Yhdistääkö teidän exiä joku piirre?
Ihastutteko aina tietyntyyppisiin? Ulkonäöllisesti joku piirre ja/tai luonteessa? Ja lähinnä nyt näistä existä, joita olette ainakin jollain tasolla rakastaneet eikä mitään lyhyiden juttujen säätöexiä.
Kommentit (42)
Kaikilla sama etunimen alkukirjain eli M :)
Mun ex Suomalainen,nykyinen ulkki.mutta muistuttavat ruumiinrakenteeltaan,pituudeltaan,tatuoinneiltaan ja pukeutumis tyyliltään toisiaan. Luonteita yhdistää rentous,mutta ulkki on avoimempi, parempi sängyssä ja raitis.
Kaikilla silmälasit ja kaikki todella nuukia ja pihejä.
Sehän on vissiin teiteelleisestikin todistettu että valtiset tietyntyyppisiä kumppaneita,Heillä on ulkonäössä samoja piirteitä.
Eivät ehkä täysin muistuta toisiaan,mutta aina heissä on ulkonäöllisesti jotain samaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 05:40"]kysymys nro 19: itse olen tai olin rakastunut mieheen, joka oli käyttänyt kannabista yli 15 vuotta. oliko noi sun huumetyypit työelämässä? Munn ei ollut..myös kauheat ulosottovelat.
[/quote]
Toinen oli, teki aina pätkiä siellä sun täällä, mutta sitten kaman vetäminen vei voiton. Toinen oli pitkäaikaistyötön, oli tuetussa työtoiminnassa silloin tällöin, kunnes lopulta pääsi ihan vakkariduuniin. Hänellä polttelu olikin vähäisempää, mutta oli muuten mt-ongelmainen. Onneksi molemmista pääsin eroon, pilasin nuoruuteni noissa suhteissa.
T:19
Joo, samanmittaisia lyhyitä 170 cm, huumorintajuisia.
Suoria iskuyrityksiä mutta omat asiat salaisia.
Molemmat ovat kunnianhimottomia (ja molemmissa tapauksissa tämä piirre vaikutti paljon haluuni erota). Niin ja onhan heillä sama etunimikin.
Ei kyllä mitään selviä. Kaikki minusta hyvännäköisiä, hoikkia tai normaalipainoisia, urheilullisia. Älykkäitä ja huumorintajuisia. Hyvin elämässä menestyneitä. Mutta esim. ulkonäöllisesti mulla ei minusta ole mitään tyyppiä. Tai no, eksät ovat tummia ja ruskeasilmäisiä, mutta se on vain sattumaa. Pidän kovasti myös vaaleista/ristiverisistä ja sinisilmäisistä. Nyksä on sellainen. ;)
Joo, ovat itsekeskeisiä tolloja eivätkä ilmiselvästi ymmärrä hyvän päälle;)
Kaikki ovat pärjänneet hyvin koulussa - en siedä tyhmyyttä
Huono hygienia. Ensimmäiselle hellulle minä, 17-vuotias ostin hammasharjan, koska ei sellasta omistanu... asui siis kotona vanhempien kanssa. Ei siinä, ei siitä perheestä kukaan kovin usein suihkussa käynyt. Toisella oli seurustelun alkuaikana tapana peseytyä säännöllisesti, mutta sitte yhdessä asuessa se suihku tuntu niin ylivoimasen hankalalta. Sitte suututaan, ko mainittin hien hajusta. No, sen jälkeen oonki ollu aika tarkka etten enää yhtään hikipallia huoli.
Semmoinen tietynlainen provosoitumattomuus. Mä olen, ikävä kyllä, aika räiskähteleväinen ihminen (en siis mitenkään väkivaltaisesti, mutta hermostun herkästi) ja molemmat seurustelukumppanit ovat olleet aika rauhallisia tyyppejä, jotka osaavat suhtautua siihen oikein. Kumpikaan ei ole tainnut ikinä edes korottaa riidellessä ääntänsä eikä sitä yksin jaksa kauhean kauaa rähjätä. Varmaan saisin aika räväkät tappelut aikaan jonkun itseni tyyppisen henkilön kanssa, mutta onneksi viehätyn jo jotenkin alitajuisesti tämmöisistä rauhallisemmista henkilöistä, joten ei ole sellaista tarvinnut kokea.
(Ja ennen kuin kuulostan ihan kauhealta henkilöltä niin yritän kyllä parhaani mukaan hillitä hermostumistani, ja nykyään osaankin jo paremmin suhtautua konflikteihin, mutta koska lapsuudentraumat jne vaikeuttaa tunteiden käsittelyä, ei se ole aivan helppoa).
Ja niin, pitkät hiukset myös yhdistää, noin ulkoisista asioista.
En kyllä keksi mitään. Ehkä sellainen tietynlainen poikamainen ulkonäkö, vaikka ulkoisesti ovatkin olleet aika erinäköisiä muuten. Älykkäitä ja ajattelevia ovat olleet kaikki kolme, mikä nyt on aika selvää, koska en ole erityisen kiinnostunut ulkonäöstä (ts. kaikki viehättää jos mies vain pitää huolen hygieniastaan ja siisteydestään) ja toisaalta taas itsessäkin ehkä ajatukseni ovat huomattavasti kiinnostavampia kuin ulkonäköni :)
tummia, miehen kroppa, vahvat kädet, ruskeat silmät.... Koskee 4 eri eksää :D
Kyllä. Exät ovat olleet jotenkin kummallisia, pari valehtelijaakin mahtuu joukkoon. Mitä se kertookaan minusta, paha edes ajatella.
Mulla muut paitsi nykyinen olleet hakkaavia, pettäviä kusipäänarsisteja. Ja tohon ulkonäköjuttuun, ei todellakaan tuu valittua samannäkösiä aina, mun kaikki olleet ihan eri näkösiä!!
Kaikki ovat olleet ruotsinkielisiä. Itse olen suomenkielinen. Samoin nykyiseni.
Kaikki ovat olleet tummia ja pitkiä, sekä urheilullisia
Joo. Kouluttamattomia ja luottotiedottomia. Itsellä koulutus ja hyvä työ. Ikinä en enää edes katso päin jos ei ole koulutusta ja luottotietoja. Kertoo liika ihmisestä. Pidemmän päälle.