotkut naiset sitten projisoivat sinuun, kun pitäisi asettaa miehelle rajat ja kävellä pois itse.

Aikamoinen etsiminen on tiedossa, jos meinaat löytää miehen, johon nuori nainen pyllybikineissä ei aiheuta mitään.

Vierailija
215/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pukeutuu naisia varten. Toiset naiset on niitä jotka hanakasti arvostelee kroppaa, vaatteita, hiuksia, meikkiä..... Mies katsoo jaa onpas hyvännäköinen nainen ja se siitä. Muut naiset skannaa kaiken päästä varpaisiin.

Lakatuista varpaankynsistä rusketukseen. :D

Kilpavarustelua.

Näinhän he kuvittelee. Itse en kilpaile nuorten pimujen kanssa, olen tyytyväinen ulkonäkööni ja saan niin paljon huomiota, kehuja ja seksiä maailman ihanimmalta urokseltani kuin vain haluan, mutta onhan se aika söpöä kun vahtaavat mua silmä kovana, että kai nyt huomaan heidät ja pihisen kateudesta.

En todellakaan. En vaihtaisi paikkaa heidän kanssaan enkä tuijota heidän paljaita kroppiaan. Antaa irstaiden setämiesten tehdä se puolestani. Muistan itsekin olleeni epävarma ja kokematon teini, kyllä se itsetunto ajan myötä korjaantuu heilläkin.

N34

Vierailija
216/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat katseet tulee aina ylipainoisilta naisilta.

Ja se on puhdasta kateutta vaan.

Ihan sama mitä selittävät että ovat juuri nyt onnellisia siinä painossa mitä on.

Vierailija
217/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se naisen arvo on takapuolessa ja naiset itse ovat tämän alitajuisesti sisäistäneet ja esineellistävät itse itsensä niin kuin netissäkin  Siksi sitä niin paljon mietitäänkin

Vierailija
218/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa

M41

Yäk mikä pedari

N28

Suurin osa miehistä tykkää teinitytöistä. Useimmat tajuavat tietenkin kieltää sen kysyttäessä.

Niin? Luuletko kertovasi jotain uutta?

Maailmahan on täynnä pedofiliaa, ahdistelua, lapsimorsiamia ym. eli eiköhän ne asiat kerro ihan tarpeeksi miehistä……

Osa tietysti hyviä, mutta on nuitakin sairaita jotka katselevat nelikymppisenä teinejä ja menisivät varmasti jossain toisessa kulttuurissa vaikka lapsen kanssa naimisiin.

Yäk.

Terve 40+ ihminen näkee teinit söpöinä kakaroina, ei minään kiihottavina hottiksina.

Mutta kuten tästäkin ketjusta on luettavissa; kaikki ihmiset eivät todellakaan ole terveitä.

On sairaita, lapsiin tai juuri kehittyneisiin tyttöihin fiksoituneita miehiä, miehiä joille puolet maailman ihmisistä on jotain epäihmisiä ja jopa pieni vähemmistö naisia, jotka ovat näiden sairaiden ukkojen puolella ja inhoavat ja kyräilevät kateellisena nuoria tyttöjä ja juuri naiseksi kasvaneita ihmisiä.

Valitettavasti nämä ihmiset ovat olemassa, halusi sitä tai ei.

Onneksi niiden kanssa ei tarvitse olla IRL, vaan joudun kohtaamaan moista epäinhimillisyyttä vain netissä.

Vierailija
219/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pukeutuu naisia varten. Toiset naiset on niitä jotka hanakasti arvostelee kroppaa, vaatteita, hiuksia, meikkiä..... Mies katsoo jaa onpas hyvännäköinen nainen ja se siitä. Muut naiset skannaa kaiken päästä varpaisiin.

Lakatuista varpaankynsistä rusketukseen. :D

Kilpavarustelua.

Näinhän he kuvittelee. Itse en kilpaile nuorten pimujen kanssa, olen tyytyväinen ulkonäkööni ja saan niin paljon huomiota, kehuja ja seksiä maailman ihanimmalta urokseltani kuin vain haluan, mutta onhan se aika söpöä kun vahtaavat mua silmä kovana, että kai nyt huomaan heidät ja pihisen kateudesta.

En todellakaan. En vaihtaisi paikkaa heidän kanssaan enkä tuijota heidän paljaita kroppiaan. Antaa irstaiden setämiesten tehdä se puolestani. Muistan itsekin olleeni epävarma ja kokematon teini, kyllä se itsetunto ajan myötä korjaantuu heilläkin.

N34

No sinulla sitä itsetuntoa ei ainakaan ole, säälittävän ja harhaisenkin kuuloinen tapaus😂

Vierailija
220/330 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä vuoksihan he vaan.

Joo just näin se on,  itsensä vuoksi ihan :D.

Minusta myös ihan naurettavaa, kun on niin läpinäkyvää touhua.

Myötähäpeä.

Ihan uutisena, että kyllä jokaiselta naiselta yeensä tietyt asiat löytyy, ja ruumiinosat. Mun mielestä on jotenkin hullua, että 2020-luvullakin jotkut käsittävät ilmeisesti naisellisuuden itsensä tyrkyttämiseksi ja pienissä vaatteissa esittäytymiseksi.

Tyhmää huomionhakuisuutta, jolla ei mitään muuta kyllä saa kun typerän leiman itselleen.

Ei saa typerää leimaa kuin maksimissaan typeryksiltä, ja sillähän ei ole mitään väliä.

Fiksut eivät leimaa toisia ihmisiä tuollaisten seikkojen vuoksi eivätkä vastakkainasettele naisia pukeutumisen peittävyyden mukaan.