Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Maksetaanko lomakorvaus aina työsuhteen päättyessä?

Vierailija
23.08.2006 |

Onko sillä mitään tekemistä asian kanssa, että talvilomakorvaus on maksettu viime talvena?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis työnantajan täytyy maksaa kertynyt loma rahana tai jos lomaa ei ole kertynyt (liian lyhyt työsuhde) niin maksetaan lomakorvaus, joka on 9 tai 11 % maksetusta palkasta.

Poikkeuksen muodotaa rakennusalan palkat, jotka on niin sekavat ja kummalliset, että niistä ei ota selvää, kun niitä ei työkseen tarvitse pähkäillä. :)

Vierailija
2/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hieman selventää asiaa. Pomo on siis maksanut talvella lomakorvauksen ja nyt työsuhde päättyi ja hän väittää että on jo maksanut lomakorvauksen.. mielestäni olen oikeassa siinä, että lomakorvaus maksetaan aina työsuhteen päättyessä???

(olen ollut äitiyslomalla, mutta lomakorvaustahan kertyy silti)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin sinulle on sitten maksettu talvella siihen astinen lomakorvaus; sen tiedät vain sinä itse. Etukäteen sitä ei kuitenkaan makseta, eli ainakaan sen jälkeen kertyneistä lomista et ole mitä todennäköisimmin saanut mitään rahoja. Lomankertymiskausihan on 1.4.-31.3.

Vierailija
4/4 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet edelleen äitiyslomalla, olet varmasti saamassa jotain. Mutta jos tuolloin talvella siirryit äitiyslomalta hoitovapaalle ja sen yhteydessä sait kaikki äitiysloman aikana kertyneet lomat rahana, niin silloin et ole enää saamassa lisää. Tarkasta siis, paljonko olet saanut lomakorvausta ja mistä lomista ja onko niiden jälkeen kertynyt vielä lomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä