Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tällainen mies löytää kumppanin

Vierailija
02.07.2021 |

Ikää 35v 3 lasta, naisilta saaman palautteen perusteella ulkonäkö ihan ok. Rehellinen, huomioonottava ja kohtelias mies, en polta enkä juurikaan juokkaan. Tärkeitä asioita yhdessä tekeminen, läheisyys, kumppanin huomioonottaminen siten että mahdollisimman tasa-arvo, keskustelutaito ja huumorintaju, molemminpuolinen nautinto ja seksi. Kiinnostuksen kohteet ulkoilu, retkeily, koiran kanssa liikkuminen, perhe, yhdessä kokkaminen. Kaikkinensa elämää fiksusti elävä mies. Missä olette te?

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku kolkyt+, joka haluaa epätoivon vimmalla sen yhden oman lapsen? Muuten kuulostaa oikein kivalta, mutta noin pienet lapset ja yhteenmuuttohaaveet tökkivät pahasti.

T. nelikymppinen ja isot lapset

Haluan oman lapsen, mutta haluan kuitenkin vielä enemmän pysyä kaukana ap:n tapaisista tapauksista, joissa tulee toisten naisten lapsia mukana.

Vierailija
62/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt olla hetki itseksesi ja keskity lapsiisi. Lemppaat uuden muijan kumminkin kun ei suostu seksiin hoidettuaan sun lapsia koko päivän.

En mä yhden enkä kahdenkaan päivän takia lemppaa, mutta jos ei 2 kuukaudenkaan jälkeen kiinnosta, niin miksi pitäisi hyväksyä? Ap

Ehkä sen takia, että kyseessä on kuitenkin perhe ja toinen ihminen, jolla on omat halunsa ja tarpeensa ja elämäntilanteensa? Kun on kolme lasta tehty ja he ovat vielä pieniä, niin parin kuukauden seksitauko ei liene mikään hirvittävä harvinaisuus. Se, miten siitä selvitään ja miten se käsitellään kertoo tietenkin molempien ihmisten kypsyydestä tai kypsymättömyydestä paljon. Ex-vaimosi kokemus tilanteesta voi olla hyvin erilainen kuin sinun, jolla kaiken keskiössä tuntuu olevan oma "oikeutesi" saada seksiä, kun sellaista kerran on "luvattu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten oletkin huomannut menekkiä ei tuollaisilla juuri ole. Ehkä joku yh olisi valmis perustamaan uuSioperhehelvetin. Käenpoikaset ovat vakava este, varsinkin tuommoiset ,joita pitäisi reippaat 15 vuotta nurkissaan katsella.

Kaikki ei kuitenkaan ole yhtä ikäviä ja pinnallisia ihmisiä kuin sinä.

Kylläpä vaan on. Ihan ap:n oma syy että on mennyt lapsia tekemään ja sitten pilaamaan parisuhteensa sen jälkeen. Turha tulla minulta ainakaan ruikuttamaan seuraa.

Vierailija
64/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme pientä lasta, joista nuorin vasta kolme, erosta on siis vain vähän aikaa ja olet jättänyt vaimosi. Toivottavasti kannat lapsistasi vastuuta etkä jätä lapsia äidin hoidettaviksi. Lapset ovat ihania, mutta edellyttävät vastuunkantoa, hyvää tulotasoa ja järkevää, kypsää luonnetta. Olisit vielä valmis tekemään lisääkin lapsia, jäisivätkö nekin taakse, kun jokin menee pieleen?

Eihän tuo hirveän hyvältä kuulosta, eniten tuossa miettii ex-vaimoasi miten hän voi ja jakselee.

Vain idiootti lähtee tekemään lapsia ap:n kaltaiselle miehelle.

Vierailija
65/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt olla hetki itseksesi ja keskity lapsiisi. Lemppaat uuden muijan kumminkin kun ei suostu seksiin hoidettuaan sun lapsia koko päivän.

En mä yhden enkä kahdenkaan päivän takia lemppaa, mutta jos ei 2 kuukaudenkaan jälkeen kiinnosta, niin miksi pitäisi hyväksyä? Ap

Tämän on pakko olla provo. Ei kai kukaan mies kehtaisi kirjoittaa nettiin edes anonyyminä, että erosi puolisostaan 3 lapsen perheestä nuorimman lapsen ollessa taapero, koska vaimo ei halunnut seksiä 2 kuukauteen.

Vierailija
66/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut haluton jo 5 kk, kuulemma on stressiä ja ollut hyvin väsynyt. Ei tullut mieleen erota sen vuoksi. Oma käsi on keksitty.

Vierailija
67/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla provo. Ei kai kukaan mies kehtaisi kirjoittaa nettiin edes anonyyminä, että erosi puolisostaan 3 lapsen perheestä nuorimman lapsen ollessa taapero, koska vaimo ei halunnut seksiä 2 kuukauteen.

Joo tämä on täys provo ja trolli. Sen näkee jo siitä miten valikoidusti ap vastailee vaan tiettyihin kommentteihin ja hyvib epämääräisesti ripotellen vähän lisää leivänmuruja lol.

Jos ei 2kk kestä ilman seksiä lapsiperheessä jossa on 3 PIENTÄ kouluikäistä ja alle, niin on aika pahasti tehty virhearviointi jo lähtötilanteessa. Itseä ei moinen äijä kiinostaisi lainkaan ja sääliksi käy tuota ex-vaimoa. Mutta eiköhän hän löydä uuden suhteen ennemmin joka tapauksessa jos haluaa. Taitaa ap:lle koittaa kovat ajat, vielä vähemmän seksiä joka tapaunsessa. Vaimon kuiva kausi ois saattanu mennä ohi puolessa vuodessa, nyt voi ap sit olla vaikka vuosia ilman seksiä. Tai ainakin parisuhdeseksiä.Yhdenyön juttuja varmaan voi toki löytyä tai maksullisia. Onnea.

Vierailija
68/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten on jo aika järkkyä.

Vierailija
69/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättänyt omien pienten lastensa äidin ja haluaa vielä lisää lapsia uuden naisen kanssa? Ei kiitos.

No onhan siihen syykin, olisiko pitänyt jatkaa lasten takia suhteessa jossa jo kumppanin näkemisestä alkoi syntyä vihaa. Eihän tuo kovin läheisyyttä hyväksynyt. Ap

Niin, olette ilmeisesti eronneet kun pienin lapsista on ollut tosi pieni, ja kolmekin lasta kuitenkin teitte suhteellisen pienillä ikäeroilla. Eikös sitä aina sanota, että pikkulapsiaikana ei tulisi kovin vähin perustein erota, koska se nyt vain on läheisyyden ja työnjaon ja muun kannalta aika vaikeaa ja herkkää aikaa. Et varmasti halua tätä kuulla, mutta suhtautuisin mieheen, joka on tuossa vaiheessa eronnut vaimostaan kyllä todella epäluuloisesti. 

Ei erosta ei ole kauan pienin oli jo melkein 3v tänävuonna jo 4v. Ja ei siitä kovin helposti lähdetty. Oli puoli vuotta vanha uusi omakotitalo. Mutta niin vain eri suuntiin ja hyvä näin. Olisi siinä ollut mahdollisuus se tarvittava läheisyys antaa, mutta kun ei niin ei. Ap

"Olisi siinä ollut mahdollisuus se tarvittava läheisyys antaa, mutta kun ei niin ei." Ymmärrätkö yhtään miltä tuo kuulostaa?

Kai sitten en. Tein todella paljon töitä tuon eteen, otin keskustelun aiheeksi että voisiko olla enemmän seksiä ja onko jotain mitä haluaa ja ei ole saanut. Kysyin myös voisiko läheisyyttä olla enemmän, sain lähes vihaisen vastauksen että Ei. Tein paljon kotona perheen eteen jotta ei ainakaan siitä olisi kyse etten osallistuisi. Kävin kaupassa, tein ruokaa, siivosin, hoidin lapsia. Rakensin kodin, mutta ei... En saanut hyväksyntää ollenkaan. Ap

Pakko sanoa samaa, mitä sanoin ex-miehelle erotessa.

