Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt jotain rajaa näin kaupan pakastealtailla pariskunnan, jonka nainen oli hyvin pitkällä raskaana ja miehensä

Vierailija
30.06.2021 |

Meni lääppimään ja puristamaan tämän naisen persettä. Käytöstavat ihmiset!!

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kysymys kuuluukin, että miksi sinä ap tuijotit sen naisen takapuolta? Jos et olisi katsonut, niin et olisi myöskään huomannut, mitä miehen käsi teki pakaroilla.

Vierailija
82/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo oli sinulta niin paljon pois, että teit aloituksen av:lle?

Oletko yksinäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioita voi ja kannattaa tehdä toisin julkisella paikalla kuin kotona. Vain muutama viikko sitten paheksuttiin alaikäisten pikkupoikien persepuristeluja, mutta kun sen tekee aikuinen mies niin se yllättäen onkin vain merkki pepun arvostamisesta. Tämä on sitä kaksinaismoralismia.

1. Kysyikö mies luvan siihen, että voi yllättäen käydä käsiksi toisen ihmisen peppuun?

2. Mitä sillä peppukähminnällä haluttiin viestiä ja kenelle? Sulla on kiva peppu - on helppo lausua ääneenkin. Yllättävä teko vihjaa omistushaluun. Minä voin tehdä sinulle ihan mitä vain haluan. Saman voisi tietysti viestiä kotonakin, mutta selvästi tässä oli tarkoitus viestiä muille asiakkaille, kuka kohteen omistaa.

3. Lukemattomat nuoret ottavat mallia paitsi netistä niin myös meistä kanssaihmisistä. Teinit kourivat toisiaan todella epämiellyttävällä tavalla koulussa. Lupaa ei tarvitse kysyä, kun sehän oli vain kehu tai läppä tai kaverillinen läpsäisy. Olen itse joutunut teinipojan kourimaksi keskellä oppituntia, eikä poika oikein ymmärtänyt, missä meni vikaan. Miksi ymmärtäisikään, kun on niin normaalia kouria läheisiään kauppareissuilla?

4. Meillä on oikeus koskemattomuuteen, myös läheisiltämme. Minua kouri humalainen setä, kun olin lapsi. Hän teki sen kaikkien nähden ja naureskellen, eikä kukaan puuttunut siihen, kun sehän oli vain "kehu".

Saako siis läheiset ja tutut kouria ilman lupaa?

Saako niitä kouria, joilla on hyvä peppu?

Mihin vedetään raja, kuka opettaa sen rajan lapsille, miten?

Minä äitinä en halua antaa tyttärilleni mielikuvaa, että heitä saa kouria. Ei isä, ei veli, ei poikaystävä eikä se aviomies.

Ihan oikeastikko joku tekee näin ison ongelman siitä että joku puristaa puolisoaan takapuolesta? Ei ihme että ihmiset on niin hysteerisiä ja traumatisoituneita nykyään. Miten ihmeessä sait väännettyä tuon vaimon pyllystä puristamisen siihen että on ihan ok että vanhat setämiehet kourivat lapsia luvatta?? Eiköhän ne ole ihan kaksi eri asiaa!

Mun mies ainakin koskettaa mua takapuolesta, rinnoista tai millon mistäkin kotona enemmän mutta joskus jopa julkisilla paikoilla. Kotona jopa lapset joskus näkevät kun iskä tiputtaa äitiä pyllylle tai halaa takaapäin ja ottaa tissistä kiinni. Tai huikkaa hyvä perse tms. Ja samoin minä kosketan miestäni ihan arjessa. Minä ainakin itse voin henkisesti paremmin kun tiedän näiden kosketusten ja kehujen kautta että olen kaunis, seksikäs nainen enkä pelkästään kokkaava tiskikone. Onko nuo meidän lapset nyt sitten ihan traumatisoituneita kun näkevät että parisuhteessa (hyvässä sellaisessa) on läheisyyttä? Vai oppisko ne että siitä tulee hyvä olo kun antaa ja saa kehuja ja läheisyyttä?

Ehei huorasinä olet. Hauska mielikuva; mies nostaa valaan ylös ja lötkäyttää perse edellä lattiaan.

Vierailija
84/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on valtavan hienoa, että tulevien vanhempien rakkaus kukoistaa ja yhä on kipinää! Juuri tänään itsekin kouraisin miestäni salakavalasti pyllystä kun kassajonossa seisoimme <3

Joo mutta kaikelle on oma aikansa ja paikkansa.

Ja sun mielestä hellyydenosoitus kuuluu vain makkariin sunnuntaina pimeässä?

Kyllä ihmiset on ahdasmielisiä jos tollanen asia häiritsee. Ihme nillitystä.

Sanoin jo, että ei julkisilla paikoilla on ok. Julkisissa ulkotiloissakin ehkä menettelee, mutta ei sisällä. Itse lisäsit nuon pimeässä, makkareissa ja sunnuntaina.

Ni niin lisäsun, koska sitähän sä tarkoitat. Nutturaa löysemmälle nyt.

Vierailija
85/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko sä riittävästi huomiota mieheltäs? Vai onko sulla edes sellaista?

Olen aseksuaali.

Ja herra/neiti aseksuaalille tulee näemmä paha mieli nähdessään jotain hivenenkin eroottista.

Eroottista?? Puristelusta on eroottisuus kaukana. Eikä tuo jota kommentoit ollu edes ap...

Vierailija
86/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten raskaus liittyi tähän asiaan?

Vierailija
87/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko sä riittävästi huomiota mieheltäs? Vai onko sulla edes sellaista?

Olen aseksuaali.

Ja herra/neiti aseksuaalille tulee näemmä paha mieli nähdessään jotain hivenenkin eroottista.

Eroottista?? Puristelusta on eroottisuus kaukana. Eikä tuo jota kommentoit ollu edes ap...

Olinhan

Vierailija
88/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö mies myös yhdyntää jäljitteleviä liikkeitä pitäessään kiinni vaimonsa lantiosta? Tekikö?

Vierailija
89/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista estotonta nuorta lempeä!

Vierailija
90/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten raskaus liittyi tähän asiaan?

Kysymykseesi on jo vastattu aiemmin.

Vierailija
91/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kysymys kuuluukin, että miksi sinä ap tuijotit sen naisen takapuolta? Jos et olisi katsonut, niin et olisi myöskään huomannut, mitä miehen käsi teki pakaroilla.

Ap kyttää tuntikausia lasittunein silmin hevi-osastolla ja pakastealtaiden tienoilla kurkotteleviä ihmisiä.

Vierailija
92/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kävelemässä suorinta tietä kassalle. Yleensä katson katsos eteeni etten kävele ihmisiä päin.

Vierailija
93/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vähän kouraisee raskaana olevia naisia kauppareissulla niin keneltä se on pois?

Vierailija
94/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kyttää tuntikausia lasittunein silmin hevi-osastolla ja pakastealtaiden tienoilla kurkotteleviä ihmisiä.

Sillä on korissa keksipaketti, pyykinpesujauhetta ja peruna muka ostoksina, mutta kyttämisen jälkeen jättää korin lattialle eikä osta mitään.

Vierailija
95/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun nainen vaan tykkää siitä, kun esimerkiksi hyväilen vähän hänen pakaroita vaikka kauppareissulla.

Vierailija
96/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi on muka viestittelemässä puhelimellaan mutta oikeasti kuvaa niitä kurottelevien takapuolia.

Vierailija
97/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku flirtti ja koskettelu piristää päivää, eiks vaan?

Vierailija
98/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kauhistuttaa kuinka paljon alapeukkuja ap on saanut. Hirveitä juntteja suurin osa keskustelijoista.

Vierailija
99/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla 114 alanuolta aloituksella? Täysin aiheellinen valitus.

Vierailija
100/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestäkö pariskunnan ei tarvitse enää osoittaa toisilleen hellyyttä, kun pulla on jo saatu uuniin?

Kotona saavat tehdä mitä lystää, mutta ei sitä tarvitse kaupassa tehdä. Haluatteko tosiaan, että lapsenne todistavat perheen puristelua?

No meidän lapset todistavat kotonakin vanhempien välisiä hellyyden osoituksia. Katsos, kun joissain parisuhteissa mies voi koskettaa vaimoaan (ja vaimo miestään) muulloinkin kuin vain silloin, kun haluaa seksiä.

Ei ollut kyse tästä.