Yhdistääkö teidän exiä joku piirre?
Ihastutteko aina tietyntyyppisiin? Ulkonäöllisesti joku piirre ja/tai luonteessa? Ja lähinnä nyt näistä existä, joita olette ainakin jollain tasolla rakastaneet eikä mitään lyhyiden juttujen säätöexiä.
Kommentit (42)
Melkein kaikki ovat olleet todella köyhiä. Enkä nyt tarkoita mitään normaalia pienituloisuutta, vaan sitä että ihminen on omilla elämänvalinnoillaan (ylikallis harrastus joka ohittaa tärkeysjärjestyksessä jopa syömisen, haluttomuus luopua yrityksestä joka tuottaa vain lisää velkaa) sössinyt raha-asiansa niin, että normaali elämä ei onnistu.
Tyyliin treffit peruuntuu, koska ei ole rahaa ladata bussikorttia eikä pyörällä voi tulla koska ei ole ehjiä ulkovaatteita, ruokaa dyykataan roskiksista ja jos sitä on tarjolla kylässä ahmitaan kuin hengenhädässä, mikään normaali kiva tekeminen, kuten leffassa käynti tai ulkona syönti ei onnistu ellei tyttöystävä maksa. Edes ilmaiselle metsäretkelle ei voi lähteä, koska kengät on rikki. Kyläillessä miehen luona tottakai omat vessanpaperit mukaan koska se on aina loppu, ja ruokakassi myös jos meinaa syödä jotain.
En oo miehen rahojen perään tai etsi elättäjää, oon jopa aika pihi itsekin, mut ens kerralla ihastuessani toivon silti löytäväni miehen, jonka kanssa voisi elää ihan normaalia työssäkäyvien ihmisten elämää. Esim. matkustelu kumppanin kanssa on tähän asti ollut täysin saavuttamaton haave. Tai hetkinen, kyllä me yhden exän kanssa taidettiin kerran liftata jonnekin telttailemaan! Eväät luonnollisesti lähimarketin roskiksesta. Satoikin sitten kaatamalla eikä risa teltta pitänyt vettä ja ex vilustui todella pahasti. Meidän oli pakko palata julkisia kulkuneuvoja käyttäen koska hän oli liian sairas liftaamaan. Ex oli aivan käärmeissään koko reissusta, koska parinkympin matkalippu sotki hänen koko taloutensa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:43"]
Melkein kaikki ovat olleet todella köyhiä. Enkä nyt tarkoita mitään normaalia pienituloisuutta, vaan sitä että ihminen on omilla elämänvalinnoillaan (ylikallis harrastus joka ohittaa tärkeysjärjestyksessä jopa syömisen, haluttomuus luopua yrityksestä joka tuottaa vain lisää velkaa) sössinyt raha-asiansa niin, että normaali elämä ei onnistu.
Tyyliin treffit peruuntuu, koska ei ole rahaa ladata bussikorttia eikä pyörällä voi tulla koska ei ole ehjiä ulkovaatteita, ruokaa dyykataan roskiksista ja jos sitä on tarjolla kylässä ahmitaan kuin hengenhädässä, mikään normaali kiva tekeminen, kuten leffassa käynti tai ulkona syönti ei onnistu ellei tyttöystävä maksa. Edes ilmaiselle metsäretkelle ei voi lähteä, koska kengät on rikki. Kyläillessä miehen luona tottakai omat vessanpaperit mukaan koska se on aina loppu, ja ruokakassi myös jos meinaa syödä jotain.
En oo miehen rahojen perään tai etsi elättäjää, oon jopa aika pihi itsekin, mut ens kerralla ihastuessani toivon silti löytäväni miehen, jonka kanssa voisi elää ihan normaalia työssäkäyvien ihmisten elämää. Esim. matkustelu kumppanin kanssa on tähän asti ollut täysin saavuttamaton haave. Tai hetkinen, kyllä me yhden exän kanssa taidettiin kerran liftata jonnekin telttailemaan! Eväät luonnollisesti lähimarketin roskiksesta. Satoikin sitten kaatamalla eikä risa teltta pitänyt vettä ja ex vilustui todella pahasti. Meidän oli pakko palata julkisia kulkuneuvoja käyttäen koska hän oli liian sairas liftaamaan. Ex oli aivan käärmeissään koko reissusta, koska parinkympin matkalippu sotki hänen koko taloutensa.
[/quote]
Huh huh. Oon sanaton. Kauheita tyyppejä.
Olen ollut kahdesti naimisissa (ja toisessa olen vieläkin) ja lisäksi yksi pitkä suhde. Kellään näistä miehistä ei ole ollut äitiä, joten mulla ei ole koskaan ollut anoppia. Varmaan pelkkää plussaa...
Korkeakoulutus (yliopisto). Itse olen opiskellut AMK:ssa, joten ei selity sillä.
Olen ollut kolmessa suhteessa ja kaikki pitkiä. Minuun on aina vedonnut hevarit/rokkarit.
Ulkonäöltään samoja piirteitä ollut kaikissa. Tumma tukka, pitkät tuuheat ripset ja ovat ihan hyvässä kunnossa.
Ensimmäinen oli ujo ja hiljainen mutta suuttuessaan todella pelottava tapaus. Toinen taas äänekäs ja ylisosiaalinen, ei suuttunut koskaan...tylsän tyynesti vastasi kaikkeen aina jos suutuin itse. Kolmas ja nykyinen on sosiaalinen mutta melko tavallinen, ei siis ujo eikä liian sosiaalinen. Suuttuessaan todella äänekäs ja pelottava.
Kaikki soittavat ainakin kitaraa ja kuuntelevat melko samanlaista musiikkia
Nykyinen on ainut joka on osannut kohdella minua kuin naista ja hallitsee käytöstavat.
2 exää siis hyvin erilaisia mutta suhteet onkin kaatunut siihen kun unohtivat että olen tyttöystävä ja toiselle olin jopa vaimo, pitivät minua enemmän kaverina ja hyvällä tuurilla vakiopanona ja kokkina!
Olen ollut kolmessa suhteessa ja kaikki pitkiä. Minuun on aina vedonnut hevarit/rokkarit.
Ulkonäöltään samoja piirteitä ollut kaikissa. Tumma tukka, pitkät tuuheat ripset ja ovat ihan hyvässä kunnossa.
Ensimmäinen oli ujo ja hiljainen mutta suuttuessaan todella pelottava tapaus. Toinen taas äänekäs ja ylisosiaalinen, ei suuttunut koskaan...tylsän tyynesti vastasi kaikkeen aina jos suutuin itse. Kolmas ja nykyinen on sosiaalinen mutta melko tavallinen, ei siis ujo eikä liian sosiaalinen. Suuttuessaan todella äänekäs ja pelottava.
Kaikki soittavat ainakin kitaraa ja kuuntelevat melko samanlaista musiikkia
Nykyinen on ainut joka on osannut kohdella minua kuin naista ja hallitsee käytöstavat.
2 exää siis hyvin erilaisia mutta suhteet onkin kaatunut siihen kun unohtivat että olen tyttöystävä ja toiselle olin jopa vaimo, pitivät minua enemmän kaverina ja hyvällä tuurilla vakiopanona ja kokkina!
Joo. Kaikki on IT-alalla (kuten minäkin). Vain töistä tullut pokattua miehiä :D Muuten ovat ulkonäöltään ja luonteeltaan hyvin erilaisia keskenään.
Ovat olleet perinteisissä "äijäammateissa" ja huumorintajuisia, ihmisten kanssa toimeentulevia.
Ei, en todellakaan keksi yhtään piirrettä, joka yhdistäisi heitä, en ulkonääköön taikka luonteeseen liittyvää.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:42"]Joo, kaikki täysiä paskiaisia.
[/quote] Ettei se paskiainen vaan ois joku ihan muu.
Äly. Sitä riitti, järkeä ei aina niinkään. Molemmat ovat aika hyviä ihmisiä niissä omissa rajoissaan. Eivät kuitenkaan kyenneet näkemään minua ihmisenä, jolla olisi omiakin tarpeita. Olin heille hiukan liikaa äiti.
En nyt mitään muita piirteitä keksi kuin sen, että kaikilla on ollut ongelmia näyttää tukeaan ja lohduttaa. Esimerkiksi kerran yhdelle itkin isäpuoleni kuolemaa (silloin siitä oli muutama kuukausi) ja hän vain nosti peiton mulle korviin saakka ja käski alkaa nukkumaan. Itkin koko yön kuunnellen hänen kuorsaustaan ja aamulla lähdin itkien ja hän vain nukkui. Jos joku positiivinen yhtäläisyys pitäisi keksiä niin kaikki olleet ruskeasilmäisiä ja tummahiuksisia, muuten en keksi juuri samaa.
Kaikki olleet sairaalloisen mustasukkaisia
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:37"]
Ihastutteko aina tietyntyyppisiin? Ulkonäöllisesti joku piirre ja/tai luonteessa? Ja lähinnä nyt näistä existä, joita olette ainakin jollain tasolla rakastaneet eikä mitään lyhyiden juttujen säätöexiä.
[/quote]
Mun eksiä yhdistää nimenomaan se etuliite "eks". Eks taas kertoo siitä, että se on hyvästä syystä, joka on toinen hyvä yhteinen tekijä miekkosten kesken.
Molemmilla exillä mustat hiukset, ruskeat silmät , suunnilleen saman pituisia. Kumpikaan ei ole täysin suomalainen
Olen aina kuvitellut että pidän "tummista ja tulisista", kuitenkin exät ja nykyinen ovat vaaleita.
Kaikki (kaikki kaksi exää :D) ovat olleet kilttejä äidilleni, oikeita anopin hymypoikia :D.
Ammattikoulun käyneitä molemmat
Molemmat samalta paikkakunnalta ja samat etunimet :D
Molempien kanssa seurustelin 2v
Eip tule muuta nyt tähän hätään mieleen.. Eiku joo! Molemmat muuttivat synnyinkodistaan kanssani yhteen :D.