Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn salilla lähes päivittäin, sama porukka siellä pyörii mutta ihmetyttää ne jotka eivät vaihda vaatteita koskaan

Vierailija
29.06.2026 |

Todella yleistä on että näillä muilla säännöllisesti käyvillä on samat kledjut joka kerta. Minulla on useita housuja ja paitoja, urheilurintsikoitakin viidet tai kuudet, että ei tarvitse joka ilta pestä treenivastteita ja toivoa että kuivavat aamuksi kun voi ottaa kaapista uudet ja pestä koneellisen vaikka viikonloppuna. Vai eivätkö nämä salilla ahkerasti käyvät pese niitä treenivaatteitaan treenien jälkeen? Oksettava ajatus, sillä itselläni ainakin vaatteet kastuvat hiestä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa he kuule pesee niitä? Niin minä teen, heitän tullessani urheilutekstiiliohjelmalle. Ja sitten on seuraavalle kerralle vaatteet.

Vierailija
2/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmet täsmälleen samanlaiset tekninen t-paita ja mustat urheilushortsit!

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa heillä on samanlaisia paitoja ja housuja useampi. Outoa kytätä muita niin tarkasti, että muistaa kymmenien ihmisten asut joka päivältä. 

Vierailija
4/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Ihmisillä ei varmaan ole muita vaatteita, huono hygienia lisäksi. Hyhhyh. Naisilla tilanne on usein parempi.

Vierailija
5/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari vaatesettiä salille ja pesukone, jota osaan käyttää. Ei kai kukaan nyt enempää tarvitse, jos käy muutaman kerran viikossa siellä.

Vierailija
6/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai salilla päivittäin käydä?

Vierailija
7/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on useita samanlaisia salikamppeita. Ostan yleensä kaikki sopivaa kokoa olevat kun tarvitsen uusia

Vierailija
8/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain samanlaisia treenihousuja (kolmet) ja paitoja kahdessa värissä, molempia kaksi kpl. Lisäksi pesukone löytyy. Yllättävää ja erikoista näin vuonna 2026, eikö?

Vierailija
9/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pesen treenivaatteet joka kerta ja nehän kuivuu muutamassa tunnissa näillä keleillä.

Vierailija
10/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin Steve Jobs joka ajansäästämiseksi omisti vain mustia poolopaitoja, sinisiä farkkuja, mustia sukkia ja mustia kenkiä. Kaapit oli täynnä samanlaisia vaatteita. Kuin univormu päälle joka aamu 👍

Vierailija
11/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla mutta joku voisi luulla että käytän aina samaa t-paitaa. Ostan aina  kasan samanlaisia t-paitoja ym. Kaapista pinon ylimmäinen päälle ulos lähtiessä ja ko paita pyykkikoriin kotiin tullessa. Kotona käytän eri pinosta otettuja t-paitoja. Shortseja, sukkia yms. on niitäkin monta samanväristä.

Vierailija
12/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista olettelua. 

Mä syyllistyn omalla kohdallani akuankka garderoupiin. Eli yhdet hyvät löydetty, niin käynpä ostamassa kolmet samanlaiset. 

Urheilen, levitän hikikamat kuivumaan ja käyn suihkussa laitan puhdasta päälle. Seuraavalla kerralla otetaan puhtaat kamat mukaan/päälle. Urheilun jälkeen taas hikikamat kuivumaan jne. Tarvii pestäkin vaan kerran viikossa. :)

urheiluliikkeessä neuvoivat, että mieluummin kuivahtaa ennen pesua kuin esim laittaa likoomaan tai suihkuttelee.

Vierailija
13/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy heiltä suoraan,et onko samat pikkarit jalassa kun eilen.

Vierailija
14/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai salivaatteet pestään aina salin jälkeen. Itsestäänselvyys. Haistaahan sen jos siellä on paskaisena. ELi jos on samat vaatteet mutta ei haise niin ne on pesty tai samoja on monia.

Vierailija
15/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolmet täsmälleen samanlaiset tekninen t-paita ja mustat urheilushortsit!

M39

Mä tykkään kans teknisistä vaatteista ohan vapaa-ajallakin kun ne hengittää ja ovat paljons kestävämpiä kuin joku sekundakrääsä. Farkutkaan ei kestä nykyään kuin 3 kuukautta.

Vierailija
16/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen treenikamat joka kerta. Mulla on mm. Kahdet samanlaiset leggarit ja sama t-paita kahdessa eri värissä. Plus muut treenivaatteet

Vierailija
17/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a... en osaa sanoa kun olen vain treenaamassa salilla, en kyttäämässä. 

Vierailija
18/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvi aina olla pesemässä tai vaihtamassa. Ei ainakaan mulla ala helposti haista.

Vierailija
19/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 samanlaista treenipaitaa.

Vierailija
20/28 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Mä tykkään kans teknisistä vaatteista ohan vapaa-ajallakin kun ne hengittää ja ovat paljons kestävämpiä kuin joku sekundakrääsä. Farkutkaan ei kestä nykyään kuin 3 kuukautta.

Farkut 3 kk? Mitäh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi