Tori.fi:n johtaja Jenni Tuomisto kertoo, että uudistuksesta on tullut kymmeniä tuhansia palautteita. Tuomisto lupaa, että palaute käydään lä
Tori.fi:n johtaja Jenni Tuomisto kertoo, että uudistuksesta on tullut kymmeniä tuhansia palautteita. Tuomisto lupaa, että palaute käydään läpi, ja siihen myös reagoidaan.Tori.fi:n johtaja Jenni
Kommentit (39)
Halusimme uudistua, koska haluamme tehdä kiertotalouskulutuksesta entistä relevantimman vaihtoehdon uuden tavaran ostamiselle. Uudistuksilla pyrittiin luomaan entistä helppokäyttöisempi ja luotettavampi palvelu, Tuomisto sanoo.
Jotta käytetyn tavaran kauppa voisi kasvaa, palvelua oli muutettava vastaamaan sitä kokemusta, jonka ihminen saa, kun hän ostaa verkosta minkä tahansa uuden tuotteen.
"Palaute käydään läpi" huutista. Niille on tullut 20 000 viestiä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Halusimme uudistua, koska haluamme tehdä kiertotalouskulutuksesta entistä relevantimman vaihtoehdon uuden tavaran ostamiselle. Uudistuksilla pyrittiin luomaan entistä helppokäyttöisempi ja luotettavampi palvelu, Tuomisto sanoo.
Jotta käytetyn tavaran kauppa voisi kasvaa, palvelua oli muutettava vastaamaan sitä kokemusta, jonka ihminen saa, kun hän ostaa verkosta minkä tahansa uuden tuotteen.
Kaikki valetta. Halusimme uudistua, jotta mainoksia on vaikeampi kiertää ja kun muutkin uudistaa. Johtajat höynähti tietysti heti kun näytettiin vähän ylöspäin nousevaa käppyrää.
Hän uskoo, että uudistukseen totutaan ajan kanssa. Uudistuksen aiheuttama ärtymys liittyy monen käyttäjän kohdalla vahvaan brändisuhteeseen, ja silloin kaikki muutokset kiinnostavat ja ne huomataan.
Kun muutenkin eletään hieman epävakaassa ajassa, käyttäjät saattavat harmitella, miksi tuttua ja turvallista piti mennä muuttamaan, Tuomisto sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Halusimme uudistua, koska haluamme tehdä kiertotalouskulutuksesta entistä relevantimman vaihtoehdon uuden tavaran ostamiselle. Uudistuksilla pyrittiin luomaan entistä helppokäyttöisempi ja luotettavampi palvelu, Tuomisto sanoo.
Jotta käytetyn tavaran kauppa voisi kasvaa, palvelua oli muutettava vastaamaan sitä kokemusta, jonka ihminen saa, kun hän ostaa verkosta minkä tahansa uuden tuotteen.
Entinen systeemi toimi hyvin ja piti mennä muuttamaan..
Itse lopetin koko Schibsted-tilin, pitäkää tunkkinne! 🖕
Tämäkin kohu laantuu muutamassa viikossa ja käyttö jatkuu entisellään. Itselläni on ollut hyvin vähän ongelmia. Kauppa käy, vaikkakin hitaasti. Se johtunee eniten siitä että ihmisillä ei ole varaa.
Heh, mitään tekemistähän palautteella ei ole sen kanssa että tuotteita ei voi enää selata ja halutaan ainoastaan, että myyjät alkaisivat maksaa siitä, että ilmoitus saisi näkyvyttä.
Mutta ymmärrän myös torin näkökulmaa, jollainhan tuosta pitäisi alkaa saada tuottavuutta irti ja jos kaikki olisi maksullista, niin se ajaisi käyttäjät kokonaan pois.
Schibsted on norjalainen, Norjan suurin ja Pohjoismaiden kolmanneksi suurin mediakonserni. Sen pääkonttori sijaitsee Oslossa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2011 oli 14 378 miljoonaa Norjan kruunua[3] (noin 2 031 miljoonaa euroa).
Schibsted omistaa Norjan suurimman sanomalehden Verdens Gangin. Myös koko Pohjoismaiden suurin iltapäivälehti, Aftonbladet, on yhtiön hallussa.
