Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle sanotaan että olen seksikäs mutta

Vierailija
02.07.2014 |

en tunne olevani.

Kuinka voi näyttää seksikkäältä jos ei tunne olevansa?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan surkee itsetunto

Vierailija
2/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö miksi noin sanotaan? onko seksikkyys sun korvien välissä vai isoissa tisseissä ja perseessä? vai jotain ihan muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle sanotaan tosi usein että olen kaunis, kuten äitini ja siskot, ja veljetkin kommeita. Omasta mielestäni olen ruma kuin mikäkin.

Vierailija
4/4 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on korvienvälissä. Minusta kroppa voi olla kaunis, pukeutuminen lisätä seksikkyyttä, itsensä kantaminen/esiintyminen (ryhti/eleet) tekee myös seksikkääksi vaikkei välttämättä olisi kroppa timmissä vaan tulee mielikuva seksikkyydestä.

Jos itse ei tunne oloaan seksikkääksi niin se on se oma tunne joka sitten estää ehkä näkemästä itsensä. Myös kerran lihavan naisen voi olla vaikea nähdä itseään hoikkana koska se oma negatiivinen kuva itsestään on vahva.

Sitten on näitä jotka ajattelee kuten kokeissa että koe meni huonosti ja yllätytään miten tulikin kymppi. Sama se on ulkonäössä, en ole oikein vielä selvillä että psyykkako tälläinen ihminen itseään huonoon tulokseen ettei pety vai eikö hän oikeasti tiedä miten meni vai voisiko ehkä ajatella että sanomalla negatiivisesti, ei muiden edessä nosta itseään korokkeelle että tietää olevansa hyvä (pitää siis muita ehkä ylpeinä jotka niin tekee).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan