Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten puskapissaaminen, muka törkeämpää, kuin miesten??

Vierailija
02.07.2014 |

Olen seurustellut kohta vuoden poikakaverini kanssa ja tänä kesänä on ilmennyt outo erimielisyys välillämme. Poikakaverini ei hyväksy, että käyn puskapissillä???? Ollaan reissattu autolla paljon ja käyty festareilla yms. Ja välillä on ollut kova hätä mutta vessaa ei lähellä. Sitten kun olen pyytänyt pysäyttämään tien varteen niin tyyppi on ihan, että HÄ?? Eikä ole pysähtynyt!! Hänen mielestä on rumaa, että nainen pyllistelee tien varressa. En nyt tietenkään näkösällä olisi pissannut, siis onko tää normaalia ajattelua??

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin on vaan kyse naisten tarpeesta paljastella alapäätään ja pyllyä.

Mies tietää tämän ja ihmettelee tätä tarvetta.

Eikö hänen huomio riitä naiselle?

tämä

Vierailija
42/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluta rakosi ettei tarvitse käydä puska pissalla olit mies tai nainen.Varmaan yö uniltannekin käytte  pisulla? Rakon koulutksesta löytyy tietoa ihan asiallista netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuseksii ihan julkisillakin paikoilla ja nainen ei sais käydä puskassa? Ihme kaksinaismoralismia. Itse en tykkää käydä puskapissalla mutta pakon edessä en kyllä kuuntelis kenenkään ukon siveysvaatimuksia.

Vierailija
44/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluta rakosi ettei tarvitse käydä puska pissalla olit mies tai nainen.Varmaan yö uniltannekin käytte  pisulla? Rakon koulutksesta löytyy tietoa ihan asiallista netistä.

Tätä ei varmaankaan tarvitse tehdä automatkalla?

Pissan pidätteleminen pitkään ei ole terveellistä. Ja varsinkin autossa täysi virtsarakko on vaarallinen kolaritilanteessa, jos se halkeaa ja valuttaa virtsat sisäelimiin.

En lähtisi myöskään nestehukalla leikkimään varsinkaan kesäkuumalla. Ei sitä nyt litratolkulla tarvi nestettä automatkalla litkiä, mutta skarpimpana se kuskikin pysyisi, jos ei ole heikotusta, päänsärkyä ja huimausta...

Vierailija
45/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusen tiepieleen kun pakottava tarve. Siihen en kenenkään lupaa kysele. Ei kannata edes keskustella.

Vierailija
46/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Naisessa ei ole mitään nähtävää sen sijaan miehessä... No kaikki on siinä näkyvillä

Vierailija
47/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Naisessa ei ole mitään nähtävää sen sijaan miehessä... No kaikki on siinä näkyvillä

Kuka normaali ei kenenkään kusemista katso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi