Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä? Exän vaimosta... Vääntäiskö joku rautalangasta? ov

Vierailija
03.07.2014 |

Sain äskettäin tietää että mun ex-poikaystävän vaimo inhoaa minua. Tosi outoa, koska en edes tunne koko naista. Muutama kerran on tullut kadulla tai kaupassa vastaan. Ihmettelin aina miten vaimo mulkaisi minua pahasti mutta jälkeenpäin mietin että taisin vain kuvitella. No nyt sain tietää etten ole kuvitellutkaan. Kaksi yhteistä tutun tuttua paljasti mitä mieltä vaimo on minusta. Oli haukkunut minut pataluhaksi, nimitellyt ja vaikka mitä.

Oudommaksi asian tekee se että mun ja ex-poikaystävän erosta on aikaa pian 18 vuotta, oltiin nuoria, pelkkä teinien seurustelusuhde. Käsittääkseni he ovat tavanneet pari kuukautta eromme jälkeen. Eron jälkeen (minun päätös) ei olla oltu missään tekemisissä. Mustiskaan vaimon ei siis tarvitse olla. Tuskin tervehditään, kun tulee vastaan.

Oon niin ihmeissäni ettei tosikaan. Mikä sitä vaimoa vaivaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:16"]

Mä kyseenalaistaisin näiden tuttujen sanat ja toisekseen miksi edes puhut exästäsi tai sen vaimosta kenenkään kanssa?

Sinähän se ihmeellinen taidat olla.

[/quote]

Minä en puhunut exästä mitään. NÄmä yhteiset tutut avautuivat pikkuhumalassa minulle vaikka en olisi välittänyt edes keskustella asiasta.

Ilmeisesti kolahti aika monelle kun ei saa asiallisia vastauksia.

-ap-

[/quote]

Siis mieleisiäsi vastauksia, tarkoitat. Asiallisia ne kyllä olivat.

[/quote]

Asiallinen vastaus olisi ollut kertoa oma mielipiteensä siihen mitä kysyttiin. Eikä alkaa kyselemään miksi keskustelen exästäni. Ja arvailemaan minua ihmeelliseksi.

[/quote]

No eikö näitä oo ollut? Jo heti eka vastaus?

Vierailija
22/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, usko nyt että sinä se tässä erikoinen olet. 

Ei kolahtanut, millään tavalla. Ydinperheessä vuosikymmeniä elänyt olen.

[/quote]

Mitä tekemistä ydinperheellä on tämän asian kanssa? Niin minäkin elän ydinperheessä.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:15"]

No miksi jaksat välittää? Heiluttaako sun elämäs tasapainoa jotenkin, jos joku eukko jossain ei pidä susta? Mitä väliä? En mäkään tykkää kaikista - todellakaan ja olen enemmän kuin tietoinen, ettei minusta kaikki tykkää -todellakaan.

[/quote]

Inhoatko myös miehesi vanhoja tyttöystäviä, joita et ehkä ole koskaan tavannut?

[/quote]

En. Mutta en ymmärrä mitä ap kitisee? Miten voi olla oletettavasti aikuselle ihmiselle noin musertava tieto jos joku käytännössä tuntematon henkilö ei nyt satu tykkäämään. MITÄ VÄLIÄ? ymmärsin ainakin, että missään tekemisissä eivät ole eikä ole aikomustakaan olla, niin mikä ongelma?!

[/quote]

Ei tämä musertava tieto ollut. Ihmettelen vain MIKSI aikuinen ihminen on niin lapsellinen että kuluttaa aikaansa vuosikymmenien jälkeen inhotakseen entistä tyttöystävää? Siis kuka aikuisten oikeasti jaksaa vihata tuntematonta ihmistä? Luulisi että senkin ajan voisi käyttää johonkin kivaan ja järkevään, vaikka viettää aikaa sen ukkokullan kanssa. =)

-ap-

Vierailija
24/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:07"]Sain äskettäin tietää että mun ex-poikaystävän vaimo inhoaa minua. Tosi outoa, koska en edes tunne koko naista. Muutama kerran on tullut kadulla tai kaupassa vastaan. Ihmettelin aina miten vaimo mulkaisi minua pahasti mutta jälkeenpäin mietin että taisin vain kuvitella. No nyt sain tietää etten ole kuvitellutkaan. Kaksi yhteistä tutun tuttua paljasti mitä mieltä vaimo on minusta. Oli haukkunut minut pataluhaksi, nimitellyt ja vaikka mitä.

Oudommaksi asian tekee se että mun ja ex-poikaystävän erosta on aikaa pian 18 vuotta, oltiin nuoria, pelkkä teinien seurustelusuhde. Käsittääkseni he ovat tavanneet pari kuukautta eromme jälkeen. Eron jälkeen (minun päätös) ei olla oltu missään tekemisissä. Mustiskaan vaimon ei siis tarvitse olla. Tuskin tervehditään, kun tulee vastaan.

Oon niin ihmeissäni ettei tosikaan. Mikä sitä vaimoa vaivaa?

[/quote] normaalia.

Vierailija
25/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kyttäät ja mollotat tämän naisen tekemisiäsi, kun satut näkemään hänet. Ehkä se ärsytys kumpuaa sieltä?? Itseänikin häiritsee, jos joku kyttäilee ja selvästikin pohtii, että mitäs se ex-poikkiksen muija nyt tekee

Vierailija
26/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aivan oikeassa, tuollaisen inhon vaaliminen vielä liki parinkymmenen vuoden takaisesta suhteesta, joka päättyi ennen vaimon ja eksän tapaamista on outoa. Siksi en uskokaan sen olevan mustasukkaisuutta, vaan ihan vaan eksän haukkumisten toistamista eteenpäin. Eli hän tavallaan luulee tietävänsä, että olet kamala ihminen sen perusteella, mitä eksäsi sinusta sanoi tuoreeltaan eronne jälkeen. Ei ole pysähtynyt tarkistamaan käsityksiään ja tajuamaan, ettei oikeasti tunne sinua tai että eksäsi ei ollut objektiivinen tietolähde... Kun av-palstaa lukee, huomaa aika pian, että tuollainen tunnepohjainen inhoaminen on naisille varsin yleinen reagointitapa...  ;-)

19

Vierailija
27/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:27"]

[/quote]

Mitä tekemistä ydinperheellä on tämän asian kanssa? Niin minäkin elän ydinperheessä.

-ap-

[/quote]

No voi huoh. Sen kolahtamisen suhteen. 

Vierailija
28/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:27"]

[/quote]

-ap-

[/quote]

No voi huoh. Sen kolahtamisen suhteen. 

[/quote]

No voi huoh. Niin mun ex ja vaimonsakin elävät ydinperheessä ja SILTI se vaimo inhoaa minua.

-ap-

Vierailija
29/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen mielipiteeni on, että tässä tapauksessa yksikään osapuoli ei ole normaali, ei ex-miehen nykyinen nainen eikä ap.

Ei luulisi keikuttavan venettä enää 18 vuotta sitten tapahtuneet asiat ketään, varsinkaan naista jonka mies on seukannut joskus menneisyydessä itselleen tuntemattoman kanssa.

Samoin ap, miten voi moinen asia vaivata jos joku sinulle tuntematon inhoaa sinua, tai siis sitä mielikuvaa sinusta, paskanko väliä sillä on. Mitä tulee niihin sinun tuttuihisi joiltä tämän kuulit, eivät liene nekään penaalin terävimpiä kyniä? Tuntevatko he tämän naisen henkilökohtaisesti ja jos niin silloin he ovat varmasti sinusta puhuneet paljonkin, taas jos eivät tunne niin miten he tietävät jonkun vihan tai inhon kohteesta?

Olette kaikki ihan pimeitä! Minua ei hetkauta ainakaan suuntaan eikä toiseen jos joku ex-naiseni nykyinen mies ajattelee minusta mitä tahansa, ei kuulu mulle, ei kiinnosta eikä liikuta elämääni mitenkään.

Vierailija
30/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, ap nyt tuskin tuosta yöuniaan menettääkään. Ihmettelee vain ilmiötä. Ja pakko sanoa, että jaan tuon ihmetyksen. On aika outoa, miten ihmiset vaivautuvat inhomaan ihmisiä, joiden kanssa eivät ole edes ikinä puhuneetkaan niinkin paljon, että haukkuvat häntä sivullisille (kuten tuo ap:n eksän nyksä kuulemma on tehnyt). 

19

Vierailija
31/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide:

Vaimo oli seurustelun alkuaikoina mustasukkainen koska ymmärsi että poikaystävä on vielä todella rakastunut sinuun ja jättäisi hänet heti jos näyttäisit vihreää valoa. Hänen on helpompi inhota sinua kuin myöntää että seurusteli miehen kanssa joka oli rakastuneempi toiseen.

Vierailija
32/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiallinen vastaus olisi ollut kertoa oma mielipiteensä siihen mitä kysyttiin. Eikä alkaa kyselemään miksi keskustelen exästäni. Ja arvailemaan minua ihmeelliseksi."

Miksi jaksat välittää humalaisten sanomisista? Anna mennä toisesta korvasta ulos?

Mikä motiivi muuten näillä tutun tutuilla oli tulla kertomaan sinulle näitä humalassa tehtyjä avautumisia? Miksi halusivat tulla rollimaan sinulle ja pahottamaan mieltäsi?

Vierailija
33/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa pölvästit! Kyllä muakin haittaisi jos joku mulle tuntematon älykääpiö haukkuisi minua muille vain siksi että olen joskus seurustellut sen miehen kanssa. Ap;n juoruilevat kaverit ovat ilmeisesti kavereita tuoltakin ajalta ja siis tietoisia ap:n suhteesta, tuntevat tai kulkevat osittain samoissa porukoissa kuin ap:n eksä ja tämän vaimo.

Ap. Anna asian olla ja tee kaikille jos tarvetta tulee niin selväksi että et tunne koko tyyppiä eikä tyyppi tunne sua. Ihmiset on joskus outoja.

Vierailija
34/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:52"]

30, ap nyt tuskin tuosta yöuniaan menettääkään. Ihmettelee vain ilmiötä. Ja pakko sanoa, että jaan tuon ihmetyksen. On aika outoa, miten ihmiset vaivautuvat inhomaan ihmisiä, joiden kanssa eivät ole edes ikinä puhuneetkaan niinkin paljon, että haukkuvat häntä sivullisille (kuten tuo ap:n eksän nyksä kuulemma on tehnyt). 

19

[/quote]

Näinpä. Samanlaista tuntemattomien ihmisten inhoamista on naisilla muutenkin tapana tehdä. Pirkko kertoo Helenalle ja Tertulle kuinka Maija on "sellainen ja tällainen". Helena ja Terttu alkavat inhota Maijaa ja kertovat kokemuksen syvällä rintaäänellä eteenpäin kuinka paska ihminen Maija on.

Vierailija
35/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:52"]

19

[/quote]

Näinpä. Samanlaista tuntemattomien ihmisten inhoamista on naisilla muutenkin tapana tehdä. Pirkko kertoo Helenalle ja Tertulle kuinka Maija on "sellainen ja tällainen". Helena ja Terttu alkavat inhota Maijaa ja kertovat kokemuksen syvällä rintaäänellä eteenpäin kuinka paska ihminen Maija on.

[/quote]

totta. En sitten tiedä, ovatko miehetkään tuosta vapaita, mutta tosiaan naisilla se on ikävän yleistä.

19

Vierailija
36/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen turhan takia inhoaminen minuakin kummastuttaisi. Ei tunnu reilulta, että haukutaan selän takana 18 vuoden takaisen entisen suhteen vuoksi tuntematta edes koko ihmistä...

Mutta sikäli ei ihmetytä, naisiin mahtuu ilkeitä ja katkeria puukottajia. Susia toisilleen. Harmi että olet saanut inhottavia vastauksia.

Vierailija
37/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se exäsi ylistää sinua aina ohimennen edelleenkin? Se saa kiukkuiseksi. Jotkut puhuu lämpimästi edellisistä kumppaneistaan ja jos on huono itsetunto, sen ottaa loukkauksena.

Vierailija
38/43 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:20"]

Jos se exäsi ylistää sinua aina ohimennen edelleenkin? Se saa kiukkuiseksi. Jotkut puhuu lämpimästi edellisistä kumppaneistaan ja jos on huono itsetunto, sen ottaa loukkauksena.

[/quote]

En usko että ylistää. Oli sen tyyppinen ihminen että enemmin puhuu katkerana erosta. Ei olisi halunnut erota.

-ap-

Vierailija
39/43 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:47"] Minua ei hetkauta ainakaan suuntaan eikä toiseen jos joku ex-naiseni nykyinen mies ajattelee minusta mitä tahansa, ei kuulu mulle, ei kiinnosta eikä liikuta elämääni mitenkään.

[/quote] Taitaapa liikuttaa paljonkin, kun on noin kova vakuuttelun tarve :D. Ehkäpä olet tunaroinut elämässäsi niin pahasti, että erinäiset ihmiset, ml. ex-naisten nykyiset miehet, tietävät sinusta todella pahoja asioita etkä pääse tilanteesta koskaan yli.

Vierailija
40/43 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaheli eksä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi