Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimon kanssa riita seksistä, auttakaa

Vierailija
01.07.2021 |

Vaimo veti hirveät kilarit eilen kun minua ei kuulemma kiinnosta seksi hänen kanssaan. No juu, on ollut kiirettä viime aikoina mutta sei ei ollut syy. Hän on oman kertomansa mukaan tehnyt jatkuvasti aloitteita mutta en vain syty hänen lämmittelylleen. En ole huomannut mitään! Miten te naiset niitä aloitteita teette mistä pitäisi ymmärtää että haluatte seksiä? Yritin varovasti selvittää mitä ne aloitteet ovat olleet mutta alkoi lapsellinen mykkäkoulu ja selvittämättä jäi. Oma aloitteeni useimmiten on ollut käsi pillun päälle ja siitä sitten etenmään, ei jää epäselvää mikä on mielessä. Mitään lähellekään tällaista ei ole hänen puoleltaan tapahtunut.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Minun puolisoko täällä kirjoittelee?

Nimittäin eilen ihan vastaava tilanne, ei seksiä yli viikkoon- kahteen ja mulla teki mieli. No puin kauniit alusvaatteet ja sanoin suoraan miehelle että kiinnostaisi.

Hän pyyteli anteeksi ja sanoi ettei jaksa. Sama homma toistunut jo useita kuukausia. Seksiä pitkin välein ja vain minun aloitteesta.

Tänä aamuna pakkasin kaikki kauniit alusvaatteet ja asut jätesäkkeihin. Mitä hemmettiä niillä tekee kun niillä ole mitään vaikutusta. Ja päätin samalla että ei kiitos enää kerjäämistä. Jos ei kelpaa niin minkä minä sille voin.

Vierailija
62/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yleensä pitkin päivää koskettelen ja suutelen miestä ilman mitään tarkoitusta tehdä aloitetta seksiin. Minun aloite on yleensä joko se, että kiipeän syliin "ratsaille" ja suutelen, suutelen niskaa ja korvia tai muuten selvästi (ainakin mielestäni) annan ymmärtää että nyt maistuisi. Joskus sanon ihan suoraan, että haluan sun parran mun jalkojen väliin ja kävelen viekoitellen makkariin 🤭

Just näin meilläki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te edes jaksatte tällaista paskatrollia kommentoida? 💩💩💩

Vierailija
64/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutku sun pitäs niinku lukee sen ajatukset! Mut vaan ne, jotka se haluu sun lukevan.

Vierailija
65/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te edes jaksatte tällaista paskatrollia kommentoida? 💩💩💩

Iteki kommentoit. Ja korjaat muuten ihan itse noi pökäleet tuosta.

Vierailija
66/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuin kerran poikaystävälleni kun hän ei ymmärtänyt vihjailujani ja ei sitten halunnut seksiä lopulta. Menin sohvalle nukkumaan. Loukkaannuin, koska koin etten kelpaa ja hän ei välitä minusta ja tarpeistani. Itse harvemmin kieltäydyn seksistä, vaikka sillä hetkellä ei niin huvittaisikaan, koska tiedän että kuitenkin lopulta tykkään siitä ja olen tyytyväinen, että tuli pantua. Ihmettelin miksei poikaystäväni voi tehdä minulle samaa ja koin ettei hän välitä. Tästä on jo vuosia aikaa. Voi olla, että tyttöystäväsi kokee jotakin samanlaista kuin minä. Puhumalla siitä selviää. Pitää olla avoin tunteistaan ja tarpeistaan.

Seksistä kieltäytyminen ei ole syy kiukustua. Jokaisella on joskus sellainen tilanne, että ei vaan maistu ja sen verran täytyy olla toisella osapuolella ymmärrystä ja kypsyyttä, että ei ota sitä osoituksena siitä, että ei ole haluttu. Jos torjunta on jatkuvaa, tilanne ja kuvio on toinen, mutta satunnainen torjunta tulee jokaisen osata ottaa asiallisesti vastaan. 

Vierailija
67/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutuin kerran poikaystävälleni kun hän ei ymmärtänyt vihjailujani ja ei sitten halunnut seksiä lopulta. Menin sohvalle nukkumaan. Loukkaannuin, koska koin etten kelpaa ja hän ei välitä minusta ja tarpeistani. Itse harvemmin kieltäydyn seksistä, vaikka sillä hetkellä ei niin huvittaisikaan, koska tiedän että kuitenkin lopulta tykkään siitä ja olen tyytyväinen, että tuli pantua. Ihmettelin miksei poikaystäväni voi tehdä minulle samaa ja koin ettei hän välitä. Tästä on jo vuosia aikaa. Voi olla, että tyttöystäväsi kokee jotakin samanlaista kuin minä. Puhumalla siitä selviää. Pitää olla avoin tunteistaan ja tarpeistaan.

Seksistä kieltäytyminen ei ole syy kiukustua. Jokaisella on joskus sellainen tilanne, että ei vaan maistu ja sen verran täytyy olla toisella osapuolella ymmärrystä ja kypsyyttä, että ei ota sitä osoituksena siitä, että ei ole haluttu. Jos torjunta on jatkuvaa, tilanne ja kuvio on toinen, mutta satunnainen torjunta tulee jokaisen osata ottaa asiallisesti vastaan. 

Ihmiset on joskus nuoria ja käyttäytyvät epäkypsästi. Mutta tottahan se on ettei pidä siitä suuttua ja jos suuttuu niin asia pitää selvittää kunnolla.

Alkuperäisen viestin kirjoittaja.

Vierailija
68/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suhteeni on aika tuore, mutta ei ole ongelmia kummallakaan ymmärtää, mitä toinen haluaa. Mies on suora, tyyliin ”ota mekko pois”. Mä menen miehen lähelle seisomaan ja pussailen tai istun syliin ja pussaan. Aina on viesti mennyt perille.

Vierailija
69/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetatte esiaviollisen seksin.

Vierailija
70/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on menny perille vaikken ole koskaan mitään suoraan sanonut tai käynyt heti käsiksi miehen haaroihin. Silittelen, halailen ja pussailen. Pikkuhiljaa käsi etenee kohti riisumista ja haaroja.

Vierailija
71/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pyysi hieromaan niskoja ja sä hieroit, mut et pannu?

Mikä pannu?

Vierailija
72/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet vain tarpeeksi usein, niin loppuu se mököttäminen. Ainakin kerran päivässä. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
73/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin eilen ihan vastaava tilanne, ei seksiä yli viikkoon- kahteen ja mulla teki mieli. No puin kauniit alusvaatteet ja sanoin suoraan miehelle että kiinnostaisi.

Hän pyyteli anteeksi ja sanoi ettei jaksa. Sama homma toistunut jo useita kuukausia. Seksiä pitkin välein ja vain minun aloitteesta.

Tänä aamuna pakkasin kaikki kauniit alusvaatteet ja asut jätesäkkeihin. Mitä hemmettiä niillä tekee kun niillä ole mitään vaikutusta. Ja päätin samalla että ei kiitos enää kerjäämistä. Jos ei kelpaa niin minkä minä sille voin.

Suosittelen eroamaan

Vierailija
74/100 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panet vain tarpeeksi usein, niin loppuu se mököttäminen. Ainakin kerran päivässä. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Tässähän se ongelma on, miestä ei kìnnosta.

Hyvin yleinen ongelma.

Vierailija
75/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, olisitpa minun vaimoni!

Vierailija
76/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin sama! Viime syksystä alkaen, ei puhu mikä on, kieltää kun kysyn onko joku toinen. Erektio-ongelmia on ja siihen lääkkeitäkin on, mutta ei mun kanssa niitä ainakaan käytä! Kieltää

runkkaavansa, tai no ehkä muutaman kerran on näin tehnyt. Siis oikeesti, muka monta kuukautta runkuttamatta, ei voi olla???

Juu, minä myös heitin kaikki hepenet roskiin, enkä muutenkaan enää näyttäydy ilman vaatteita tai niiden kanssa mitenkään, etten vaan kiinnostaisi mitenkään tai häiritsisi.

Olkoon, en jaksa tuollaista pikkulasta kauaa katella…

Vierailija
77/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos miehet olis yhtä dramaattisia ja yliampuvia kun saavat pakit.

Miettikää naiset kuinka usein mies saa pakit.

Siivotkaa naiset enemmän ja miettikää mitä olette tehneet väärin. Tuokaa kukkia ja varmistakaa ettei ”tunnelma” ole väärä.

Vaikea kokea sympatiaa tässä asiassa. Naiset itse olette nostaneet seksin saamisen sellaiseksi monimutkaiseksi härdelliksi, että on ihan oikein että saatte omaa lääkettä.

Itse en pysty, enkä edes yritä pihdata. Onneksi joku pystyy, niin saadaan vähän tasa-arvoa tähän ilmiöön.

Vierailija
78/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yleensä pitkin päivää koskettelen ja suutelen miestä ilman mitään tarkoitusta tehdä aloitetta seksiin. Minun aloite on yleensä joko se, että kiipeän syliin "ratsaille" ja suutelen, suutelen niskaa ja korvia tai muuten selvästi (ainakin mielestäni) annan ymmärtää että nyt maistuisi. Joskus sanon ihan suoraan, että haluan sun parran mun jalkojen väliin ja kävelen viekoitellen makkariin 🤭

Oho mahtavia naisia on sittenkin olemassa :)

Vierailija
79/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä meillä teen sellasen aloitteen, ettei jää epäselvää: otan sen joko käteen tai suuhun, niin eipä ole epäselvää mitä tahdon. Voin myös sanoa, että makkariin. Niin tekee mieskin. Ihan iisiä.

Vierailija
80/100 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen muist viime heinäkuulta. Olin parivuoteella rentoutuneena huilaamassa päiväunilla. Ei ollut seksi päällimmäisenä mielessä vaan hetken huilaaminen, mutta toisaalta ei mitään seksiä vastaankaan. Mieheni saapui sanaa sanomatta sängylle, ottaa shortsit pois ja tulee panemaan minua. Pikainen spontaani päiväpano. Kun homma oli ohi, mies palasi keittiöön lukemaan sanomalehteä ja minä jatkoin vielä päiväunia.

Näin meillä oli. Ei mitään vonkaamista eikä koskaan tehty mitään numeroa seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi