Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten puskapissaaminen, muka törkeämpää, kuin miesten??

Vierailija
02.07.2014 |

Olen seurustellut kohta vuoden poikakaverini kanssa ja tänä kesänä on ilmennyt outo erimielisyys välillämme. Poikakaverini ei hyväksy, että käyn puskapissillä???? Ollaan reissattu autolla paljon ja käyty festareilla yms. Ja välillä on ollut kova hätä mutta vessaa ei lähellä. Sitten kun olen pyytänyt pysäyttämään tien varteen niin tyyppi on ihan, että HÄ?? Eikä ole pysähtynyt!! Hänen mielestä on rumaa, että nainen pyllistelee tien varressa. En nyt tietenkään näkösällä olisi pissannut, siis onko tää normaalia ajattelua??

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se kyllä tavallaan totta. Minun mieheni on samalla linjalla. Yritän olla vähällä juomisella automatkoilla jne... Silloin ei tule kestämätön hätä. Naisen on hankalampi pissata huomaamattomasti.

Vierailija
2/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpön. Naisia tuskin puskasta näkyy, kun sen sijaan miesten seisoaltaan losottelu se vasta näkyvää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta yhtään sen törkeämpää kuin miestenkään kuseminen. Pakkohan se on kusta, jos hätä on. t. mies

Vierailija
4/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehet on just tollasia. Ite kuseksii mihin sattuu, mutta naisten pitää olla kupla otsassa. Jos valitsee hyvän paikan ei näy peffa.

Vierailija
5/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viepä miehesi joskus vaellukselle, pidemmälle kalastusreissulle tai ihan vain päivän luontoretkelle metsään. Tuollaisilla retkillä tuon huomaa aivan luonnolliseksi. 

Vierailija
6/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö! Jos vaimo haluaa käydä puskapissalla autoreissulla niin senkus käy. Ei sitä tarvitse kuitenkaan siihen auton viereen jäädä... edes miehen =)

Vierailija
7/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillehan myydään niitä Tenoja. Olenkin aina miettinyt, että mikä se on, kun naiset tarvii vaippoja, mutta miehet ei. Tuo kyllä selittää ainakin osittain asian. T. herra42

Vierailija
8/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:20"]

Siis miehet on just tollasia. Ite kuseksii mihin sattuu, mutta naisten pitää olla kupla otsassa. Jos valitsee hyvän paikan ei näy peffa.

[/quote]

Älä yleistä. Kyllä ainakin mun muija saa kuseksia, paskoa ja piereskellä parhaaksi katsomallaan tavalla. Missä, milloin ja miten tahtoo. Ikinä ei ole trarvinnut puuttua eikä hävetä.

Vierailija
9/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten mä saan sen pysähtymään?? Kohta annan pissaan tulla sen auton penkkiin, että tajuaa, että parempi mennä metikköön pissalle. AP

Vierailija
10/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa löytyy kyllä ihan kivasti huoltoasemia ja yleisiä vessoja. Ettekö pysty sen vertaa pidättämään tai käymään vessassa ennakoidusti? Metsäretkellä ymmärrän puskapissat.

Vierailija
11/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:26"]

No miten mä saan sen pysähtymään?? Kohta annan pissaan tulla sen auton penkkiin, että tajuaa, että parempi mennä metikköön pissalle. AP

[/quote]

Kuule, ei se oikeesti varmaan tajua ennen kuin teet tuon tempun... Mä olen itse aika surkea pidättämään ja mulle olis kyllä käynyt noin, jos ei olisi päässyt vessaan kun on hätä :(

Vierailija
12/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:28"]

Suomessa löytyy kyllä ihan kivasti huoltoasemia ja yleisiä vessoja. Ettekö pysty sen vertaa pidättämään tai käymään vessassa ennakoidusti? Metsäretkellä ymmärrän puskapissat.

[/quote]

No, jos juo matkalla vaikka sidukkaa, kun ollaan menossa festareille niin usein on hätä... AP

Vierailija
13/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:28"]

[/quote]

Ajapa joskus ilta yhdeksän jälkeen muualla kuin moottoriteillä. Pusikoita löytyy lähes jokaiselta levähdyspaikalta, mutta monin paikoin edes tunnin matkan päästä ei löydy mitään. Lisäksi löytyy paljon pitkiä pätkiä teitä, joissa huoltoasematkin ovat yli puolen tunnin etäisyydellä.

Vierailija
14/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:28"]

[/quote]

Ajapa joskus ilta yhdeksän jälkeen muualla kuin moottoriteillä. Pusikoita löytyy lähes jokaiselta levähdyspaikalta, mutta monin paikoin edes tunnin matkan päästä ei löydy mitään. Lisäksi löytyy paljon pitkiä pätkiä teitä, joissa huoltoasematkin ovat yli puolen tunnin etäisyydellä.

[/quote]

ja ilta-aikaan monet niistä kiinni.. Toisaalta yks työkaveri sano mulle, että meidän hommissa munista ei oo muuta etua, ku että kusella käynti on helpompaa. Bussikuski oon.

Mutta kyllähän mä käyn puskapissalla, jos en pääse vessaan. Eikä mieskään oo koskaan arvostellu sitä.

Vierailija
15/47 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALOITTAJALLA ON VÄÄRÄ MIES!

samoin muilla joiden mies paheksuu tätä.

onnekseni minun mieheni on niin älykäs että ymmärtää minun vulvani arvon.

hän on itse ommellut vaaleanpunaisesta telttakankaasta ( rakentanut toki myös kokoon taitettavan kehikon tätä varten)

minulle ns. liikuteltavan bajamajan.

jos minulle tulee tarve pissalla , hän ajaa auton tiensivuun, kasaa teltan,

ripottelee sinne ruusun terälehtiä ja tulee avaamaan minulle oven.

toimitettuani asian, mies vielä tuo takakontista ruusuvettä jolla pesen käteni ja kultaisilla nimikirjaimilla aplikoidun pellavapyyhkeen ( vaaleanpunainen).

eikö teidän miehistänne ole mihinkään?

JÄTTÄKÄÄ NE SIAT!

Vierailija
16/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä siellä tiellä tapahtuu tiellä tapahtuva jää tielle ja muulla tapahtuva jää muualle

Vierailija
17/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyssä kuseva nainen on kiihottava näky. Oikeasta kulmasta siinä on näkyvillä oikea atrappi. Miehen löysä muna taas ei kiinnosta ketään siinä mielessä, ei edes homoja ja naisia. Siksi tämä ero on sukupuolittunut. Kesken kusemisen nähdyksi tuleminen on myös hankalampi välttää naisena. Miehen on helppo kääntyä selin katselijaan, mutta nainen on siinä paikassa ja asennossa johon kävi koko toimituksen ajan ellei halua kusta vaatteille/kintuille liikkuessaan.

Vierailija
18/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla pissaat (toivottavasti myös väännät kakkosen) miehen autoon, kerran on sitä mieltä että naiset eivät saa käydä puskapissalla yms.

Vierailija
19/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tosissasi että nyt on oikeasti vaihtoehdot housuun kuseminen autossa tai puskapissa ja jos ei pysäytä niin annat tulla vaan.

Vierailija
20/47 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat itse? Pakkoko sen miehen on olla kuskina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme