Millainenhan aikataulu sovelletun päivärahan maksuissa nykyään on?
Ja voiko sitä 4 vko:n aikaa muuttaa paremmin palkkakuitteihin sopivaksi, esim. 1 kk:n pätkiksi? Ennen ainakin pystyi muistaakseni.
Kommentit (5)
tajuatko missä olet? tämä on Vauva-palsta, ei työttömyyskassa tai Kela. Kysytkö sinä auton vakuutusasioista VR:ltä? tai verotuksesta Matkahuollolta?
vähän rotia nyt.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:54"]
tajuatko missä olet? tämä on Vauva-palsta, ei työttömyyskassa tai Kela. Kysytkö sinä auton vakuutusasioista VR:ltä? tai verotuksesta Matkahuollolta?
vähän rotia nyt.
[/quote]Halusin saada muiltakin kokemuksia. Se nyt ei tähän uteliaisuuteen auta että luen PAM:in sivuilta että sovelletun päivärahan maksussa menee vaikkapa 2 viikkoa kun olen vailla nimenomaan muiden kokemuksia. Eikä työttömyyskassallakaan niin väliä siinä tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:52"]Ja voiko sitä 4 vko:n aikaa muuttaa paremmin palkkakuitteihin sopivaksi, esim. 1 kk:n pätkiksi? Ennen ainakin pystyi muistaakseni.
[/quote]
Minulle maksaa pro kuukauden välein päivärahan. Lähetän sähköisen hakemuksen ja palkkakuitin sähköisenä ja soviteltu päiväraha on tilillä yleensä parissa kolmessa päivässä. Varmaan Pamillakin on sama systeemi että omilla tunnuksilla voi kirjautua sähköiseen asiointiin ja laittaa sitä kautta postia ja kysymyksiin saa aika nopeasti vastauksen. Puhelimella tietenkin nopeimmin
Itse saan päivärahan kelasta ja rahat tilillä parissa päivässä. Ja kyllä pitäisi pystyä muuttamaan hakemusajan kuukaudeksi jos palkka maksetaan kerran kuukaudessa.
Ai niin ja olen PAM:ista vailla rahaa jos sillä nyt jotain merkitystä on.