Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä enää tee sitä.

Vierailija
01.07.2021 |

Onko sinulla joku asia jota et enää tee uudestaan ikinä?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä polta tupakkaa. Yritin kesällä pitkän tauon jälkeen polttaa yhden ja meinasin oksentaa. Hyi olkoon!

Vierailija
22/51 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä polta tupakkaa. Yritin kesällä pitkän tauon jälkeen polttaa yhden ja meinasin oksentaa. Hyi olkoon!

Tupakanpolton lopetus on aina hyvä päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää ikinä kiinnostu ihmisestä jolla on mt-ongelmia ja sitten yritä kaikin tavoin auttaa ja toimia hänen psykiatrinaan ongelmia kuunnellen. Yllättäen asiat sitten myöhemminkin pyörivät vain hänen napansa ympärillä.

Tämä potenssiin 100. Kuinka jaksoinkaan niitä syrjäytyneitä ja yksinäisiä ihmisriekaleita, joita ei vain voi pelastaa heidän omasta suostaan. Teki mitä vain, niin sinne he uppoavat. Silti he kyllä syyllistävät hylkäämisestä ja luulevat etten ymmärrä.

Vierailija
24/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Venäjällä.Kaikki meni ihan hyvin eikä mitään ongelmaa ollut.

En kuitenkaan enää toista kertaa lähde käymään Venäjällä.

Vierailija
25/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä kehittele mitään odotuksia yhtään mistään. Pettyä joutuisi kumminkin, niinkuin aina ennenkin. Terapeutti sanoo sitä masennukseksi, itse taas kyllästymiseksi ja itseasiassa en edes välitä mitä se on, koska nyt kun en odota enää miltään mitään, en ole voinut huonosti. Joo, mä olen loppuikäni yksinäinen ja en koe onnistumisia mistään, mutta se nyt vain on minun elämääni.

Vierailija
26/51 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä sano en tee sitä ikinä.

Vierailija
27/51 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä ole kiltti ja kaikkeen myöntyväinen potilas sairaalassa.

Vierailija
28/51 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä yritä etsiä kumppania.

Vierailija
29/51 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä liity Facebookiin tai Instagramiin. Täydellisiä koneita ihmisten yksityiselämän urkkimiseen.

Kuivilla jo kolme vuotta.

Vierailija
30/51 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä mene festareille!! Pidän musiikista ja ryyppäämisestä, joten aina parin vuoden välein luulen viihtyväni festareilla ja varaan liput, mutta loppujen lopuksi siellä on aina tylsää, ikävää ja kallista. 

Vierailija
31/51 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuori ja hölmö.Tehnyt pahjoja virheitä joita kadun kovasti yli 30 vuoden jälkeenkin.

Näitä samoja virheitä en tee enää ikinä.Sen olen oppinut.

Vierailija
32/51 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin aurinkoisena hellepäivänä heinäkuun alussa keskellä päivää 5 tunnin suppausreissulle ilman aurinkovoidetta, shortit jalassa. Ei ikinä enää. Tuosta on nyt pari päivää, ja nyt voin jo lähteä kävelemään ilman, että ensimmäisten 5-10 askeleen ajan tuntuu, että jalat menevät alta, kun pohkeiden ihoon sattuu niin kovaa.

Vierailija
33/51 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä ole kännissä.

Vierailija
34/51 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never say never.

Vierailija
35/51 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas musta on kiinnostunut joku yli 40-vuotias mies, jolla on huonot ihmissuhdetaidot ja todennäköisesti neitsyt. En enää ala hyväntekijäksi, jokainen on sosiaalisissa taidoissa oman onnensa seppä, luonnetta voi kehittää jne. Joskus oli suhde 30-vuotiaaseen mieheen, joka oli neitsyt ja mitä kävikään, kun oli ollut mun kanssa kuukausia: hänen itsetuntonsa kasvoi, jätti mut ja koin olevani joku egonpönkittäjä. Eräs toinenkin tapaus oli. En halua olla mikään seksin salojen opettaja, en ala enää miksikään hyväntekijäksi ja egonpönkittäjäksi, ajattelen itseäni. 

Vierailija
36/51 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joudu juoppoputkaan enää ikinä.Noin 30 kertaa saa nyt jo riittää.

Vierailija
37/51 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä aio hankkia kavereita. Ilman olen ollut jo 11 vuotta. Mies ja lapset riittää paremmin kuin hyvin.

Pidetty kylmänä tämän takia kun esim. lasten kaverien äidit ovat yrittäneet ystävystyä mutta ei, ei kiitos.

Vierailija
38/51 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto. Lapsien hankkiminen.

Jälkimmäinen varmistettu vasektomialla.

Vierailija
39/51 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä kannata sanoa ei ikinä.

Vierailija