Syyskuussa 2018 ilmoitettiin, että Schibsted jakautuu kahdeksi yhtiöksi: Schibstediksi ja MPI:ksi.
En käytä toria enää ollenkaan, ennen käytin joka päivä. Pilattu totaalisesti.
Itse ostin tällä viikolla 800 euron hintaisen sormuksen. 🤩
Tosin Tori oli jo lätkäissyt "myyty-merkinnän" mutta olipahan vain silti vielä myymättä. 🤷
Nyt kyllä lopetin koko Torin käyttämisen, on niin p*ska uudistus. 😡
on kyllä tosi sekava
Torihullun päiväkirja.
Mikääon AP.n MT-diagnoosi.
Miksi minun pitäisi saada sama kokemus kuin uuden tuotteen ostamisesta, kun olen nimenomaan ja vartavasten ostamassa käytettyä tuotetta? Haluan käytetyn tuotteen ostamisen kokemuksen, sen tarjosi vanha Tori.
Se käytetty tuote on minulle uusi ja mahdollisesti hyvinkin tarpeellinen ja haluan ostaa sen käytettynä "pelastaakseni maailman". Uudistuksen jälkeen ei tee mieli selata Torin sivuja ollenkaan.
jenni tuomisto
onkohan vielä lukiossa
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kohu laantuu muutamassa viikossa ja käyttö jatkuu entisellään. Itselläni on ollut hyvin vähän ongelmia. Kauppa käy, vaikkakin hitaasti. Se johtunee eniten siitä että ihmisillä ei ole varaa.
Minäkin uskon että puolet tästä jupinasta on vain muutosvastarintaa. Oma kokemus uudesta Torista on ihan ok. Tänään aamulla laitoin ensimmäisen ilmoituksen, se kävi ihan helposti ja ToriDiiliä ei ollut pakko valita. Se sai vain tusinan katselukertoja ja tuli vain yksi kysely mutta se ei haittaa koska sovimme tämän yhden kanssa kaupat ja sain jo maksunkin, alkuviikosta käyn postittamassa. Viestit toimivat ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kohu laantuu muutamassa viikossa ja käyttö jatkuu entisellään. Itselläni on ollut hyvin vähän ongelmia. Kauppa käy, vaikkakin hitaasti. Se johtunee eniten siitä että ihmisillä ei ole varaa.
Minäkin uskon että puolet tästä jupinasta on vain muutosvastarintaa. Oma kokemus uudesta Torista on ihan ok. Tänään aamulla laitoin ensimmäisen ilmoituksen, se kävi ihan helposti ja ToriDiiliä ei ollut pakko valita. Se sai vain tusinan katselukertoja ja tuli vain yksi kysely mutta se ei haittaa koska sovimme tämän yhden kanssa kaupat ja sain jo maksunkin, alkuviikosta käyn postittamassa. Viestit toimivat ihan normaalisti.
moi jenni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kohu laantuu muutamassa viikossa ja käyttö jatkuu entisellään. Itselläni on ollut hyvin vähän ongelmia. Kauppa käy, vaikkakin hitaasti. Se johtunee eniten siitä että ihmisillä ei ole varaa.
Minäkin uskon että puolet tästä jupinasta on vain muutosvastarintaa. Oma kokemus uudesta Torista on ihan ok. Tänään aamulla laitoin ensimmäisen ilmoituksen, se kävi ihan helposti ja ToriDiiliä ei ollut pakko valita. Se sai vain tusinan katselukertoja ja tuli vain yksi kysely mutta se ei haittaa koska sovimme tämän yhden kanssa kaupat ja sain jo maksunkin, alkuviikosta käyn postittamassa. Viestit toimivat ihan normaalisti.
Haista paska!
Nettikauppapaikka Tori.fi uudistui asteittain helmikuun lopulta lähtien. Moni käyttäjä kertoo pettyneensä uudistukseen, ja muutokset koetaan hankaliksi.
Useita päiviä ollut viestiliikenne jumissa.
Herättää raivokkaita mielipiteitä, esimerkiksi polkupyöräkauppa näin kesän lähestyessä on tehty hyvin hankalaksi.