Mistä tällainen mies löytää kumppanin
Ikää 35v 3 lasta, naisilta saaman palautteen perusteella ulkonäkö ihan ok. Rehellinen, huomioonottava ja kohtelias mies, en polta enkä juurikaan juokkaan. Tärkeitä asioita yhdessä tekeminen, läheisyys, kumppanin huomioonottaminen siten että mahdollisimman tasa-arvo, keskustelutaito ja huumorintaju, molemminpuolinen nautinto ja seksi. Kiinnostuksen kohteet ulkoilu, retkeily, koiran kanssa liikkuminen, perhe, yhdessä kokkaminen. Kaikkinensa elämää fiksusti elävä mies. Missä olette te?
Kommentit (148)
Minkä ikäisiä lapsia ja kuinka paljon ovat luonasi? Millainen lasten äiti on ja miten vaikuttaa elämääsi? Minkälainen suhde sinulla on ajatuksissa - mieluummin saman katon alla vai erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä lapsia ja kuinka paljon ovat luonasi? Millainen lasten äiti on ja miten vaikuttaa elämääsi? Minkälainen suhde sinulla on ajatuksissa - mieluummin saman katon alla vai erikseen?
3v, 6v ja 8v lapset. Lasten äidin kanssa toimii ihan hyvin ja lapset joka toinen viikko minulla.
Etsin naista tositarkoituksella, mutta avoimin mielin, haluan rauhassa tutustua ja katsella onko joskus yhteinen aamiaispöytä. Ap
Ehkä lasten harrastuksista tai vaikka päiväkodin eteisestä (sellaista tiedetään tapahtuneen). Lapset on tosin niin pieniä että keskittyisin heihin muutaman vuoden. Parisuhteen aika tulisi vähän myöhemmin. Nelikymppisellä miehellä on (palstalta opittua) enemmän vientiä kuin kenelläkään muulla, joten eihän sulla ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsiluku täysi?
Ei välttämättä. Suostuu ehkä vielä jos hyvä kumppani löytyy. Ap
Kuten oletkin huomannut menekkiä ei tuollaisilla juuri ole. Ehkä joku yh olisi valmis perustamaan uuSioperhehelvetin. Käenpoikaset ovat vakava este, varsinkin tuommoiset ,joita pitäisi reippaat 15 vuotta nurkissaan katsella.
Mikäli KSI exmuija lemppasi sinut. Outoa kun on noin pienet kakaratkin.
Mistä me se voidaan tietää. Luulisin ettei mistään kun täällä pitää kysellä.n
Vierailija kirjoitti:
Mikäli KSI exmuija lemppasi sinut. Outoa kun on noin pienet kakaratkin.
Kuinka niin? Olin se minä joka eron laittoi vireille. Ap
Ehkä joku kolkyt+, joka haluaa epätoivon vimmalla sen yhden oman lapsen? Muuten kuulostaa oikein kivalta, mutta noin pienet lapset ja yhteenmuuttohaaveet tökkivät pahasti.
T. nelikymppinen ja isot lapset
Lasten tai omien harrastusten kautta., niin minulle kävi, olen nainen, eronnut ja kahden lapsen äiti. Mutta älä kiirehdi tai etsimällä etsi, elä elämääsi ja yhtäkkiä saatat huomata, että lähellä onkin sopiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3v, 6v ja 8v lapset. Lasten äidin kanssa toimii ihan hyvin ja lapset joka toinen viikko minulla.
Etsin naista tositarkoituksella, mutta avoimin mielin, haluan rauhassa tutustua ja katsella onko joskus yhteinen aamiaispöytä. Ap
Redflags.
1. 3v lapsi, ja jo keretty eroamaan, ja sen jälkeen olemaan valmis uuteen suhteeseen? Miten tämä on mahdollista?
2. Ette ole mitenkään kerenneet olla exäsi kanssa erossa niin kauan että tiedät että exäsi kanssa hommat tulee hoitumaan hyvin myös tulevaisuudessa. Minun mieheni oli eronnut 5v ennen kuin tapasimme, ja exä oli ollut ihan ok siihen asti, mutta kun hän huomasi että minä ja mieheni nyt olemme tosissamme, ostimme talon, menimme kihloihin ja lopulta naimisiin, niin hele oli irti.
Vierailija kirjoitti:
Kuten oletkin huomannut menekkiä ei tuollaisilla juuri ole. Ehkä joku yh olisi valmis perustamaan uuSioperhehelvetin. Käenpoikaset ovat vakava este, varsinkin tuommoiset ,joita pitäisi reippaat 15 vuotta nurkissaan katsella.
Kaikki ei kuitenkaan ole yhtä ikäviä ja pinnallisia ihmisiä kuin sinä.
Kaikki kolmen lapsen isät jotka tunnen, ovat pariutuneet uudestaan, joten veikkaan että sinullakin on 100% mahdollisuudet.
Jättänyt omien pienten lastensa äidin ja haluaa vielä lisää lapsia uuden naisen kanssa? Ei kiitos.
Kannattaa olla ilman naista, et sä yhtä elätettävää lisäää tarvitse
Kasuaali deittailusuhde ok, jos olet hyvännäköinen ja hyvä sängyssä.
Koirapuistosta.