Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahdistaa!!!

Vierailija
11.10.2006 |

Tätä on jatkunut jo reilun kuukauden; ahdistaa, itkettää, väsyttää, v*tuttaa... enkä edes todellista syytä tiedä tähän kaikkeen. Lapset ja mies tässä kärsii eniten, varsinkin kun nyt olen saanut päähäni ettei mieheni rakasta minua enää ja että hän katselee muita naisia (vaikkei hän oikeasti ole antanut mitään syytä tälläisiin tuntemuksiin). :(

Varmaan tulossa hulluksi, ei kai tähän enää muuta selitystä ole. Ei vaan helkutti soikoon jaksa itkeä joka päivä ja tuntea itsensä niin yksinäiseksi...:~(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kävisit vaikka kampaajalla tai jotain mikä saisi mielen virkeäksi ja saisi sinut tuntemaan itsesi kauniiksi?

tai ulos juhlimaan tyttöporukalla, antaa kummasti virtaa!

Tai sitten jos todella olet masentunut suosittelisin psykologilla käyntiä. Esim. neuvolan kautta pääsee usein ihan hyvin.

Tsemppiä ja parempaa mieltä!

Vierailija
2/3 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut järjestin elämääni " omia juttuja" ja nyt menee paremmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös yrittänyt keksiä itselle piristäviä juttuja; käynyt jumpassa josta todella pidän, ostellut itselle uusia hajuvesiä, ym. pientä, käynyt välillä ulkona syömässä lasten kanssa, ... mutta silti tämä olo ei tästä helpota. On vaan jostain syystä tosi suuri kynnys mennä minnekkään juttelemaan kun edes tiedä, mistä juttelisin.

Kiitos tsempeistä, kaippa se tästä ajan kanssa. Täytyy vaan toivoa että mies ja lapset jaksaisivat. Ainakin lapsille yritän olla " sama vanha äiti" vaikka kyllä kai ne lapsetkin sen kireyden vaistoaa. Mutta eteenpäin mennään vaikka mikä tulisi..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän