Mitä ihmettä? Exän vaimosta... Vääntäiskö joku rautalangasta? ov
Sain äskettäin tietää että mun ex-poikaystävän vaimo inhoaa minua. Tosi outoa, koska en edes tunne koko naista. Muutama kerran on tullut kadulla tai kaupassa vastaan. Ihmettelin aina miten vaimo mulkaisi minua pahasti mutta jälkeenpäin mietin että taisin vain kuvitella. No nyt sain tietää etten ole kuvitellutkaan. Kaksi yhteistä tutun tuttua paljasti mitä mieltä vaimo on minusta. Oli haukkunut minut pataluhaksi, nimitellyt ja vaikka mitä.
Oudommaksi asian tekee se että mun ja ex-poikaystävän erosta on aikaa pian 18 vuotta, oltiin nuoria, pelkkä teinien seurustelusuhde. Käsittääkseni he ovat tavanneet pari kuukautta eromme jälkeen. Eron jälkeen (minun päätös) ei olla oltu missään tekemisissä. Mustiskaan vaimon ei siis tarvitse olla. Tuskin tervehditään, kun tulee vastaan.
Oon niin ihmeissäni ettei tosikaan. Mikä sitä vaimoa vaivaa?
Kommentit (43)
Lähtisin kävelemään jos minulla olisi noin mustasukkainen puoliso kuin 40:n viestissä on. Tuohan on ihan sairasta! Pitääkö kaverisi kolmen viikon mykkäkoulua jos mies tervehtii kaupan kassaa?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:07"]
Sain äskettäin tietää että mun ex-poikaystävän vaimo inhoaa minua. Tosi outoa, koska en edes tunne koko naista. Muutama kerran on tullut kadulla tai kaupassa vastaan. Ihmettelin aina miten vaimo mulkaisi minua pahasti mutta jälkeenpäin mietin että taisin vain kuvitella. No nyt sain tietää etten ole kuvitellutkaan. Kaksi yhteistä tutun tuttua paljasti mitä mieltä vaimo on minusta. Oli haukkunut minut pataluhaksi, nimitellyt ja vaikka mitä.
Oudommaksi asian tekee se että mun ja ex-poikaystävän erosta on aikaa pian 18 vuotta, oltiin nuoria, pelkkä teinien seurustelusuhde. Käsittääkseni he ovat tavanneet pari kuukautta eromme jälkeen. Eron jälkeen (minun päätös) ei olla oltu missään tekemisissä. Mustiskaan vaimon ei siis tarvitse olla. Tuskin tervehditään, kun tulee vastaan.
Oon niin ihmeissäni ettei tosikaan. Mikä sitä vaimoa vaivaa?
[/quote]Hänellä ei jostain syystä ole hyvä olo liitossaan ja on etsinyt ulkopuolisen syyllisen asiaan. Exäsi on joskus maininnut sinusta jotain jonka tämä vaimo on nyt paisutellut päässään suhteettomaksi möykyksi. Kuulostaa ihan normaalilta naisten toiminnalta joten unohda koko juttu.
Mulla on eräs kaveri joka on oikeasti ihan hullun mustasukkainen ja tämä koskee kaikkea;tv-ohjelmia,jos niissä näkyy vähänkään paljasta pintaa ->miehen vaihdettava kanavaa. Kaupungilla mies ei saa katsoa vastaan tulevia naisia vaan änen on katsottava alas päin jne jne lista on oikeasti loputon.. kaikista pahimpia on ukon ex:t,on suuri vääryys että mihellä on ollut muita ennen häntä ja tämä koskee myös teiniaikojen tyttöystäviä.
En yhtään epäile etteikö ap:n exän nykyinen voisi olla mustis noinkin vanhasta jutusta