Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinua petetty jossain parisuhteessasi?

Vierailija
02.07.2014 |

a) kyllä

b) ei

c) en tiedä, mutta epäilen, että on

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni.

Vierailija
22/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vakavampaa suhdetta ollut ja kahdessa ihan varmasti petettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) kyllä. Molemmissa pitkissä suhteissani petetty. Valitsen vääriä miehiä ja olen huono nainen.

Vierailija
24/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:29"]Kolme vakavampaa suhdetta ollut ja kahdessa ihan varmasti petettiin.

[/quote]

Oletko varma että petettiinkö sinua noissa kahdessa suhteessa, ovatko myöntäneet? Vai etkö ole varma petettiinkö kolmannessakin?

Vierailija
25/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pitkää suhdetta ja molemmissa petetty.

Vierailija
26/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa luettavaa. Miten olette selvinneet pettämisestä? Mun on tosi vaikea kuvitella, että selviäisin!

Vierailija
27/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettäminen tarkoittaa toisen kanssa panemista, niin ei. Jos pettäminen tarjoittaa muissa asioissa kusetusta, salailua, selän takana juonittelua, lupausten pettämistä, niin on!

Vierailija
28/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

b)  ei, paitsi jos lasketaan se kerta, kun nyksä pani eksäänsä ollessamme kylässä ystävien luona. En pannut pahakseni, koska olimme kaikki kavereita ja suhteemme oli vasta orastamassa ja epämääräisessä vaiheessa. En siksi oikein laske tuota. Vakiinnuttuamme ei mitään tällaista ole tapahtunut.

Vierailija
29/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta eihän sitä voi koskaan varmuudella tietää. Avioliitossa olemme olleet jo 16 vuotta:). Jos on, niin sitten on... En kuiteskaan usko, mulla on ihan mahtava mies ja meidän suhde on ihan paras:). Just tossa skypellä vähän sekstailtiin, kun hän on työmatkalla Singaporessa. Hikoiluttaa ja janottaa, tarvii hakee juotavaa.

Vierailija
30/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
31/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kaksikin kertaa nykyisessä suhteessa

Vierailija
32/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lähes 20 vuotta aviossa ja kuvittelin että kaikki ok. Sitten mulle selvisi, että mieheni elää kaksoiselämää. Parhaimmillaan hänellä kaksikin salarakasta ja kolmas kierroksessa. Kun jäi kiinni, ei olisi halunnut erota minusta. Oli sitten mulle vihainen kun halusin erota "ihan hyvästä avioliitosta" ja tein lapsista "avioerolapsia".

Vierailija
33/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) ON

Vierailija
34/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) kyllä

Olen kyllä itsekin pettänyt. Mutta voi kyllä allekirjoittaa sen, että hyvään suhteeseen ei mahdu kolmatta osapuolta. Nykyinen suhteeni on kestänyt jo vuosikausia, eikä ole tullut mieleenkään pettää. Ei kertaakaan. 

Vierailija
35/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan eipä ole kuin yksi vakava suhde (nyt 12v).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi