Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä sanoisit jos 34v mies treffeillä ollessanne kertoisi olevansa tiskaaja, ja tienaavansa n. 8,5 euroa tunnilta. Lähtisitkö hänen kanssaan jatkoille?

Vierailija
01.07.2021 |

Vai olisiko tuo este? Miten on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkahullumies taas asialla. Ei sentään vielä ole itselleen ketjussa vastannut kommenteista päätellen.

Vierailija
22/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt muutenkaan lähde ekoilta treffeillä vielä yhtään mihinkään.

Mut en osaa sanoa ton tiedon perusteella. Onko tällä miehellä joku muu suuri intohimo, vai onko elämä vaan pakkopullatyötä, sohvalla pötköttämistä ja lähipubia? Koska varmaan kenenkään elämän suuri intohimo ei ole tiskaaminen, niin toivoisin et sellanen ois sit edes harrastuspuolella. Ite asioista kiinnostuneena ja unelma-alalleni yliopistossa kouluttautuneena apaattisuus ei viehätä - ja tässä ei tulotaso oo se relevantti seikka, koska elätän kyllä itseni palkallani.

"Koska varmaan kenenkään elämän suuri intohimo ei ole tiskaaminen, niin toivoisin et sellanen ois sit edes harrastuspuolella." Tämä! Suomalaisiin on iskostettu se että elämän pitää pyöriä työn ympärillä ja se työ määrittää koko ihmisen. Mielestäni on ihana ajatusmaailma, että työ on vain se väline joka mahdollistaa elämisen! Olin itsekin opintojen ohessa muutaman vuoden tiskaajana ja se oli todella rentoa työtä, vaikka olikin kiireistä. Se ei vaatinut kaiken aivokapasiteetin käyttöä jonka jälkeen koko loppupäivän väsyttää, kuten arvostetummat päätetyöt ynnä muut. Monet tuollaiset matalapalkka-alat olisivat todella ihania, jos vain palkkataso saataisiin paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtisi. En etsi yhden yön panoja, joten mies joka on heti ma kuvassa jatkoille on semmoista etsimässä. Lisäksi, tapanani ei ole kysellä ekalla tapaamisella tousrntumoja tai ammattia, niin jos mies väkisin tuon kertoisi, niin ajattelisin, että onpa outo, enkä haluaisi outoa enää tavata.

Vierailija
24/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kohta huoli-ilmoituksen teistä kaikista miehistä, jotka postaatte näitä "kuorin työkseni perunoita - onko ok?"-aloituksia. :D

Vierailija
25/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi.

Vierailija
26/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sen kanssa hauskaa pitää, mutta en minä perhettä alkaisi tuollaisen kanssa perustamaan. Olen itse hankkinut sen verran hyvän työn että sillä elää, mutta ei sillä toista aikuista elätetä saati sitten makseta yksin koko perheen kuluja. Hakusessa onkin suurin piirtein taloudellisesti tasa-arvoinen kumppani.

Vierailija
27/27 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omassa henkilöstöravintolassa on aika kuuma tiskari, jos vaan on supliikki mies niin mikäettei. Jos tykkää ruuanlaitosta niin aina vaan parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi