Taidan mennä töihin PARISUHTEEN takia!
Alkaa ahdistamaan ja ajatukset harhailemaan jne. Haluisin vielä olla kotona mutta luulen että parisuhteeni voisi paremmin jos olisin töissä.
Taloudellinen tilanne ei parene vaikka töihin menisinkin mutta mies on vihjannut, että olen mökkihöperö : ( Joka voi ollakin.
Lapsi 2.3v ei puhu ja on vapoissa ja eloisa lapsi joten jotenkin sääliksi käy häntä : (
Kommentit (4)
Tuntuu vain hölmöltä lähteä töihin (ei ole työtä mihin palata) kun taloudellinen tilanne ei parane. Pelkään stressiä hoitoon viemisten ja hakemisten kanssa ja sairastelun jne.
Pöh, en tiedä mitä tekisin..va kuulla että teillä homma toimi!
-ap Ki
No jos työnteko ei kannata tai kiinnosta niin tässä muutama muu vaihtoehto
- hanki oma harrastus, jossa käyt ilman lasta
- käy lapsen kanssa perhekerhossa, muskarissa, jumpassa tms.
- hanki miehesi kanssa yhteinen harrastus jos saatte lapsenvahdin
- tapaa ystäviäsi jossain ilman lapsia
- hanki ystäviä naapureista tai puistoista, saat juttuseuraa samalla kun lapset leikivät keskenään
- ala opiskelemaan vaikka uutta kieltä tai päivitä vanhaa osaamistasi
Siinä muutama vaihtoehto. Yleensäkin olen sitä mieltä, että parisuhde ei voi toimia elleivät sen molemmat osapuolet ole tyytyväisiä omaan tilanteeseensa. Tee itsesi onnelliseksi, se heijastuu varmasti parisuhteeseesi ja jaksamiseesi lapsen kanssa.
Mulla oli siinä taustalla vielä jonkinasteinen masennus. Mieheni mielestä olen myös taatusti mökkihöperö ja se passittaisi mut töihin mahdollisimman pian.