Se, että osallistuu kotitöihin, ei pitäisi olla mitään erikoista panostamista, vaan sitä normaalia arkea, jonka lisäksi panostetaan siihen puolisoon.

Itse toivoin edes joskus esim. kukkakimpun, tai että olisi vienyt johonkin, jossa viettää kahden keskistä laatuaikaa. Ei toteutettu.

Monina vuosina en saanut edes syntymäpäivä- tai joululahjaa, koska ei kuulema keksinyt mitään. Olin kertonut, että olisi mukava saada vaikka suklaalevy, kuin ettei saa yhtään mitään.

Itse annoin tarkoin harkittuja lahjoja, ja yritin suunnitella yhteisiä tekemisiä.

Ei vaan ollut enää lopulta pätkääkään arvostettu olo. Melkein sama, kuin olisi kämppiksen kanssa elänyt.

Vierailija
70/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydöt vain sellaisen naisen, jolla on suht samanikäiset lapset.

Vierailija
71/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen profiilin kun löytää jostain deittipalstalta, niin ensin kuulostaa hyvältä ja niin kovin huomioon ottavalta ja kunnolliselta. Sitten kun vähän raaputtaa pintaa, niin alta paljastuu se todellinen "mies". Nämä on niin nähty. Jätetty seksin puutteen takia vaimo ja kolme pikkulasta, ja suunnilleen kun ovi on sulkeutunut perässä (jos edes on), niin ollaan deittipalstalla ruikuttamassa uutta vaimoketta kuvioihin. Voi morientes. 

Vierailija
72/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, sulla erittäin hyvät mahdollisuudet! Oot vielä.nuori. Mä.oon 44-vuotias kahden lapsen äiti, nuorin on 1-vuotias. Selvisi, että mies on pettänyt raskaimman kautta. Vaikka olen hyvin säilynyt ja ikäisekseni kaunis, en usko itselläni olevan mitään jakoa "parisuhdemarkkinoilla", monestakaan syystä.

Toista se on tällä lapseni isällä. Mies on kotona umpilaiska, mut tekee uraa, sivistää itseään ja on oikein kelvollinen puhumaan naisia pyörryksiin. Vaikka hänellä on mahaa.ja ikää enemmän kuin mulla ja empatiaa ja sudäntä vähemmän, uskon hänen löytävän naisen helposti. Miehellehän pieni lapsi ei ole este eikä mikään, etenkään jos nainen on vastuussa lapsesta 95-prosenttisesti kuten meillä.

Vierailija
73/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, sulla erittäin hyvät mahdollisuudet! Oot vielä.nuori. Mä.oon 44-vuotias kahden lapsen äiti, nuorin on 1-vuotias. Selvisi, että mies on pettänyt raskaimman kautta. Vaikka olen hyvin säilynyt ja ikäisekseni kaunis, en usko itselläni olevan mitään jakoa "parisuhdemarkkinoilla", monestakaan syystä.

Toista se on tällä lapseni isällä. Mies on kotona umpilaiska, mut tekee uraa, sivistää itseään ja on oikein kelvollinen puhumaan naisia pyörryksiin. Vaikka hänellä on mahaa.ja ikää enemmän kuin mulla ja empatiaa ja sudäntä vähemmän, uskon hänen löytävän naisen helposti. Miehellehän pieni lapsi ei ole este eikä mikään, etenkään jos nainen on vastuussa lapsesta 95-prosenttisesti kuten meillä.

Olen pahoillani tilanteestasi. Minulta ei liikene minkäänlaista kunnioitusta miehelle, joka pettää pienen lapsensa äitiä. Voimia jatkoon! Ansaitset rakkautta, sitten kun siltä tuntuu. 

Vierailija
74/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
75/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Tässä(kin) tapauksessa ne olisivat naissukupuolen pelastus.

Vierailija
76/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoi että pelkkä seksittömyys siihen johti? Oliko se kuitenkin se paha olo lopulta. Ap

Vierailija
77/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättänyt omien pienten lastensa äidin ja haluaa vielä lisää lapsia uuden naisen kanssa? Ei kiitos.

