Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimon kanssa riita seksistä, auttakaa

Vierailija
01.07.2021 |

Vaimo veti hirveät kilarit eilen kun minua ei kuulemma kiinnosta seksi hänen kanssaan. No juu, on ollut kiirettä viime aikoina mutta sei ei ollut syy. Hän on oman kertomansa mukaan tehnyt jatkuvasti aloitteita mutta en vain syty hänen lämmittelylleen. En ole huomannut mitään! Miten te naiset niitä aloitteita teette mistä pitäisi ymmärtää että haluatte seksiä? Yritin varovasti selvittää mitä ne aloitteet ovat olleet mutta alkoi lapsellinen mykkäkoulu ja selvittämättä jäi. Oma aloitteeni useimmiten on ollut käsi pillun päälle ja siitä sitten etenmään, ei jää epäselvää mikä on mielessä. Mitään lähellekään tällaista ei ole hänen puoleltaan tapahtunut.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus että menee toivo ihmiskuntaan, kun lukee miten ihmiset käyttäytyvät parisuhteissaan. Miehet ja naiset. Opetelkaa kommunikoimaan ja miettimään, käyttäydyttekö itse samalla tavalla kuin mitä odotatte toiselta.

Vierailija
22/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi kun tapasin niin sun vaimo viesti sillain söpösti silmillään. Sit se naurahti ääneti ja keikautti vähän päätään. Kyllä mä ainakin hokasin heti mitä hän tahtoi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää pystyä puhumaan seksistä sen kumppanin kanssa. Mene juttelemaan avovaimollesi. Hiero sovintoa ja pyydä anteeksi, ettet ole ymmärtänyt hänen vihjeitään. Sitten kerrot, miten sinulle voi vihjailla, jotta ymmärrät. Selvästi teidän tulee sanoittaa selkeästi toiveenne, jos sinulle vihjailu on sukupuolielimestä kiinni tarttumista ja avovaimosi luottaa enemmän esimerkiksi niskan hiplaukseen ja vihjaileviin katseisiin. 

Ei auta silloin kun tunnemyrsky on päällä. Aivan turha yrittää mitään järkevää. Sama kuin kaataisi bensaa liekkeihin.

Mykkäkouluvaiheessa tunnemyrsky ei ole enää päällä. 

Vierailija
24/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on mies joka ei pane?

Mies 36v

Vierailija
25/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on niin, että vaimo torjui 35 kertaa peräkkäin ehdotteluni, joten lopetin ehdottelemasta. Sitten veti kilarit, että en muka ehdottele enää ja hänen pitäisi tehdä aloitteita. Yritin selittää, että miksi se 36. kerta olisi ollut muka yhtään erilainen niin olisi vain pitänyt tietää. Seksistä ei kuitenkaan saa keskustella, koska vaimo suuttuu, että miksi pitäisi puhua aina seksistä, on sitä muutakin mietittävää.

Vierailija
26/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon suoraan, että mennäänkö. Muuten meillä ei tapahdu mitään, koska mies ei vaan osaa enää! Olen kertonut, että jalkojen hieronta kiihottaa minua ja hieronta muutenkin, mutta miestä ei joko kiinnosta yrittää tai sitten on vain niin saamaton tms. Pieni flirtti päivän mittaan ei olisi myöskään pahitteeksi. Olisi kiva kuulla että olen haluttava, kaunis, seksikäs tms, mutta olen ainoastaan sellainen kun se miehelle sopii. Kuulemma ei pidä liikaa kehua, kun se nousee naisella hattuun. 🙄

Vierailija
27/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän me voida tietää miten vaimosi viestittää haluavansa seksiä. Tee itse se aloite nyt kun tiedät.

Et lukenut mutta kommentoit?

Vierailija
28/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on mies joka ei pane?

Mies 36v

Miten se tähän liittyy?

Vierailija
29/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä pitkin päivää koskettelen ja suutelen miestä ilman mitään tarkoitusta tehdä aloitetta seksiin. Minun aloite on yleensä joko se, että kiipeän syliin "ratsaille" ja suutelen, suutelen niskaa ja korvia tai muuten selvästi (ainakin mielestäni) annan ymmärtää että nyt maistuisi. Joskus sanon ihan suoraan, että haluan sun parran mun jalkojen väliin ja kävelen viekoitellen makkariin 🤭

Vierailija
30/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näillä helteillä jaksaa edes "harrastaa" seksiä? Takki aivan tyhjä kun ei saa nukuttua helteiden tähden ja vielä nus-si-a pitäisi.

Vierailija
31/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin kerran poikaystävälleni kun hän ei ymmärtänyt vihjailujani ja ei sitten halunnut seksiä lopulta. Menin sohvalle nukkumaan. Loukkaannuin, koska koin etten kelpaa ja hän ei välitä minusta ja tarpeistani. Itse harvemmin kieltäydyn seksistä, vaikka sillä hetkellä ei niin huvittaisikaan, koska tiedän että kuitenkin lopulta tykkään siitä ja olen tyytyväinen, että tuli pantua. Ihmettelin miksei poikaystäväni voi tehdä minulle samaa ja koin ettei hän välitä. Tästä on jo vuosia aikaa. Voi olla, että tyttöystäväsi kokee jotakin samanlaista kuin minä. Puhumalla siitä selviää. Pitää olla avoin tunteistaan ja tarpeistaan.

Vierailija
32/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää pystyä puhumaan seksistä sen kumppanin kanssa. Mene juttelemaan avovaimollesi. Hiero sovintoa ja pyydä anteeksi, ettet ole ymmärtänyt hänen vihjeitään. Sitten kerrot, miten sinulle voi vihjailla, jotta ymmärrät. Selvästi teidän tulee sanoittaa selkeästi toiveenne, jos sinulle vihjailu on sukupuolielimestä kiinni tarttumista ja avovaimosi luottaa enemmän esimerkiksi niskan hiplaukseen ja vihjaileviin katseisiin. 

Pitäisi siis käytännössä tehdä itse itselleen aloite? Sä olet nero.

Vierailija
33/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuin kerran poikaystävälleni kun hän ei ymmärtänyt vihjailujani ja ei sitten halunnut seksiä lopulta. Menin sohvalle nukkumaan. Loukkaannuin, koska koin etten kelpaa ja hän ei välitä minusta ja tarpeistani. Itse harvemmin kieltäydyn seksistä, vaikka sillä hetkellä ei niin huvittaisikaan, koska tiedän että kuitenkin lopulta tykkään siitä ja olen tyytyväinen, että tuli pantua. Ihmettelin miksei poikaystäväni voi tehdä minulle samaa ja koin ettei hän välitä. Tästä on jo vuosia aikaa. Voi olla, että tyttöystäväsi kokee jotakin samanlaista kuin minä. Puhumalla siitä selviää. Pitää olla avoin tunteistaan ja tarpeistaan.

No nyt päästiin asiaan. Kuinka siis vihjailit kun mies ei tajunnut?

Vierailija
34/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näillä helteillä jaksaa edes "harrastaa" seksiä? Takki aivan tyhjä kun ei saa nukuttua helteiden tähden ja vielä nus-si-a pitäisi.

Näillä seksihelteillä panettaa 24/7. N33

Vierailija
35/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli itselläni suunnilleen sama tilanne. Hän oli kertomansa mukaan ollut sohvalla viettelevästi alusvaatteissa. Niinhän hän on alusvaatteisillaan lähes joka päivä jossain vaiheessa ja jos olen yrittänyt lähestyä erogeenisia alueita niin usein on lyöty sormille. Tällä kyseisellä kerralla olisi kuitenkin pitänyt osata lukea ajatuksia ja tajuta että nyt häntä panettaa. Mitään muuta vinkkiä tähän suuntaan ei ollut.

Konkreettisestiko lyöty sormille? Miksi annat jonkun lyödä itseäsi?

Mikä kysymys tuo nyt on? Oletko nussinut koskaan? Pillun saamisen toivossa sietäisin paljon pahempaakin.

Minusta se on ihan relevantti kysymys. Ei ihmisiä saa lyödä. 

Vierailija
36/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on niin, että vaimo torjui 35 kertaa peräkkäin ehdotteluni, joten lopetin ehdottelemasta. Sitten veti kilarit, että en muka ehdottele enää ja hänen pitäisi tehdä aloitteita. Yritin selittää, että miksi se 36. kerta olisi ollut muka yhtään erilainen niin olisi vain pitänyt tietää. Seksistä ei kuitenkaan saa keskustella, koska vaimo suuttuu, että miksi pitäisi puhua aina seksistä, on sitä muutakin mietittävää.

No miksi olet tuollaisen ääliön kanssa? JSS!

Vierailija
37/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanon suoraan, että mennäänkö. Muuten meillä ei tapahdu mitään, koska mies ei vaan osaa enää! Olen kertonut, että jalkojen hieronta kiihottaa minua ja hieronta muutenkin, mutta miestä ei joko kiinnosta yrittää tai sitten on vain niin saamaton tms. Pieni flirtti päivän mittaan ei olisi myöskään pahitteeksi. Olisi kiva kuulla että olen haluttava, kaunis, seksikäs tms, mutta olen ainoastaan sellainen kun se miehelle sopii. Kuulemma ei pidä liikaa kehua, kun se nousee naisella hattuun. 🙄

Ja olet valinnut juuri tämän miehen, koska?

Vierailija
38/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yleensä pitkin päivää koskettelen ja suutelen miestä ilman mitään tarkoitusta tehdä aloitetta seksiin. Minun aloite on yleensä joko se, että kiipeän syliin "ratsaille" ja suutelen, suutelen niskaa ja korvia tai muuten selvästi (ainakin mielestäni) annan ymmärtää että nyt maistuisi. Joskus sanon ihan suoraan, että haluan sun parran mun jalkojen väliin ja kävelen viekoitellen makkariin 🤭

Vaimomatskua. Tästä kyllä ymmärtäisin.

Vierailija
39/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloitus on vain tehty naisten haukkumiseksi.

Ap:lla ei ole naista.

Vierailija
40/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt päästiin asiaan. Kuinka siis vihjailit kun mies ei tajunnut?

En enää muista kun tapahtui vuosia sitten. Kai mä aloin pussailemaan sitä sängyssä ja yritin sitä kautta viestittää, että nyt kelpais. Herra ei muistaakseni oikein lämmennyt ja sitten taisin sanoa suoraan ja sitten tuli pakit ja sen jälkeen suutuin syvästi. Eikai ne pakit sinänsä suututtaneet vaan se, että koin etten kelpaa ja toinen ei _välitä_. Puhuttiin sitten aamulla se asia kun rauhotuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi