Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuukohan mieheni, jos sanon että

Vierailija
01.06.2014 |

sanon että mielestäni on eräänlainen petos , että hän on lihonut 30kg toisin naimisiinmenomme jälkeen?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:41"]Itse et ole muuttunut henkisesti etkä fyysisesti? Ainakin seläntakana valittava pinnallinen hölmö olet tekstisi perusteella.

[/quote]

Henkisesti olen muuttunut parempaan suuntaan, fyysisesti en ole juurikaan muuttunut, vain hieman ikääntynyt naamasta. Ap

[/quote]

Jos olet muuttunut henkisesti parempaan suuntaan, en voi edes kuvitella, millainen hirviö olet aiemmin ollut.

Vierailija
2/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:41"]Itse et ole muuttunut henkisesti etkä fyysisesti? Ainakin seläntakana valittava pinnallinen hölmö olet tekstisi perusteella.

[/quote]

Henkisesti olen muuttunut parempaan suuntaan, fyysisesti en ole juurikaan muuttunut, vain hieman ikääntynyt naamasta. Ap

[/quote]

Jos olet muuttunut henkisesti parempaan suuntaan, en voi edes kuvitella, millainen hirviö olet aiemmin ollut.

[/quote]

Vain koska en edelleenkään kiihotu läskimahasta vai?! Mies on koko ajan tiennyt tasan tarkkaan, että kammoan läskiä, joten todellakin pidän loukkaavana sitä , että hänelle herkuttelu on tärkeämpää! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. toisin kuin minä! Piti lisätä. Ap

Vierailija
4/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida viitsiä sanoa noin, jos se kuitenkin suuttuisi. Mutta ajattelen kyllä noin. Kuten myös ettei mies arvosta minua, kun tietää kyllä mitä lihavuudesta ajattelen. Ap

Vierailija
5/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi vinkkejä miten saisit lihotettua itsesi samoihin mittoihin. Sitten sinun ei tarvitse miettiä mitä sanot.

Vierailija
6/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et ole muuttunut henkisesti etkä fyysisesti? Ainakin seläntakana valittava pinnallinen hölmö olet tekstisi perusteella.

Vierailija
7/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:39"]Kysy mieheltäsi vinkkejä miten saisit lihotettua itsesi samoihin mittoihin. Sitten sinun ei tarvitse miettiä mitä sanot.

[/quote]

Ei olisi uskottavaa, kun olen paraikaa tiputtamassa viimeisiä raskauskiloja. En kestä itsessäni yhtään ylimääräistä. Ap

Vierailija
8/8 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan