Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BLOGGAAJIEN laukkumerkit!!

Vierailija
01.07.2014 |

bloggaajat ovat melkoisia sopuleita laukkumerkkien kanssa. Esim. harva suomalainen bloggaaja on noteerannut Longchampin laukut. Uudet mallit on aivan mielettömän suosittuja, mm. Kate Holmes käyttää Longchampin laukkuja, samoin Kate Middletonilla on nähty Longchampin new legend laukku ja Longchampin Gatssby laukkuja käyttää monet näyttelijättäret. Miksi suomalaiset bloggaajat panostaa lähinnä Louis Vuittonin tai Mullberryn laukkuihin, vaikka monilla muilla merkeillä on laadukkaampia ja hienompia laukkuja?!

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

61: Suomalaisille ei Vuittonilla ole nettikauppaa, ja jos nettisivuilta malleja katsoo, kannattaa suoraan katsoa nahkaisia, jos niistä on kiinnostunut. Toinen asia on sitten, kestääkö rahapussi nahkaisia tuotteita. Siksi niitä ei samalla tavalla blogeissa ja kadulla näekään.

Vierailija
22/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:34"]

61: Suomalaisille ei Vuittonilla ole nettikauppaa, ja jos nettisivuilta malleja katsoo, kannattaa suoraan katsoa nahkaisia, jos niistä on kiinnostunut. Toinen asia on sitten, kestääkö rahapussi nahkaisia tuotteita. Siksi niitä ei samalla tavalla blogeissa ja kadulla näekään.

[/quote]

Katsoin Vuittonin omilta sivuilta, tietenkin. Ja vaikka väri ja materiaali olisikin kohdillaan, niin en löydä sellaista, jonka muotoilu sitten miellyttää.

T:61

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut kivoja ja epätavallisia aitoa nahkaa olevia laukkuja... IKINÄ EN OLE OSTANUT JOTAIN MERKKILAUKKUA! Ei tulisi mieleenikään ostaa jotain laukkua, jossa on joku merkki näkyvissä tai jonkan merkin porukat voisivat tunnistaa. Ostan aina jonkun uniikin, jollaista ei ole muilla ja josta itse tykkään. Vaatteissa ja kaikessa muussakin pätee sama... en osta koskaan mitään mitä myydään jollakin merkillä... kiva ja fiksu sen täytyy olla... poikkeus ovat saattaneet olla jotkut Parker-merkkiset muste- ja kuulakärkikynät ja jotkut materiaalit (esimerkiksi akvarellipaperi), mutta paperiakaan ei osteta sen merkin vuoksi, vaan sen vuoksi, että se on jotain itselläni toimivaa ja siinä mielessä hyvää ainakin minun mielestäni.

Suunnittelen muuten "Shoe Gallery"-ä blogiini...

paintersgallery.blogspot.com

Vierailija
24/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nyt ostanut tusinavuiskan ja ottanut asiakseen puolustella sitä :P Hei laukkuhan sekin vaan on ja et varmaan ostanut sitä siksi, että se muita miellyttäisi, vaan siksi, että itse pidät siitä?

Vierailija
25/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa hieman erikoisemman vuiskan niin nämä yleisvuiskien omistajat eivät tunnista sitä:D Testattu on!

Vierailija
26/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eikä tarvitse kuunnella kateellisten kitinää siitä, miksi ostit merkkilaukun, kun ne eivät edes tajua koko asiaa. Se näissä harvinaisimmissa malleissa onkin etu.

Vierailija
27/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:04"]

Katsoin Vuittonin omilta sivuilta, tietenkin. Ja vaikka väri ja materiaali olisikin kohdillaan, niin en löydä sellaista, jonka muotoilu sitten miellyttää.

T:61

[/quote]

No eipähän ne mitään designin jalokiviä olekaan. Ruskea monogrammiprintti pois ja tilalle jokin raikas perusväri, eikä kukaan tunnista laukkua muodon perusteella.

Toisin kuin Birkin, 2.55 tai vaikkapa Alexa.

Vierailija
28/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:12"]

Minulla on aina ollut kivoja ja epätavallisia aitoa nahkaa olevia laukkuja... IKINÄ EN OLE OSTANUT JOTAIN MERKKILAUKKUA! Ei tulisi mieleenikään ostaa jotain laukkua, jossa on joku merkki näkyvissä tai jonkan merkin porukat voisivat tunnistaa. Ostan aina jonkun uniikin, jollaista ei ole muilla ja josta itse tykkään. Vaatteissa ja kaikessa muussakin pätee sama... en osta koskaan mitään mitä myydään jollakin merkillä... kiva ja fiksu sen täytyy olla... poikkeus ovat saattaneet olla jotkut Parker-merkkiset muste- ja kuulakärkikynät ja jotkut materiaalit (esimerkiksi akvarellipaperi), mutta paperiakaan ei osteta sen merkin vuoksi, vaan sen vuoksi, että se on jotain itselläni toimivaa ja siinä mielessä hyvää ainakin minun mielestäni.

[/quote] voi kyrpä, en sitten ihmettele yhtään, miksi merkkilaukut niin ahdistaa... et varmaan halua aito nahkaistakaan.

Vierailija
29/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Mulberryn Alexa, designin jalokivi:)

Vierailija
30/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:26"]

voi kyrpä, en sitten ihmettele yhtään, miksi merkkilaukut niin ahdistaa... et varmaan halua aito nahkaistakaan.

[/quote]

Ahdistiko tätä henkilöä merkkilaukut? Käsitin, että uniikkius on hälle se vaikuttava tekijä? Voihan hänellä olla custom-birkin.

Vierailija
31/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:12"]

[/quote]

Oletko joku avohoitopotilas?

Vierailija
32/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 19:22"]

Vuittonilla suurin osa laukuista ja asusteista on muuta kuin ruskeaa, ruutuista ja kangasta, myöskin alle % on Alma-mallia.

[/quote]

Ai? Yritin löytää jotain, niin kymmenen ekaa sivua nettikaupassa oli ruskeaa, kankaista tai ruutuista. En sitten jaksanut enempää.

[/quote]Ei se ole kangasta vaan muovia

Vierailija
33/108 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomentanut canvasin varmaan vähän huonosti.

Vierailija
34/108 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa juoksuttaa teitä lammasaivoja, jotka vedätte herneen nenään asiasta kuin asiasta! Jokainen mohairia joskus käyttänyt tietää, että siihen on pakko sekoittaa muita materiaaleja, muuten se on materiaalina aivan liian karkeaa... Samaa paskaa niin Guccilla kuin halppismerkeillä.

Vierailija
35/108 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa edelliseen, siksi me bloggaajat käytämme tavallisten ketjujen merkkejä ja panostamme kalliisiin laukkuihin. Ne kun eroavat prisman laukuista. Terveisin juuri ensimmäisen Chanel Boyn hankkinut Mangon paidassa

Vierailija
36/108 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri Cellosta ja täytyy sanoa, että Longchampit on paljon hienompia laukkuja kuin Korsit tai Jakobsin laukut. Bloggaajat eivät onneksi käytä juurikaan Longchampia enää, korkeintaan Roseuta, niin jokainen merkkiä käyttävä saa olla aidosti tyylikäs.

Vierailija
37/108 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 08:48"]

86: sinä: D

[/quote]

Moikka, olet varmaan uusi täällä, kun lainaus ei suju, tulitko iltalehden sivuilta :D

bääbää

Vierailija
38/108 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ala-astelainen inttäjä kaipaa jo koulunpenkille:)

Vierailija
39/108 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:58"]

Pääsi pieni hihitys kun joku väitti ettei Longchamp ole noussut suomibloggaajien suosioon huonon laatunsa vuoksi :D siis haloo ne pirkot shoppailee Zaran muovirytkyjä, Vuittonin muovilaukkuja ja Balenciagan kertakäyttöisiä nahkaveskoja! Laadusta ei voi puhua samana päivänäkään, ainakaan hyvästä sellaisesta.

[/quote]

Jos viittaat minun viesteihini, niin kiva, että olen saanut aikaan hilpeyttä kommentilla, jota en ole kirjoittanut.  :-D Olen siis tämä henkilö, joka on uskaltanut arvostella Longchampin tiettyjen mallien laatua. Tämä taitaa olla vähän samanlainen asia AV:lla kuin sen sanominen ääneen, että Liedlin kaikki tuotteet eivät hirveän laadukkaista ole. ;-)

En ole siis missään vaiheessa todennut suomalaisten bloggaajien karttaneen Longchampia tästä syystä.  Puhun kansainvälisestä ilmiöstä, jota suomalaiset bloggaajaat selkeästi seuraavat, sopuleita kun ovat.

Ja jos yhtään seuraat käytettyjen laukkujen kauppaa, niin huomannet myös, että Longchampin Gatsbyt eivät jostain syystä ole pitäneet arvoaan, mikä voi olla myös syy siihen, ettei niitä blogipiireissä arvosteta. Pari vuotta sitten 600-700 euroa maksaneita veskoja myydään netissä nyt alle 300 euron. Totta kai myös tätä aspektia ajattelevat ostavat laukun, jonka hinta parhaassa tapauksessa nousee, tai josta ainakin saa suurinpiirtein omansa pois, kun se ei ole kuuminta hottia fashionista-piireissä. 

Balengiacasta muuten olen samaa mieltä kanssasi. Käyttökestävyydestä tosin ei ole niiden kanssa kokemusta, enkä ole lähtenyt saumoja tutkimaan. Mutta design on sellaista, että mieheni ihmetteli minulle spontaanisti eräässä luksustavaratalossa "halppislaukkujen" läsnäoloa Chanelin ja Saint Laurentin ständien vieressä. Että näin. :-D

Vierailija
40/108 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:58"]

Pääsi pieni hihitys kun joku väitti ettei Longchamp ole noussut suomibloggaajien suosioon huonon laatunsa vuoksi :D siis haloo ne pirkot shoppailee Zaran muovirytkyjä, Vuittonin muovilaukkuja ja Balenciagan kertakäyttöisiä nahkaveskoja! Laadusta ei voi puhua samana päivänäkään, ainakaan hyvästä sellaisesta.

[/quote]

Jos viittaat minun viesteihini, niin kiva, että olen saanut aikaan hilpeyttä kommentilla, jota en ole kirjoittanut.  :-D Olen siis tämä henkilö, joka on uskaltanut arvostella Longchampin tiettyjen mallien laatua. Tämä taitaa olla vähän samanlainen asia AV:lla kuin sen sanominen ääneen, että Liedlin kaikki tuotteet eivät hirveän laadukkaista ole. ;-)

En ole siis missään vaiheessa todennut suomalaisten bloggaajien karttaneen Longchampia tästä syystä.  Puhun kansainvälisestä ilmiöstä, jota suomalaiset bloggaajaat selkeästi seuraavat, sopuleita kun ovat.

Ja jos yhtään seuraat käytettyjen laukkujen kauppaa, niin huomannet myös, että Longchampin Gatsbyt eivät jostain syystä ole pitäneet arvoaan, mikä voi olla myös syy siihen, ettei niitä blogipiireissä arvosteta. Pari vuotta sitten 600-700 euroa maksaneita veskoja myydään netissä nyt alle 300 euron. Totta kai myös tätä aspektia ajattelevat ostavat laukun, jonka hinta parhaassa tapauksessa nousee, tai josta ainakin saa suurinpiirtein omansa pois, kun se ei ole kuuminta hottia fashionista-piireissä. 

Balengiacasta muuten olen samaa mieltä kanssasi. Käyttökestävyydestä tosin ei ole niiden kanssa kokemusta, enkä ole lähtenyt saumoja tutkimaan. Mutta design on sellaista, että mieheni ihmetteli minulle spontaanisti eräässä luksustavaratalossa "halppislaukkujen" läsnäoloa Chanelin ja Saint Laurentin ständien vieressä. Että näin. :-D

[/quote]

Tuskin ihmetteli tai jos niin myötäili sinua:D Tiedätkö maailmassa on paljon muutakin kuin blogit. Bloggaaminen on kivaa ja suomalaiset kuin apinoita aina matkimassa mutta kun ihmisen tulotaso ja elämä menee tietyn tason yli niin sitä ei ihmetellä eikä tehdä eroja eri merkkien välillä. Chanel esimerkiksi on hiemn tulenarka merkki ja on aina parempi kun menee paremman luokan juhliin esimerkiksi niin jättää Chanel kotiin ja ottaa mukaan vaikka Balenciaga. Balenciagalla ei ole sellaista kamalaa menneisyyttä joka ärsyttäisi hyvin toimeentulevia joista melkoisen suurin osa on juutalaisia tai muuten vain uskonnollisia. Että jos nyt kuitenkin soikentaisit sitä suurta suutasi ja lukisit jotakin hieman sivistyneempää kuin Mungolifea tai WT1:stä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän