Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tylsää

Vierailija
11.06.2014 |

Oon nyt vieraassa kaupungissa mun poikaystävän luona. Se ite lähti tos joku aika sit opiskelee ja mä siis jumitan tän päivän tääl himas iltaa asti :D pitkä päivä siis tulos. Mul on kyl avain et uloski pääsis mut mitä ihmettä tääl voi tehä??keksiskö joku mulle jotaki tekemist tähä päivää muutaki kahvin juontii ja tupakal ramppaamist

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sijaitsee vieras kaupunki?

Vierailija
2/10 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa

Vierailija
4/10 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuori on tää paikka.

Vierailija
5/10 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:01"]Missä sijaitsee vieras kaupunki?

[/quote]

helsinki munkkivuori ap

Vierailija
6/10 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nunnavuori

Vierailija
7/10 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on hyvä ranta, mutta meri on toki hitokseen kylmä vielä tähän aikaan vuodesta. Muuta tekemistä Mummovuoressa ei oikein ole. Voit hypätä ratikkaan ja hurauttaa keskustaan. Siihen menee puoli tuntia per suunta että siihenhän se päivä sitten melkein jo meneekin.

Vierailija
8/10 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on tylsä käpykylä, ei mitään tekemistä edes kesällä.

Vierailija
9/10 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:09"]Siellä on hyvä ranta, mutta meri on toki hitokseen kylmä vielä tähän aikaan vuodesta. Muuta tekemistä Mummovuoressa ei oikein ole. Voit hypätä ratikkaan ja hurauttaa keskustaan. Siihen menee puoli tuntia per suunta että siihenhän se päivä sitten melkein jo meneekin.

[/quote]

ok kiitti infost. Me eilen käytii illal kävelee tuol lähistöl . En havainnu täl alueel hirveesti mitää mielenkiintost. Mut ihan kiva paikka sillee et aika rauhallista . Se vaa ettei tääl hirveesti tekemist. Voisin mä tonne k markettii toki lähtee mut ei oo mitää ostettavaa tai mitä tarvis.

Ja haastavaks tän mun liikkumisen tekee myös jatkuvat paniikkikohtaukset. Kun ei oo ketää kuka tulee 'pelastaa' jos kohtaus iskee. Mut kai mä voisin yksikseni lähteä ihan vaan kävelemään tuonne:)) toivottavasti en eksy :D

Vierailija
10/10 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:09"]

Siellä on hyvä ranta, mutta meri on toki hitokseen kylmä vielä tähän aikaan vuodesta. Muuta tekemistä Mummovuoressa ei oikein ole. Voit hypätä ratikkaan ja hurauttaa keskustaan. Siihen menee puoli tuntia per suunta että siihenhän se päivä sitten melkein jo meneekin.

[/quote]

Munkkivuoressa ei tosin ole sen enempää rantaa kuin ratikkaakaan, mutta jos jaksat siirtyä Munkkiniemeen, voit kokeilla molempia. Tai sitten bussilla 18 keskustaan. Jos ei sieltä löydä tekemistä, on itse syypää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä