Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa ystäväni valitusta miehestään

Vierailija
13.06.2014 |

Ystäväni on ollut yhdessä miehensä kanssa noin 8 vuotta. Koko tämän ajan on haukkunut miestään milloin mistäkin. Heillä on kaksi lasta, kumpikin niin sanotusti vahinkoja. Ystäväni siis tuli heti alussa raskaaksi jonka vuoksi muuttivat miehen kanssa yhteen asumaan. Mitään suurta tai luultavasti edes pientä rakkautta eivät ole koskaan toisiaan kohtaan tunteneet. Myöhemmin syntyi vielä toinen lapsi.

Sama valitusvirsi siis kestänyt koko tämän ajan. Mies viihtyy paremmin baareissa kuin kotona, lomat vietetään erillään, rahasta riidellään, kotitöistä riidellään ym. Miehessä ei siis ystäväni mukaan ole mitään hyvää. Ei varmasti mikään malli-isä olekaan, mutta toki vikoja löytyy myös ystävästäni.

Mikä tästä tekee ongelman minulle on se ainainen ruikutus! Koskaan ei ole mikään hyvin. Eroa on miettinyt vuosia, mutta ei ole sen vertaa naista että saisi mitään aikaiseksi. Ja kuulemma muillakin menee jopa huonommin eikä muillakaan mitään suurta rakkautta ole. Joo, onneksi olen itse ja myös muut tuntemani parit ovat ihan aidosta rakkaudesta yhteen menneet. Toki karikkonsa kaikilla.

Rasittavinta kaikessa on kuitenkin tajuton kateus! En enää viitsi oikein mistään NORMAALISTA arjesta kertoakaan kun on niin hemmetin katkera. Kun mieheni vie lapsemme leikkipuistoon (!) on se kateuden aihe, kun eihän nyt muut isät lastensa kanssa leiki! Ai ei vai...Ja muut aivan tavalliset asiat, tyyliin siisti ja puhdas nätti koti ovat katkeruuden aiheita. Elämme ihanaa ja niin tavallisen tylsää ja väsynyttä perhe-elämää, mutta voi sitä kateuden määrää.

Mulla alkaa olla mitta täysi ja tuntuu etten ystävääni kohta jaksa tavatakaan. En vaan jaksa enää, on sanottu suoraan ja kierrellen että jospa tekisit elämällesi jotain, mutta ei.

Kiitos kun sain avautua ja päivän jatkoja!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti voit ottaa hajurakoa tuollaiseen kaveriin. Ja ensi kerralla valitusvirren alkaessa sanot, että "Et parempaa ukkoa saanut saalistettua. Herra antoi, Herra otti, tyydy siihen hottentotti"

Vierailija
2/2 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin mun yhdelle ystävälle, että kaikella rakkaudella, mutta toi valittaminen ei vie mihinkään ja mulla ei ole energiaa enää kuunnella. Olen tosi pahoillani tilanteestasi, mutta valittamisen sijaan voisit ehkä tehdäkin asioille jotain. Mikään ei näytä muuttuvan ja olet elämääsi tyytymätön.

Hänestä ei puoleen vuoteen kuulunut mitään, mutta nyt on alkanut soittelemaan. Laittoi ekana viestiin tulemaan, että hänellä on ollut juuri iso riita miehensä kanssa ja olisi kuva nähdä. Tiesin millainen ilta olisi odotettavissa, joten multa ei löytynyt aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan