Danny kertoi Ylellä, että Armi kosi
Danny laittoi ehdoksi sen, että Armi lakkaa juomasta viinaa ja kulkemasta sen jengin kanssa, jonka kanssa kulkee, ja Armi sanoi, ettei pysty.
Kommentit (106)
Minua inhottaisi jos isoisä lällytäisi kaikkea muuta kuin totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Haastattelisivat seuraavaksi Dannyn lapsia.
Olen yhden heistä tavannut 90-luvulla. Hän vaikutti siltä, että on lievästi kehitysvammainen, mutta aika hauska tyyppi oli ja kiinnostunut musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Danny on aikaisemminkin syöttänyt pajunköyttä toimittajalle.
Danny halusi hyötyä pitkään ex-vaimon rahoista.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007810082.html
Asuivat vuosia erossa ja ex-vaimo maksoi Dannyn asumisen.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sitten Armi rupesi juomaan turruttaakseen tunteensa kun Danny piti häntä löysässä hirressä monta kymmentä vuotta. Sitten kun Armin ulkonäkö rupesi menemään, heitti Danny hänet kokonaan pellolle. Tältä se vaikutti satunnaisesta tarkkailijasta.
Niinpä. Danny sekoilee aikajanalla. Armi romahti vasta myöhemmin.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.is.fi/…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yhden heistä tavannut 90-luvulla. Hän vaikutti siltä, että on lievästi kehitysvammainen, mutta aika hauska tyyppi oli ja kiinnostunut musiikista.
Jos lapset olisivat jotain suurta tottakai kaikki nettissä olisi meille kerrottu. Tyttö kai toimittaja.
No eikö tämä Armi nyt alunperin tajunnut että kyse varatusta miehestä
Ihan yhtä syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sitten Armi rupesi juomaan turruttaakseen tunteensa kun Danny piti häntä löysässä hirressä monta kymmentä vuotta. Sitten kun Armin ulkonäkö rupesi menemään, heitti Danny hänet kokonaan pellolle. Tältä se vaikutti satunnaisesta tarkkailijasta.
Kyllä Armi joi jo paljon aikaisemmin. Sillä oli kaksi elämää eli misseys+laulaminen Dannyn kanssa ja sitten pimeämpi puoli eli epämääräinen ryyppyremmi ja lääkkeiden väärinkäyttö. Suvun itsemurhat kosketti nekin masennukseen taipuvaista Armia, joka ilman Dannya olisi todennäköisesti tullut väkivaltaisen ryyppykaverin puolisoksi ja pikapikaa vainajaksi.
Tätä seurattiin vierestä, mutta kun viina vei, niin ei siinä muita kuunneltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset olisivat jotain suurta tottakai kaikki nettissä olisi meille kerrottu. Tyttö kai toimittaja.
Miksi heidän sun mielestä pitäisi olla julkisuudessa olivat he sitten jotain suurta tai jotain pienempää. Tuskin heillä on mitään tarvetta tai halua siihen. Todennäköisesti heiltä on useampaankin kertaan mielipidettä Dannyn tekemisistä ja urasta kysytty, mutta heillä ei ole mitään tarvetta sitä julkisesti ilmaista oli se mielipide mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaisi jos isoisä lällytäisi kaikkea muuta kuin totuutta.
Eli ilmeisesti ei kuitenkaan ole. Hyvä niin että sinun ei nyt tarvitse tuota asiaa inhota.
Vierailija kirjoitti:
Ihana, kaunis, sydämellinen Armi. Olisi ansainnut niin paljon parempaa.
Taitaa olla tuossakin vähän sekaisin tai aivot jo pehmenneet.
Iso D on kusi sukassa, kun Armi noussut esiin niin tekaissut Helmin kanssa peppunusasun jälkeen tarinan jossa pappa ei olekaan enää niin pahis.
Ensin D hurskastelee, kuinka ei olisi koskaan eronnut puolisostaan, koska lapset kärsivät avioerosta niin paljon. Hetkeä myöhemmin samassa haastattelussa hän kertoo suostuneensa Armin kosintaan, jos tämä olisi lopettanut alkon käytön. Taitaa olla jo niin vanhuudenhöperö, ettei itsekään enää tajua miten puhuu ristiin itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja samassa jutussa kertoo päättäneensä, ettei lasten takia eroa ikinä. Se ilmeisesti jäi Armille kertomatta.
Tämä. Eli kumpi on se totuus tässä: ei olisi ikinä eronnut ja tuo on valhetta, vai se että olisi jättänyt perheensä? Dannyllä ikä jo pehmentää päätä, kun itse kertoo kaksi versiota samassa haastattelussa.
Toivottavasti Helmille käy paremmin kuin Armille. Nolo ukko. Voisi ottaa tittelit pois.
Vierailija kirjoitti:
No eikö tämä Armi nyt alunperin tajunnut että kyse varatusta miehestä
Ihan yhtä syyllinen.
No niin just!! En diggaa Dannya, mutta en myöskään tajua tätä voi, voi, Armi oli niin kaunis ja herkkä hössötystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samassa jutussa kertoo päättäneensä, ettei lasten takia eroa ikinä. Se ilmeisesti jäi Armille kertomatta.
Tämä. Eli kumpi on se totuus tässä: ei olisi ikinä eronnut ja tuo on valhetta, vai se että olisi jättänyt perheensä? Dannyllä ikä jo pehmentää päätä, kun itse kertoo kaksi versiota samassa haastattelussa.
Toivottavasti Helmille käy paremmin kuin Armille. Nolo ukko. Voisi ottaa tittelit pois.
Miksi jommankumman asian pitäisi olla totta? Miksi se mitä juorulehdissä kerrotaan olisi totta? Kaikkea ei kannata uskoa, ei aina edes itseään. Omat oletukset voi joskus pitää paikkansa, aika harvoin ne kuitenkin pitävä. Siksi muiden elämästä ei kannata lähteä tekemään mitään oletuksia tai johtopäätöksiä.
Totta on se että me ihmiset olemme erilaisia. Jotkut ovat sinisilmäisiä ja antavat käyttää itseään hyväksi. On myös ihmisiä jotka osaavat käyttää sinisilmäisyyttä hyväksi. Jos tietää itsensä sinisilmäiseksi ja heikoksi näitä kannattaa toki varoa.
Automaattisesti ei pidä myöskään olettaa että hyväksikäyttäjä aina on mies. Yhtähyvin naiset käyttävät hyväkseen tiettyjä ominaisuuksia tai asioita esim. julkisuuden henkilöissä jotkut jopa sitä heidän tuomaansa julkisuutta.
En olisi itse Dannyn lapsena paljon arvostanut sitä hurskastelua, että Danny oli päättänyt ettei ikinä eroa lasten takia. Sitten oli kuitenkin kokoajan sivusuhteessa ja vedätti Armia. Että kiitti vaan isä rehellisyydestäsi ja rehtiydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
En olisi itse Dannyn lapsena paljon arvostanut sitä hurskastelua, että Danny oli päättänyt ettei ikinä eroa lasten takia. Sitten oli kuitenkin kokoajan sivusuhteessa ja vedätti Armia. Että kiitti vaan isä rehellisyydestäsi ja rehtiydestäsi.
Eli olet Dannyn katkera lapsi? Ja miksi se pitäisi uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Hohoijakkaa. Se ikiaikainen tekosyy, jolla mies saa rusinat pullasta- en eroa lasten takia! Älkää hyvät naiset uskoko tähän soopaa!
Ketkä kaikki tässä ovat avautuneet? Miksi lapset haluaisivat itselleen julkisuutta tai sitä lisää isälleen?