Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle uusi harrastus, ihan oma!

Vierailija
23.08.2006 |

Käyn päivätyössä, 3 lasta ja mies.

Lapset jokainen harrastaa omiaan, ja kuskaan ja väritän ja askartelen ja kokkaan.

Mies osallistuu hoitamiseen ja kaikkeen, mutta hänen intohimonsa ovat valokuvaus ja veneet. Näiden parissa hääräilee myös kotona ollessaan.

Mä olen jotenkin tippunut kotisumppuun...ainoastaan jumpat tuovat mulle iloa, kodin ulkopuolella, tietty.

Keksikää mulle omaa tekemistä, sellaista jota voin puuhata kotona! Illat vain soljuu, kun en osaa kuin kotihommia häärätä kotona ollessani.

Help!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kieli, kotona tehtävä jumppa, venyttely, kirjoittaminen. Ja kodin ulkopuolella keramiikkakerho.

Vierailija
2/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua himottaa itseäni opetella huovuttamaan, lainasin aivan ihanan kirjan just kirjastosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa voit lenkkeillä, tietysti tottelevaisuuskoulutus ym. Kaikkea kivaa voi koiran kanssa tehdä kotonakin.

Vierailija
4/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö tehdä käsitöitä? (tämä ei sopisi minulle)

Itse taas toivoisin jotain omaa harrastusta kun mies on " aina" kalassa. Itse sitten istuskelen kotona enkä jaksaisi aina olla sisätiloissa. Mitä harrastusta voisitte suositella minulle? =)

Vierailija
5/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

allerginen =)

Muita ideoita?

Vierailija
6/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. akvaariosta ja sen hoidosta?

Vierailija
7/7 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa, irrottaa arjesta, kokonaisvaltaista, ihanaa. Kysele lähimmästä tatsastuskoulusta aikuiste alkeiskurssia. www piste srl piste fi tai googlesta suomen ratsastajain liitto. Keskustelua hevostalli piste net ja sieltä seniorit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi