Suuttuukohan mieheni, jos sanon että
sanon että mielestäni on eräänlainen petos , että hän on lihonut 30kg toisin naimisiinmenomme jälkeen?!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:41"]Itse et ole muuttunut henkisesti etkä fyysisesti? Ainakin seläntakana valittava pinnallinen hölmö olet tekstisi perusteella.
[/quote]
Henkisesti olen muuttunut parempaan suuntaan, fyysisesti en ole juurikaan muuttunut, vain hieman ikääntynyt naamasta. Ap
[/quote]
Jos olet muuttunut henkisesti parempaan suuntaan, en voi edes kuvitella, millainen hirviö olet aiemmin ollut.
[/quote]
Vain koska en edelleenkään kiihotu läskimahasta vai?! Mies on koko ajan tiennyt tasan tarkkaan, että kammoan läskiä, joten todellakin pidän loukkaavana sitä , että hänelle herkuttelu on tärkeämpää! Ap
.. toisin kuin minä! Piti lisätä. Ap
En taida viitsiä sanoa noin, jos se kuitenkin suuttuisi. Mutta ajattelen kyllä noin. Kuten myös ettei mies arvosta minua, kun tietää kyllä mitä lihavuudesta ajattelen. Ap
Kysy mieheltäsi vinkkejä miten saisit lihotettua itsesi samoihin mittoihin. Sitten sinun ei tarvitse miettiä mitä sanot.
Itse et ole muuttunut henkisesti etkä fyysisesti? Ainakin seläntakana valittava pinnallinen hölmö olet tekstisi perusteella.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:39"]Kysy mieheltäsi vinkkejä miten saisit lihotettua itsesi samoihin mittoihin. Sitten sinun ei tarvitse miettiä mitä sanot.
[/quote]
Ei olisi uskottavaa, kun olen paraikaa tiputtamassa viimeisiä raskauskiloja. En kestä itsessäni yhtään ylimääräistä. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:41"]Itse et ole muuttunut henkisesti etkä fyysisesti? Ainakin seläntakana valittava pinnallinen hölmö olet tekstisi perusteella.
[/quote]
Henkisesti olen muuttunut parempaan suuntaan, fyysisesti en ole juurikaan muuttunut, vain hieman ikääntynyt naamasta. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:44"]
[/quote]
[/quote]
Jos olet muuttunut henkisesti parempaan suuntaan, en voi edes kuvitella, millainen hirviö olet aiemmin ollut.