Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ IHMETTÄ?

Vierailija
02.07.2014 |

Milloin ja millaiseen asiaan olet viimeksi reagoinut noin? Tai mikä on sellainen isompi mieleen jäänyt asia, jota oot ihmetellyt vielä pitkään tapahtuman jälkeen?

Tuli tämä mieleen, kun oon ihan ihmeissäni uutisesta jonka juuri kuulin. Meillä on yksi todella läheinen ystäväpariskunta, jonka kanssa nähdään usein ja vietetään aikaa niin toistemme luona, kuin mökkeillen, ulkomaanmatkoilla ja niin edelleen. Just viikonloppuna olivat meillä kahvilla ja oli puhetta että kun mullakin alkaa kesäloma, niin lähdetään heidän mökille.

Nyt sain yhtäkkiä ihan puun takaa kuulla, että olivat jättäneet eilen eropaperit ja muuttavat erilleen. Olen vaan niin ihmeissäni tästä, koska luulin että heillä menee hyvin (suunnittelivat mm. lapsen hankkimista) ja mitään eroon viittavaa en ole huomannut. No eiköhän se jossakin vaiheessa selviä, mutta tämä kyllä ihmetyttää nyt kovasti.

Toinen maanantaina ja yhä vieläkin ihmetyttävä asia on naapurini. Tai siis kun hän oli melkein koko kesäkuun mökillä ja pyysi, josko voisimme hakea hänen postinsa. Sovimme, että mainokset heitämme suoraan roskiin mutta kirjeet ja lehdet ja sellaiset säästimme. Maanantaina naapuri tuli takaisin ja kävin illemmalla viemässä postipinon hänelle. Hän kiitteli kovasti vaivannäöstä ja ojensi mulle 200 euroa käteistä kiitokseksi. Menin ihan vaivaantuneeksi siitä tilanteesta kun en todellakaan olettanut mitään kiitosta kummempaa. Ei tosiaan ollut mikään vaiva ottaa naapurin posteja samalla kun omat postit hakee. Tää vaan vaatimalla vaati mua ottamaan rahan vastaan kun sanoin, että ei todella ollut mikään vaiva meille ja että summa on kyllä todella suuri. Olin vaan ihan ihmeissäni siinä ja hän vaan lykkäsi rahat kouraan ja sanoi, että haluaa kiittä kunnolla kun oli kuitenkin niin kauan pois. Edelleenkin vaan ihmettelen tota summaa, ihan hullua! Mies ei meinannut aluksi uskoa kun kävelin kahden satasen setelin kanssa olkkariin, oltiin vaan molemmat et mitä hittoa oikeesti just tapahtui.

Kertokaa tekin omia ihmetyksen aiheitanne! :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! On kieltämättä iso summa toi 200€ postien hakemisesta! :D

Ihmettelen, kun nyt tässä eniten sitä kun loma alko maanantaina ja piti tulla lomarahat samana päivänä, vaan eipä näy tilillä. Asiaa on luvattu selvittää maanantaista asti ja mitään ei kuulu, eikä asiaa hoitava nainen edes vastaa puhelimeen..

Vierailija
2/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää et kellä on varaa antaa tollanen summa naapurilleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10v sai 50 euroa kun löysi koulumatkalla auton avaimen. Onneksi sain selville omistajan.

Vierailija
4/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalainen hostperheeni oletti, että Helsingissä ei tosiaankaan voi uida meressä. Ihmetys oli molemminpuolinen.

Vierailija
5/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, kun lähikaupassa pieni rasia kotimaisia mansikoita maksoi 8,5 euroa :o

Vierailija
6/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä että en ole käynyt kakalla kohta kolmeen vuorokauteen.. ummetusta?

Vierailija
7/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta ihmetystä herättää äkkilähtöjen hinnat. Olis helvetti soikoon pitänyt ostaa ne ajoissa eikä nyt kun on yli puolet kalliimpia kuin vielä pari viikkoa sitten! >:(

Vierailija
8/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHMettelen näitä aloituksia täällä palstalla, ihan ihmeellisiä!

Vierailija
9/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävi ilmi, että viisivuotiaamme osaa lukea :) 

Vierailija
10/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä ei ole näkynyt hetkeen Mungostiina-aloituksia :D

Vierailija
11/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin Oprin eksän uuden tyttöystävän blogin ja kun luin MouMoun avautumisen siitä, että hänen mies rilluttelee ties missä MouMoun ollessa yksin kotona raskaana kivuliaiden supistusten kanssa :(

Vierailija
12/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun kukaan ei vastaa tänne mitään! :(

Vierailija
13/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaisen, nuorehkon äkillinen sairaskohtaus ja todella yllättävä kuolema. En mä vieläkään usko todeksi. On kyllä pistänyt miettimään elämää, tälläkin pariskunnalla oli niin paljon suunnitelmia. Vasta saivat talonkin valmiiksi :(. 

Vierailija
14/14 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monet kerrat ihmetellyt sitä kun tekee jotain hyvää toisten hyväksi,että kuinka hyvä mieli tulee itselle.

Vielä enemmän olen ihmetellyt kuinka paljon

on toteutunut sellaista mitä olen ajatellut.Ihan arkisia esimerkkejä. Kun minulla oli pieni vauva,ajattelin monesti,että kylläpä maistuisi

pulla tai munkki.Uskokaa tai älkää näinä jokaisena kertana kun mietin herkkuja niitä toi

joku ystävä saman päivän aikana.

Vielä jos palaan tuohon eka osioon niin sen

olen myös huomannut jos toisia avustaa tai toisille lahjoittaa jotain , niin se tulee aina

itselle jotakin kautta takaisin.Joskus olen aivan pannut merkille,että kyllä se Jumala näkee meidät, kuulee meitä ja tuntee meidät hyvin. Ei voi olla tuurista kiinni saamani

leivonnaiset jne.