Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt jotain rajaa näin kaupan pakastealtailla pariskunnan, jonka nainen oli hyvin pitkällä raskaana ja miehensä

Vierailija
30.06.2021 |

Meni lääppimään ja puristamaan tämän naisen persettä. Käytöstavat ihmiset!!

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädestä pitely, halaaminen ja suukkokin (ei mikään kielari tosin) on vielä ok, mutta minusta perseen/tissien puristelu ei kuulu julkiselle paikalle. En isommin tykkää, että sitä kotonakaan tehdään ykskaks yllättäen. Mies sitä harrasti (kodin seinien sisällä onneksi), kunnes aloin vastavuoroisesti kouria häntä haaruksista. Ei ilmeisesti ollut niin kivaa, koska nykyään ymmärtää koskettaa ensin "neutraalimmin", suukottaa tms. ennen kuin iskee käpälänsä takapuoleen tai rintoihin.

Vierailija
22/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä samoilla käsillä onkin sitten hyvä kosketella elintarvikkeiden pintoja, ja joku muu ostaja saa ne virukset/bakteerit kotiinsa ja suuhunsa, kun omilla käsillä taas koskee pakkaukseen. :/ Kaupan ja elintarvikepakkausten pitäisi olla vähän puhtaampi kuin muualla.

Voin luvata, että jonkun marketissa ostoksia tekevän keskiluokkaisen perus-Pirjon housuntakamus on tuhat kertaa puhtaampi kuin esimerkiksi raitiovaunujen tangot ja metrojen napit. Ei tässä mistään hygieniasta siis ole kyse vaan silkasta jeesustelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun hetken mielijohteesta tehdään isoa numeroa 😔

Vierailija
24/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa huomasivat että siinä oli joku silminnäkijä. Mun mies harrastaa tota julkisilla paikoilla aika usein, jos arvelee ettei kukaan näe. Ja me saatetaan tällä hetkellä olla liikkeellä joskus niin, että minä olen tukevasti raskaana, sitten eskari-ikäiset tytöt ja vielä tuo läpsyttelijä. Eli varmaan oikein hirveän paheellista.

Vaikka ei mulle auennut miten se vaimon raskaus ap:n tarinaa muutti. Olisiko homma ollut ok jos vaimo ei olisi ollut tukevasti raskaana? Että raskaana olevalle vaimolle ei lainkaan saa vihjaista että peppu on säilynyt kivana edelleen?

Vierailija
25/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on heidän oma asiansa eikä sinun.

Silloin jos se tehdään siinä minun silmieni edessä niin siitä tulee myös minun asiani.

Aina voi kääntää katseen toiseen suuntaan. Mikään ei pakota jäädä katsomaan tilannetta.

Maailmaa ei olla tehty ainoastaan tiettyjä ihmisiä varten.

Aivan, maailma ei ole tehty vain tiettyjä ihmisiä varten siksi julkisilla paikoilla pitää käyttäytyä erilailla kuin mitä omassa kodissa.

Vierailija
26/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa huomasivat että siinä oli joku silminnäkijä. Mun mies harrastaa tota julkisilla paikoilla aika usein, jos arvelee ettei kukaan näe. Ja me saatetaan tällä hetkellä olla liikkeellä joskus niin, että minä olen tukevasti raskaana, sitten eskari-ikäiset tytöt ja vielä tuo läpsyttelijä. Eli varmaan oikein hirveän paheellista.

Vaikka ei mulle auennut miten se vaimon raskaus ap:n tarinaa muutti. Olisiko homma ollut ok jos vaimo ei olisi ollut tukevasti raskaana? Että raskaana olevalle vaimolle ei lainkaan saa vihjaista että peppu on säilynyt kivana edelleen?

Onhan se nyt erityisen synnillistä kouria SIUNATUSSA TILASSA olevaa vaimoihmistä! Hui hiivatti sentään!

Vierailija
27/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestäkö pariskunnan ei tarvitse enää osoittaa toisilleen hellyyttä, kun pulla on jo saatu uuniin?

Vierailija
28/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä isä, nykyään ei voi bussiakaan odottaa ilman että katoksen mainoksessa joku nainen pullistelee tissejään, Instagramissa pyllistellään kannikat levällään ja tositeeveessä naidaan edestä ja takaa, ja teitä järkyttää kun Matti Meikäläinen supermarketissa hieman farkun päältä taputtelee vaimon hanuria :D

Kyllä minua ärsyttää myös tuo jatkuva sek$illä myyminen. Ja tällä naisella ei ollut päällään farkkuja vaan ohut persettä- ja vatsaanuoleva makkarankuori, jota mekoksikin joku saattaisi kutsua.

Vierailija
29/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestäkö pariskunnan ei tarvitse enää osoittaa toisilleen hellyyttä, kun pulla on jo saatu uuniin?

Kotona saavat tehdä mitä lystää, mutta ei sitä tarvitse kaupassa tehdä. Haluatteko tosiaan, että lapsenne todistavat perheen puristelua?

Vierailija
30/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin jos se tehdään siinä minun silmieni edessä niin siitä tulee myös minun asiani.

Aina voi kääntää katseen toiseen suuntaan. Mikään ei pakota jäädä katsomaan tilannetta.

Maailmaa ei olla tehty ainoastaan tiettyjä ihmisiä varten.

Aivan, maailma ei ole tehty vain tiettyjä ihmisiä varten siksi julkisilla paikoilla pitää käyttäytyä erilailla kuin mitä omassa kodissa.

No, eipä tuo kovin hävytöntä ollut. Kaduilla tapahtuu paljon pahempia asioita kanssa.

Vierailija
31/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä isä, nykyään ei voi bussiakaan odottaa ilman että katoksen mainoksessa joku nainen pullistelee tissejään, Instagramissa pyllistellään kannikat levällään ja tositeeveessä naidaan edestä ja takaa, ja teitä järkyttää kun Matti Meikäläinen supermarketissa hieman farkun päältä taputtelee vaimon hanuria :D

Kyllä minua ärsyttää myös tuo jatkuva sek$illä myyminen. Ja tällä naisella ei ollut päällään farkkuja vaan ohut persettä ja vatsaa nuoleva makkarankuori, jota mekoksikin joku saattaisi kutsua.

Vierailija
32/101 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että miksi se raskaana oleva joutui sinne altaaseen kirjoittelemaan? Miksei mies hoitanut sitä asiaa?

Ja julkinen lääppiminen ei aina sovi. Johonkuhun n kesäkonserttiin kyllä, mutta kaupan pakastealtaalle ei. Sivistyksestä kannattaa pitää himoissaankin kiinni. En ole seksivastainen, vaan päinvastoin. Joku voisi kutsua lutkaksi. Itse kutsun kokeilunhaluiseksi nauttihaksi. En silti tee mitään julkisilla paikoilla, paitsi kaikkea pitää kokeilla kerran. Silloin valitaan paikka jossa jos joku yllättää, se on varmasti yli 18 v.

Vierailija
33/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä samoilla käsillä onkin sitten hyvä kosketella elintarvikkeiden pintoja, ja joku muu ostaja saa ne virukset/bakteerit kotiinsa ja suuhunsa, kun omilla käsillä taas koskee pakkaukseen. :/ Kaupan ja elintarvikepakkausten pitäisi olla vähän puhtaampi kuin muualla.

Meinaatko että oli ihan sormi reiässä?

Vierailija
34/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko sä riittävästi huomiota mieheltäs? Vai onko sulla edes sellaista?

Ja miten tämä muutenkaan liittyisi mitenkään aloitukseen? Aikuisten 8jmisten tulisi mielestäni tietää, mikä on sopivaa käytöstä julkisilla paikoilla.

Minun mielestäni perseen puristelu ei ole ollenkaan sopimatonta julkisella paikalla, jos vaan kohde pitää siitä. Tietenkään ei käydä johonkin random tuntemattomaan käsiksi, mutta tottahan omaa kultaa saa puristella aina ja kaikkialla.

t. nainen, äiti ja vaimo

Vierailija
35/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona saavat tehdä mitä lystää, mutta ei sitä tarvitse kaupassa tehdä. Haluatteko tosiaan, että lapsenne todistavat perheen puristelua?

Perseen puristelussa ei ole mitään pahaa, kyllä lapset saavat sitä nähdä. Itse aina pamautan omia lapsiani leikkisästi takapuolesta niin kotona kuin muuallakin. Lapset ovat 11-26v. 

Vierailija
36/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aseksuaali.

Pysy sitten poissa normi ihmisten kaupasta!

Vierailija
37/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan ole. Vieraat ihmiset eivät välttämättä halua nähdä satunnaisissa paikoissa satunnaisten pariskuntien seksuaalikäyttäytymistä, tissejä, takapuolia, rään kaivamista ja muita yksityisenä pidettyjä asioita. Itse olen todistanut per seen kourimista kirkkohäissä (ei ollut hääpari).

Jopas ihmiset on herkkiä! Suosittelen pysymään jatkossa kotona. Välttyy mielipahalta :)

Vierailija
38/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pakasteallas liittyy asiaan? Luulin jo että sillä olisi ollut tässä tarinassa merkittävä rooli.

Vierailija
39/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Joka päivä löytyy joku superällö asia, mitä pitää alkaa kieltää. Minä olen puristellut vaimoni persettä missä ja milloin tahansa jo 50 vuotta ja en lopeta sitä, niin kauan kun käsi toimii.

Pysykää pahastujat poissa ihmisten ilmoilta, kun teidän tekopyhyytenne ei kestä elämää yleensä ja rakkauden osoittamista erityisesti.

Mistä näitä kaikkea paheksuvia nirppanokkia sikiää?

Vierailija
40/101 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aseksuaali.

Ole vaikka ööseksuaali, mutta anna muiden elää. Se on perseestä, jos joku pervo alkaa määrittelemään sitä, miten muut saa käyttäytyä.