Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiimi- ym. yritysakatemialaisia?

Vierailija
03.07.2014 |

Onko palstalla ammattikorkeassa yrittäjyyteen suuntautuneita? Minä suuntauduin aikanaan ja se oli iso virhe. Yhtä hulluutta koko akatemia, silloin kun minä olin siellä niin iso osa paloi loppuun nopeasti ja meille tuli pahoja riitoja. Ne jotka jaksoivat olivat jotain ADHD-tyyppejä. Mitähän järkeä siinä hirveässä kirja-, paja- ja seminaarimäärässä on kun saatat joutua tekemään 10-12 tuntisia työpäiviä jo pelkästään yritystäsi varten? Ei siinä hyviä puhujia meillä kävi luennoimassa ja mekin kävimme semmareissuilla, mutta silti ne haittasivat itse yritystoimintaa.

Meidän akatemia ei kestänyt sitä 3,5 vuotta ja minua suututti kun kaikki, mitä esim. Tiimiakatemialaiset saavat suorittaa 3,5 vuodessa, piti meidän suorittaa puolet lyhyemmässä aikataulussa. Lisäksi minun mielestäni valmentajamme olivat aika kädettömiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kävi ton. Jyväskylässä. Tykkäsi kyllä.

Vierailija
2/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:59"]

[/quote]Mutta se oli vuonna kuokka ja kirves... enkä oo ihan varma et tykkäskö ja/tai valmistuko sieltä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon teetti työtä, mutta oli hyödyllistä. Jkl Tiimiakatemialla.

Vierailija
4/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:59"]

[/quote]

Juu olen kuullutkin että Jyväskylässä on hyvä meininki, siellä on järkevämmin hoidettu kaikki asiat ja valmentajat ovat ammattitaitoisempia. Meillä ei ollut puhettakaan esim. kunnollisesta tuesta loppuunpalamistilanteissa.Yksi valmentaja haukkui sellaiset ihmisiksi joilla on ajanhallintaongelmia. -ap

Vierailija
5/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/6 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen kanssa oli natsimeininki, ja niitä oli liikaa. Sen sijaan muissa asioissa valmentajien olisi pitänyt olla paljon jämympiä (esim. kiusaamistilanteet ym. hankaluudet), tuntui että he kuvittelivat ettei heidän tarvitse ottaa vastuuta aikuisista ihmisistä. Toisaalta sitten se opiskelijoiden kirjojen lukeminen niitä tuntui kiinnostavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä