Nyt jotain rajaa näin kaupan pakastealtailla pariskunnan, jonka nainen oli hyvin pitkällä raskaana ja miehensä
Meni lääppimään ja puristamaan tämän naisen persettä. Käytöstavat ihmiset!!
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Saatko sä riittävästi huomiota mieheltäs? Vai onko sulla edes sellaista?
Olen aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä muutenkaan liittyisi mitenkään aloitukseen? Aikuisten 8jmisten tulisi mielestäni tietää, mikä on sopivaa käytöstä julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aseksuaali.
Ja herra/neiti aseksuaalille tulee näemmä paha mieli nähdessään jotain hivenenkin eroottista.
Se on heidän oma asiansa eikä sinun.
Joo on kyllä ällöä, aikuiset vois säästää kähmimiset kotiinsa. Kylpylöissä tämä on ihan vakio, siellä on aina joku kutupari lääppimässä toisiaan porealtaassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan ole. Vieraat ihmiset eivät välttämättä halua nähdä satunnaisissa paikoissa satunnaisten pariskuntien seksuaalikäyttäytymistä, tissejä, takapuolia, rään kaivamista ja muita yksityisenä pidettyjä asioita. Itse olen todistanut per seen kourimista kirkkohäissä (ei ollut hääpari).
Näinköhän oli meidän perhe kaupoilla 😂
No kuka sen sit päättää mikä on ok. Ei mua haittais jos joku läppäsee tai vähän puristaa puolisonsa peppua julkisesti. Antaa mennä vaan!
Jaa. Musta junttien käytös on hyvää viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan ole. Vieraat ihmiset eivät välttämättä halua nähdä satunnaisissa paikoissa satunnaisten pariskuntien seksuaalikäyttäytymistä, tissejä, takapuolia, rään kaivamista ja muita yksityisenä pidettyjä asioita. Itse olen todistanut per seen kourimista kirkkohäissä (ei ollut hääpari).
Moni ei varmaankaan pidä minun ölisemisestäni, mutta saanhan minä ölistä, jos niin haluan. Miksi heillä tuo olisi poikkeus? Sekin tapahtuu vain hetken.
Sehän on valtavan hienoa, että tulevien vanhempien rakkaus kukoistaa ja yhä on kipinää! Juuri tänään itsekin kouraisin miestäni salakavalasti pyllystä kun kassajonossa seisoimme <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä muutenkaan liittyisi mitenkään aloitukseen? Aikuisten 8jmisten tulisi mielestäni tietää, mikä on sopivaa käytöstä julkisilla paikoilla.
Mä oon viimeaikoina nähnyt vaan tytön lääppimässä poikaystäväänsä, puristeli perseestä häpeilemättä kun halailivat toisiaan. Olivat varmaan jotain 18-25v.
Vierailija kirjoitti:
Silloin jos se tehdään siinä minun silmieni edessä niin siitä tulee myös minun asiani.
Vierailija kirjoitti:
Jotain walkoroskaa
Ihan varmasti oli. Jotain paggeriniskaa varmuudella. Järjen taso 55.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on valtavan hienoa, että tulevien vanhempien rakkaus kukoistaa ja yhä on kipinää! Juuri tänään itsekin kouraisin miestäni salakavalasti pyllystä kun kassajonossa seisoimme <3
Joo mutta kaikelle on oma aikansa ja paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin jos se tehdään siinä minun silmieni edessä niin siitä tulee myös minun asiani.
Aina voi kääntää katseen toiseen suuntaan. Mikään ei pakota jäädä katsomaan tilannetta.
Maailmaa ei olla tehty ainoastaan tiettyjä ihmisiä varten.
Voi hyvä isä, nykyään ei voi bussiakaan odottaa ilman että katoksen mainoksessa joku nainen pullistelee tissejään, Instagramissa pyllistellään kannikat levällään ja tositeeveessä naidaan edestä ja takaa, ja teitä järkyttää kun Matti Meikäläinen supermarketissa hieman farkun päältä taputtelee vaimon hanuria :D
Niillä samoilla käsillä onkin sitten hyvä kosketella elintarvikkeiden pintoja, ja joku muu ostaja saa ne virukset/bakteerit kotiinsa ja suuhunsa, kun omilla käsillä taas koskee pakkaukseen. :/ Kaupan ja elintarvikepakkausten pitäisi olla vähän puhtaampi kuin muualla.