En ikinä enää tee sitä.
Onko sinulla joku asia jota et enää tee uudestaan ikinä?
Kommentit (51)
En ikinä enää aloita ihmisiän kestävää hengenpelastusprojektia. Vien tämän nykyisen loppuun :)
On ja lupaan sen nyt tässä että en enää tee uudestaan, sillä vitu*taa niin tyhmyyteni. En edes kehtaa sanoa ääneen mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Menin avioliittoon ja erosin.Enää en ikinä mene avioliittoon.
Noin minäkin olen sanonut 10 vuotta, että ei koskaan enää naimisiin. Ja nyt olen sitten menossa. Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan.
Kerran olen maistanut pinaattikeittoa, oksennukset meinasi tulla. En ikinä enää pistä suuhuni kyseistä "ruokaa".
Elämysnarkkarina olen kokeillut mitä ihmeellisempiä asioita elämässäni, joita ei tarvitse kokeilla toista kertaa. Vaikkapa benjihyppy.
En enää ikinä kiinnostu ihmisestä jolla on mt-ongelmia ja sitten yritä kaikin tavoin auttaa ja toimia hänen psykiatrinaan ongelmia kuunnellen. Yllättäen asiat sitten myöhemminkin pyörivät vain hänen napansa ympärillä.
Kovat huumeet. Jo 25 vuotta ilman.
Tapaile insiinöriä, diplomilla tai ilman.
Kuse sähköpaimeneen kännissä koska kaverit yllyttää. Jumalauta mikä tälli ja sairaalareissu. Oli vähän liikatehoa kyllä sähköpaimenessakin.
Vierailija kirjoitti:
Tapaile insiinöriä, diplomilla tai ilman.
Melko rasistista sanoisin.
Lopetin alkoholinkäytön.En enää ikinä juo alkoholia.
Tee vaimolle aloitetta seksuaaliseen kanssakäymiseen.
En enää ikinä harrasta seksiä. Täysin turhaa vouhotusta.
Naimisiin en ainakaan mene enää ikinä
Juoppoputka tullut jo liiankin tutuksi paikakaksi.Nyt enää enää ikinä joudu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdä koko ajan sitä.
En enää ikinä tee sitä.
Menin avioliittoon ja erosin.Enää en ikinä mene avioliittoon.