Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimon kanssa riita seksistä, auttakaa

Vierailija
01.07.2021 |

Vaimo veti hirveät kilarit eilen kun minua ei kuulemma kiinnosta seksi hänen kanssaan. No juu, on ollut kiirettä viime aikoina mutta sei ei ollut syy. Hän on oman kertomansa mukaan tehnyt jatkuvasti aloitteita mutta en vain syty hänen lämmittelylleen. En ole huomannut mitään! Miten te naiset niitä aloitteita teette mistä pitäisi ymmärtää että haluatte seksiä? Yritin varovasti selvittää mitä ne aloitteet ovat olleet mutta alkoi lapsellinen mykkäkoulu ja selvittämättä jäi. Oma aloitteeni useimmiten on ollut käsi pillun päälle ja siitä sitten etenmään, ei jää epäselvää mikä on mielessä. Mitään lähellekään tällaista ei ole hänen puoleltaan tapahtunut.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanon suoraan, että mennäänkö. Muuten meillä ei tapahdu mitään, koska mies ei vaan osaa enää! Olen kertonut, että jalkojen hieronta kiihottaa minua ja hieronta muutenkin, mutta miestä ei joko kiinnosta yrittää tai sitten on vain niin saamaton tms. Pieni flirtti päivän mittaan ei olisi myöskään pahitteeksi. Olisi kiva kuulla että olen haluttava, kaunis, seksikäs tms, mutta olen ainoastaan sellainen kun se miehelle sopii. Kuulemma ei pidä liikaa kehua, kun se nousee naisella hattuun. 🙄

Ei mene yksiin nämä. Itse haluan juuri tuollaisia juttuja vaimolleni, ja ekat pari vuotta tässä suhteessa olikin aivan upeaa aikaa. Sitten se vaan hiipui. 

On harmi ettei sun miehesi jaksa enää (?) viehättyä sun viettelemisestäsi, älä mene hukkaan. Naisten haluttomuus ilman erityistä syytä on tunnustettu ja tutkittu ilmiö, en tiedä kuinka iso prosentti miehistä siitä kärsii, ja onko sitä kovin tutkittukaan? 

Vierailija
82/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnnenTyttö_ kirjoitti:

Tuli mieleen muist viime heinäkuulta. Olin parivuoteella rentoutuneena huilaamassa päiväunilla. Ei ollut seksi päällimmäisenä mielessä vaan hetken huilaaminen, mutta toisaalta ei mitään seksiä vastaankaan. Mieheni saapui sanaa sanomatta sängylle, ottaa shortsit pois ja tulee panemaan minua. Pikainen spontaani päiväpano. Kun homma oli ohi, mies palasi keittiöön lukemaan sanomalehteä ja minä jatkoin vielä päiväunia.

Näin meillä oli. Ei mitään vonkaamista eikä koskaan tehty mitään numeroa seksistä.

Tällasta se parhaimmillaan on, teillä on hyvä suhde! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran vastaava. Minua ärsytti, ja oikeastaan vähän nolotti ja itsetuntoni sai kolausta kun aloitteitani ei ollut noteerattu pitkään aikaan mitenkään. Kun asia sitten lopulta harmitukseltani tuli puheeksi, tyrmistynyt mieheni totesi että no olisi kelvannut mutta ei tajunnut, ensi kerralla ota reilusti vaan kullista kiinni!

Minä taas en voi sietää sitä, että tungetaan vaan se käsi suoraan housuihin ja se on varma tapa saavuttaa torjunta. On tässä ollut opettelua, puhuminen helpottaa, jos se ei onnistu niin parisuhde on aikalailla tuhoon tuomittu.

Vierailija
84/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kerran vastaava. Minua ärsytti, ja oikeastaan vähän nolotti ja itsetuntoni sai kolausta kun aloitteitani ei ollut noteerattu pitkään aikaan mitenkään. Kun asia sitten lopulta harmitukseltani tuli puheeksi, tyrmistynyt mieheni totesi että no olisi kelvannut mutta ei tajunnut, ensi kerralla ota reilusti vaan kullista kiinni!

Minä taas en voi sietää sitä, että tungetaan vaan se käsi suoraan housuihin ja se on varma tapa saavuttaa torjunta. On tässä ollut opettelua, puhuminen helpottaa, jos se ei onnistu niin parisuhde on aikalailla tuhoon tuomittu.

Meilläkin oli pidempää kausi kun kumpikaan ei tehnyt kovin suoria ehdotuksia. Kun lopulta aloimme asiasta puhumaan, niin sanoin vaimolle että hän saisi kyllä olla suorempi ja saa kyllä tulla tunkemaan käden housuihin jos panettaa.

Mutta ei hänkään tykkää että minä menisin työntämään kättä hänen housuihin. Niinpä parempi vaihtoehto onkin ottaa kiinni vaimon kädestä ja viedä se minun etumukselle. Siinä ei jää mitään epäselvää ja siitäkin voi toki kieltäytyä jos ei tee mieli. Joskus tuollaisessa tilanteessa vaimo antaa suihinoton jos häntä ei paneminen nappaa.

Vierailija
85/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilmainen neuvo ap:lle, yleensä auttaa tämäntyyppisissä ongelmissa. Siis avovaimo olisi halunnut seksiä ja vihjaili,et huomannut josta riita ja mykkäkoulu. Nyt heti huomenissa papin puheille ja menette naimisiin. Viimeistään vuoden - kahden päästä ongelma on poistunut, vaimoa ei enää haluta joten väärintulkintoja ei enää tästä syystä tule. Voitte keskittyä oleelliseen kuten asuntolainan maksuun ja sanaristikoitten tekoon. Mykkäkoulut joudutte pitämään muista syistä.

Vierailija
86/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilmainen neuvo ap:lle, yleensä auttaa tämäntyyppisissä ongelmissa. Siis avovaimo olisi halunnut seksiä ja vihjaili,et huomannut josta riita ja mykkäkoulu. Nyt heti huomenissa papin puheille ja menette naimisiin. Viimeistään vuoden - kahden päästä ongelma on poistunut, vaimoa ei enää haluta joten väärintulkintoja ei enää tästä syystä tule. Voitte keskittyä oleelliseen kuten asuntolainan maksuun ja sanaristikoitten tekoon. Mykkäkoulut joudutte pitämään muista syistä.

Sitä ollaan niin vitsikkäitä..

Vierailija
87/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on win-win-tilanne, avovaimo saa möksöttää ja sinun ei tarvitse kuulla valitusta kun mykkäkoulu on päällä. Nauti!

Vierailija
88/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa jos miehet olis yhtä dramaattisia ja yliampuvia kun saavat pakit.

Miettikää naiset kuinka usein mies saa pakit.

Siivotkaa naiset enemmän ja miettikää mitä olette tehneet väärin. Tuokaa kukkia ja varmistakaa ettei ”tunnelma” ole väärä.

Vaikea kokea sympatiaa tässä asiassa. Naiset itse olette nostaneet seksin saamisen sellaiseksi monimutkaiseksi härdelliksi, että on ihan oikein että saatte omaa lääkettä.

Itse en pysty, enkä edes yritä pihdata. Onneksi joku pystyy, niin saadaan vähän tasa-arvoa tähän ilmiöön.

En minä kyllä odota naiselta siivoamista tai mitään muutakaan palvelusta, jotta hän saisi seksiä. Ei seksiä pidä käyttää kiristysvälineeltä. En itse ole tehnyt aloitteita kuukausiin (omat halut alhaalla työstressin vuoksi), mutta suostuisin varmasti, jos vaimo tekisi aloitteen. Ja kuinka vaikeaa on oikeasti käyttää 30-60 min siihen, että tekee puolisonsa onnelliseksi? Hitto kävelisin vaikka avojaloin kaupungin halki, jos tietäisin vaimoni onnellisuuden riippuvan siitä. Vain siten voi odottaa, että hän vastavuoroisesti yrittää tehdä minun elämästäni mukavaa.

Vierailija
89/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rnkkari on sunki ukkos

Vierailija
90/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beggars can't be choosers. Aloite pitää tehdä sillä tavalla, että puoliso syttyy, oli sitten mies tai nainen. Se on koko aloitteen idea.

Miehet tarvitsevat signaalin siitä, että seksiä on oikeasti tulossa ja kaipaavat myös visuaalista kiihoketta. Ainakin meillä on niin, että vaimo tekee omat aloitteensa samalla ajatuksella, kuin haluaisi itselleen tehtävän eli hitaasti ja epämääräisesti vihjaillen siten, että kokoajan saa miettiä, tuleeko tästä lopulta yhtään mitään. Siinä pimeässä huomeessa seinää katsoessa muna ehtii käydä kovana ja lerpahtaa varmaan viidesti ennen kuin päästään asiaan ja silläpä sitä mielellään antaa suuseksiä tms että ehtii päästä itse edes vähän tunnelmaan ennen yhdyntää.

Tässäpä muutama idea, miten naiset voivat tehdä onnistuneen aloitteen:

1) pitää olla varmuus, että aloite oikeasti johtaa johonkin eikä kyseessä ole joku parisuhdepeli

2) halun osoittaminen. Mitä ilmeisemmin, sen parempi. Mieskin haluaa kokea olevansa haluttu.

3) koskettaminen. Toisen koskettaminen alusta asti lämpimästi, läheisyys. Ei ole pakko hyökätä heti genitaaleihin, mutta niitä voi aivan hyvin hipaista ikäänkuin ikäänkuin ohimennen jo melko alussa (liittyy kohtaan 1).

4) miehessä on muitakin erogeenisia alueita kuin peniksen varsi.

Vierailija
91/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä toimii ihan suoraan asiaan meno, molemmilla. Oikeastaan aika turhaa, sillä meillä on aamuisin tapana ryhtyä toimeen, niin sillai ei tarvitse mitään signaaleja.

Sitten ihan suoraan myös puhumme, äskenkin sanoin miehelle, että haluan varmaan tänään vielä toisenkerran. Tottakai sanoi hän.

Vierailija
92/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beggars can't be choosers. Aloite pitää tehdä sillä tavalla, että puoliso syttyy, oli sitten mies tai nainen. Se on koko aloitteen idea.

Miehet tarvitsevat signaalin siitä, että seksiä on oikeasti tulossa ja kaipaavat myös visuaalista kiihoketta. Ainakin meillä on niin, että vaimo tekee omat aloitteensa samalla ajatuksella, kuin haluaisi itselleen tehtävän eli hitaasti ja epämääräisesti vihjaillen siten, että kokoajan saa miettiä, tuleeko tästä lopulta yhtään mitään. Siinä pimeässä huomeessa seinää katsoessa muna ehtii käydä kovana ja lerpahtaa varmaan viidesti ennen kuin päästään asiaan ja silläpä sitä mielellään antaa suuseksiä tms että ehtii päästä itse edes vähän tunnelmaan ennen yhdyntää.

Tässäpä muutama idea, miten naiset voivat tehdä onnistuneen aloitteen:

1) pitää olla varmuus, että aloite oikeasti johtaa johonkin eikä kyseessä ole joku parisuhdepeli

2) halun osoittaminen. Mitä ilmeisemmin, sen parempi. Mieskin haluaa kokea olevansa haluttu.

3) koskettaminen. Toisen koskettaminen alusta asti lämpimästi, läheisyys. Ei ole pakko hyökätä heti genitaaleihin, mutta niitä voi aivan hyvin hipaista ikäänkuin ikäänkuin ohimennen jo melko alussa (liittyy kohtaan 1).

4) miehessä on muitakin erogeenisia alueita kuin peniksen varsi.

Todellakin näin. Hyvin kirjoitettu!

Vierailija
93/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä toimii ihan suoraan asiaan meno, molemmilla. Oikeastaan aika turhaa, sillä meillä on aamuisin tapana ryhtyä toimeen, niin sillai ei tarvitse mitään signaaleja.

Sitten ihan suoraan myös puhumme, äskenkin sanoin miehelle, että haluan varmaan tänään vielä toisenkerran. Tottakai sanoi hän.

Sitten heräsit ja päästit gissan ulos.

Vierailija
94/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot homo ja ruma ja seksissä ihan onneton.

Vierailija
95/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole gissoja, on vain goiria.

Taas yksinpuhelija, joka ei siedä naisen seksuaalisuutta.

Vierailija
96/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kissamieheltä pääsi ”kissa” ulos! Anna kuule ”kissa”paran levätä välillä. Jos sen koko ajan antaa tulla ulos, niin siitä tulee ihan veltto ja väsynyt.

Vierailija
97/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kissamieheltä pääsi ”kissa” ulos! Anna kuule ”kissa”paran levätä välillä. Jos sen koko ajan antaa tulla ulos, niin siitä tulee ihan veltto ja väsynyt.

Gissa haluaa ulkoilla

Vierailija
98/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä tylsää jos vihjeitä ei ymmärretä.

Itse laitan joskus seksikkäät vaatteet päälle ja menen sohvalle tekemään "ei mitään". Tästä ei mies ymmärrä mitä on mielessä, vaan alkaa puhua että voisi käydä tankkaamassa auton. Sitten sanon että tulisitko kuitenkin tänne, kun tulee sohvalle niin käyn kimppuun. Olen oppinut että mies on vähän puusilmä ja tarvitsee enemmän vihjettä.

Vierailija
99/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä tylsää jos vihjeitä ei ymmärretä.

Itse laitan joskus seksikkäät vaatteet päälle ja menen sohvalle tekemään "ei mitään". Tästä ei mies ymmärrä mitä on mielessä, vaan alkaa puhua että voisi käydä tankkaamassa auton. Sitten sanon että tulisitko kuitenkin tänne, kun tulee sohvalle niin käyn kimppuun. Olen oppinut että mies on vähän puusilmä ja tarvitsee enemmän vihjettä.

Juuri näin se on, eikä siinä loppujaan nainenkaan menetä mitään. Eli kannattaa ilmaista itseään selkeästi. Elämä vaan menee niin, että jos itse haluaa jotakin niin mennään usein sen ehdoilla, joka on antamassa.

Vierailija
100/100 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas miehenä kiinnostaisi pikkuisen vihjailevampi oman halukkuuden näyttäminen kuin suoraan kulliin kiinni käyminen tai kysymys että tekiskö mieli paneskella tänä iltana. Vähän sitä nyt kaipaisi erotiikkaakin, niitä seksikkäitä alusvaatteita tai alusvaatteiden pois jättämistä, vilauttelua tai muka ”hajamielistä” itsensä hiplailua niin että varmasti huomaisin. Näin helteillä vaikka rintsikoiden pois jättäminen antaen nännien nöpöttää ohuen kesäpaidan alla olisi oikein nannaa.

Mutta mulla nyt vaan on tuollainen suoraan asiaan -vaimo, joten vihjailu- ja vilautteluosasto jää kokonaan minun harteilleni 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi