Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Danny kertoi Ylellä, että Armi kosi

Vierailija
02.07.2021 |

Danny laittoi ehdoksi sen, että Armi lakkaa juomasta viinaa ja kulkemasta sen jengin kanssa, jonka kanssa kulkee, ja Armi sanoi, ettei pysty.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny tahtoi taas vähän taskurahaa millä ostaa lapsihoidolleen juttuja joten soitti toimittajalle että tehtäisiinkö taas kerran yksi Armiin liittyvä juttu. Ja toimittajahan teki.

Vierailija
22/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoi kuitenkin kuksia sitä juoppoa vuositolkulla?

Se on aika tavallista että sitä jaksaa yllättävänkin kauan katsella ja myös kuksia sen juopon kanssa sukupuolesta riippumatta tai ehkä jopa enemmän niin päin että naiset jaksaa pidempää. Kai sitä sitten uskoo että kaikki muuttu ja onhan juopoissakin aina myös ne hyvät puolet joiden takia suhdetta ei haluaisi lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny tahtoi taas vähän taskurahaa millä ostaa lapsihoidolleen juttuja joten soitti toimittajalle että tehtäisiinkö taas kerran yksi Armiin liittyvä juttu. Ja toimittajahan teki.

Ja useita kiinnostaa kaikki mitä hän tekee tai sanoo. Ei noita juttuja tehtäisi jos ei ketään kiinnosta.

Vierailija
24/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisi jäädä epäselväksi, milloin tämä väitetty kosinta on tapahtunut.

Vierailija
25/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo, nolompi, Danny. Olen aina tuntenut suurta sympatiaa Armia kohtaan ja Dannyyn puolestaan pelkkää ällötystä. Miten Danny kohteli niin omaa perhettään kuin Armiakin, oli ala-arvoista. Danny selittää käytöstään sillä, että "oma isä jätti, joten minulla periaate että minä en eroa ikinä, ettei lapset kärsi". Tosi "periaatteen" mies Danny. Avioero ehdoton nou-nou, mutta julkisen rakastajattaren pitäminen vuosikausien ajan (eli oman vaimon ja lasten äidin julkipettäminen) on ok, samoin kiltin ja herttaisen, omasta perheestä haaveilevan Armin pitäminen löysässä hirressä.  

Vierailija
26/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten Armi rupesi juomaan turruttaakseen tunteensa kun Danny piti häntä löysässä hirressä monta kymmentä vuotta. Sitten kun Armin ulkonäkö rupesi menemään, heitti Danny hänet kokonaan pellolle. Tältä se vaikutti satunnaisesta tarkkailijasta.

Alkoholismi on sairaus. Ei se ikinä synny oikeasti mistään ulkopuolisesta asiasta. Mutta alkoholisti aina yleensä kyllä keksii sille muka-syyn.

No Dannyyn tutustuessaan Armi oli puhtoinen 18v. Danny hänet myös tutustutti yöelämään. Moni käyttää alkoholia itselääkintään vaikeassa elämäntilanteessa ja alkoholismi kehittyy kun vaan juo tarpeeksi.

Vierailija
27/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kaunis, sydämellinen Armi. Olisi ansainnut niin paljon parempaa. 

Vierailija
28/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo, nolompi, Danny. Olen aina tuntenut suurta sympatiaa Armia kohtaan ja Dannyyn puolestaan pelkkää ällötystä. Miten Danny kohteli niin omaa perhettään kuin Armiakin, oli ala-arvoista. Danny selittää käytöstään sillä, että "oma isä jätti, joten minulla periaate että minä en eroa ikinä, ettei lapset kärsi". Tosi "periaatteen" mies Danny. Avioero ehdoton nou-nou, mutta julkisen rakastajattaren pitäminen vuosikausien ajan (eli oman vaimon ja lasten äidin julkipettäminen) on ok, samoin kiltin ja herttaisen, omasta perheestä haaveilevan Armin pitäminen löysässä hirressä.  

Ei niitä puolisoita ja kumppaneita väkisin pidetä. Vaikka mies sanoisi mitä "periaatteeni on että en ikinä eroa" sillä on yhtä vähän merkitystä kuin tuolla "mä eroan heti kun lapset on isoja". Vaimo tai rakastaja voi ottaa sen eron sitä ennen.

Vierailija
29/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten Armi rupesi juomaan turruttaakseen tunteensa kun Danny piti häntä löysässä hirressä monta kymmentä vuotta. Sitten kun Armin ulkonäkö rupesi menemään, heitti Danny hänet kokonaan pellolle. Tältä se vaikutti satunnaisesta tarkkailijasta.

Alkoholismi on sairaus. Ei se ikinä synny oikeasti mistään ulkopuolisesta asiasta. Mutta alkoholisti aina yleensä kyllä keksii sille muka-syyn.

No Dannyyn tutustuessaan Armi oli puhtoinen 18v. Danny hänet myös tutustutti yöelämään. Moni käyttää alkoholia itselääkintään vaikeassa elämäntilanteessa ja alkoholismi kehittyy kun vaan juo tarpeeksi.

Kumppani pakottaa alkoholistin juomaan vaikeassa elämäntilanteessa. Ihme uhriutumista. Eiköhän jokainen kuitenkin tee nuo valinnat ihan itse.

Vierailija
30/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä puolisoita ja kumppaneita väkisin pidetä. Vaikka mies sanoisi mitä "periaatteeni on että en ikinä eroa" sillä on yhtä vähän merkitystä kuin tuolla "mä eroan heti kun lapset on isoja". Vaimo tai rakastaja voi ottaa sen eron sitä ennen.

Jos Liisa olisi jättänyt Dannyn vaikkapa 80-luvun lopulla, en usko Dannyn siltikään menneen Armin kanssa naimisiin. Armi näytti olevan koukussa muutenkin. 

Vierailija
31/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkin rahastaa Armilla

Vierailija
32/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani pakottaa alkoholistin juomaan vaikeassa elämäntilanteessa. Ihme uhriutumista. Eiköhän jokainen kuitenkin tee nuo valinnat ihan itse.

Ei ollut kumppani vaan salapano. 

Vierailija
33/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelisivat seuraavaksi Dannyn lapsia.

Vierailija
34/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Liisa olisi jättänyt Dannyn vaikkapa 80-luvun lopulla, en usko Dannyn siltikään menneen Armin kanssa naimisiin. Armi näytti olevan koukussa muutenkin. 

No en minäkään usko. Eikä mun tietääkseni kukaan niin ole väittänytkään että olisi. Enkä m tiedä miksi ulkopuolisten tuo pitäisi edes uskoa. Armin kannalta tietysti harmi jos hän uskoi mutta sekin on hänen päätöksensä tuskin sitä kukaan pakotti uskomaan.

Se toki on valitettavan totta että usein naiset roikkuu miehissä kun nämä vain lupaavat sata kaunista ja hyvää asiaa.

Vierailija
35/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastattelisivat seuraavaksi Dannyn lapsia.

Että Danny saisi taas julkisuutta vai?

Vierailija
36/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukama tietää aikansa lähestyvän ja haluaa kilven kiillotus -juttuja ennen lähtöä. Tietää, että lapsensa saattavat antaa vähän erilaisen kuvan asioista.

Vierailija
37/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kumppani vaan salapano. 

Ai mä luulin että tuo suhde oli hyvinkin julkinen. Ei kai siitä salapanosta kukaan tietäisi.

Vierailija
38/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, kaunis, sydämellinen Armi. Olisi ansainnut niin paljon parempaa. 

Musta on niin riipaisevaa, miten tämän haastattelun lopussa Armi ihmettelee miten nopeasti vuodet ovat kuluneet. "Olen jo 35-vuotias". Kertoo, miten viime vuosien keikalle tulee nuoria aikuisia, jotka kertovat Armille fanittaneensa Armia jo lapsena ja nyt näillä faneilla on jo oma perhe perustettuna. Dannyn kanssa keikkailessa Armi-raukalta jäi se hänen suurin haaveensa, eli oma perhe ja lapset, saamatta. Danny sai sen sijaan kaiken mitä toivoi: keikkailua, musamyyntiä, ydinperheen josta voi leuhkia ettei isä jättänyt lapsia/perhettä ja kivaa sivusuhteilua ja paneskelua Armin kanssa. Armin kuoleman jälkeen sitten lukemattomat rahastus ja julksuustyrkkyily-haastattelut Armista. 

Vierailija
39/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on aikaisemminkin syöttänyt pajunköyttä toimittajalle.

Danny halusi hyötyä pitkään ex-vaimon rahoista.

https://www.is.fi/viihde/art-2000007810082.html

Vierailija
40/106 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt näin kaikki avautuvat,  Dannyn lapsetkin  ja lapsenlapset voisivat avautua. Pappakin laulaa lapsenlapsestaan seuraavaalla levyllä niin hellästi.