No onhan siihen syykin, olisiko pitänyt jatkaa lasten takia suhteessa jossa jo kumppanin näkemisestä alkoi syntyä vihaa. Eihän tuo kovin läheisyyttä hyväksynyt. Ap

Niin, olette ilmeisesti eronneet kun pienin lapsista on ollut tosi pieni, ja kolmekin lasta kuitenkin teitte suhteellisen pienillä ikäeroilla. Eikös sitä aina sanota, että pikkulapsiaikana ei tulisi kovin vähin perustein erota, koska se nyt vain on läheisyyden ja työnjaon ja muun kannalta aika vaikeaa ja herkkää aikaa. Et varmasti halua tätä kuulla, mutta suhtautuisin mieheen, joka on tuossa vaiheessa eronnut vaimostaan kyllä todella epäluuloisesti. 

Ei erosta ei ole kauan pienin oli jo melkein 3v tänävuonna jo 4v. Ja ei siitä kovin helposti lähdetty. Oli puoli vuotta vanha uusi omakotitalo. Mutta niin vain eri suuntiin ja hyvä näin. Olisi siinä ollut mahdollisuus se tarvittava läheisyys antaa, mutta kun ei niin ei. Ap

"Olisi siinä ollut mahdollisuus se tarvittava läheisyys antaa, mutta kun ei niin ei." Ymmärrätkö yhtään miltä tuo kuulostaa?

Kai sitten en. Tein todella paljon töitä tuon eteen, otin keskustelun aiheeksi että voisiko olla enemmän seksiä ja onko jotain mitä haluaa ja ei ole saanut. Kysyin myös voisiko läheisyyttä olla enemmän, sain lähes vihaisen vastauksen että Ei. Tein paljon kotona perheen eteen jotta ei ainakaan siitä olisi kyse etten osallistuisi. Kävin kaupassa, tein ruokaa, siivosin, hoidin lapsia. Rakensin kodin, mutta ei... En saanut hyväksyntää ollenkaan. Ap

Se, että osallistuu kotitöihin, ei pitäisi olla mitään erikoista panostamista, vaan sitä normaalia arkea, jonka lisäksi panostetaan siihen puolisoon.

Itse toivoin edes joskus esim. kukkakimpun, tai että olisi vienyt johonkin, jossa viettää kahden keskistä laatuaikaa. Ei toteutettu.

Monina vuosina en saanut edes syntymäpäivä- tai joululahjaa, koska ei kuulema keksinyt mitään. Olin kertonut, että olisi mukava saada vaikka suklaalevy, kuin ettei saa yhtään mitään.

Itse annoin tarkoin harkittuja lahjoja, ja yritin suunnitella yhteisiä tekemisiä.

Ei vaan ollut enää lopulta pätkääkään arvostettu olo. Melkein sama, kuin olisi kämppiksen kanssa elänyt.

Ja ei vienyt, koska ei saanut edes omaa aikaa saati seksiä. Ei meidän miesten tarvitse palvella vain teitä... Se on mitä suurin stressi miehelle kun joutuu tuota kautta lähteä ongelmia korjaamaan. Lähteä nyt vielä kukkakauppaan tai ulos syömään. Ap

Vierailija
78/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoi että pelkkä seksittömyys siihen johti? Oliko se kuitenkin se paha olo lopulta. Ap

Olemme ihan sen varassa, mitä valitset syyksi kertoa. Olet valinnut kertoa syyksi nimenomaan seksin ja läheisyyden puutteen, jotka sinulle oli "luvattu". Teemme johtopäätökset sen pohjalta. 

Vierailija
79/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoseuraksi kelpaat , ehkä. Senhän näkis sitten.

Vierailija
80/148 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei vienyt, koska ei saanut edes omaa aikaa saati seksiä. Ei meidän miesten tarvitse palvella vain teitä... Se on mitä suurin stressi miehelle kun joutuu tuota kautta lähteä ongelmia korjaamaan. Lähteä nyt vielä kukkakauppaan tai ulos syömään. Ap

Miksi sitten haluaa olla parisuhteessa, jos se kumppaniin panostaminen on mitä suurinta stressiä?