G: Onko sinua petetty jossain parisuhteessasi?
a) kyllä
b) ei
c) en tiedä, mutta epäilen, että on
Kommentit (35)
Kolme vakavampaa suhdetta ollut ja kahdessa ihan varmasti petettiin.
A) kyllä. Molemmissa pitkissä suhteissani petetty. Valitsen vääriä miehiä ja olen huono nainen.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:29"]Kolme vakavampaa suhdetta ollut ja kahdessa ihan varmasti petettiin.
[/quote]
Oletko varma että petettiinkö sinua noissa kahdessa suhteessa, ovatko myöntäneet? Vai etkö ole varma petettiinkö kolmannessakin?
Kaksi pitkää suhdetta ja molemmissa petetty.
Kamalaa luettavaa. Miten olette selvinneet pettämisestä? Mun on tosi vaikea kuvitella, että selviäisin!
Jos pettäminen tarkoittaa toisen kanssa panemista, niin ei. Jos pettäminen tarjoittaa muissa asioissa kusetusta, salailua, selän takana juonittelua, lupausten pettämistä, niin on!
b) ei, paitsi jos lasketaan se kerta, kun nyksä pani eksäänsä ollessamme kylässä ystävien luona. En pannut pahakseni, koska olimme kaikki kavereita ja suhteemme oli vasta orastamassa ja epämääräisessä vaiheessa. En siksi oikein laske tuota. Vakiinnuttuamme ei mitään tällaista ole tapahtunut.
Ei, mutta eihän sitä voi koskaan varmuudella tietää. Avioliitossa olemme olleet jo 16 vuotta:). Jos on, niin sitten on... En kuiteskaan usko, mulla on ihan mahtava mies ja meidän suhde on ihan paras:). Just tossa skypellä vähän sekstailtiin, kun hän on työmatkalla Singaporessa. Hikoiluttaa ja janottaa, tarvii hakee juotavaa.
a) kaksikin kertaa nykyisessä suhteessa
Kyllä. Lähes 20 vuotta aviossa ja kuvittelin että kaikki ok. Sitten mulle selvisi, että mieheni elää kaksoiselämää. Parhaimmillaan hänellä kaksikin salarakasta ja kolmas kierroksessa. Kun jäi kiinni, ei olisi halunnut erota minusta. Oli sitten mulle vihainen kun halusin erota "ihan hyvästä avioliitosta" ja tein lapsista "avioerolapsia".
A) kyllä
Olen kyllä itsekin pettänyt. Mutta voi kyllä allekirjoittaa sen, että hyvään suhteeseen ei mahdu kolmatta osapuolta. Nykyinen suhteeni on kestänyt jo vuosikausia, eikä ole tullut mieleenkään pettää. Ei kertaakaan.
Ei ole, vaan eipä ole kuin yksi vakava suhde (nyt 12v).
Ei tietääkseni.