Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakas raivosi ja meinaa tehdä minusta valituksen.

Vierailija
30.06.2021 |

Elikkäs, kerrron tilanteen. Olen kassalla suurimman osan ajasta. Meillä on kassojen vieressä irtokarkit. Asiakas lappasi ja lappasi, otti hinnan, kattoi pussia ja jätti hyllylle. Lopulta kun sain kyseiseltä asiakkaalta kaikists tuotteista hinnan mainitsin hänelle irtokarkeista. Sanoi ettei ota, tämän jälkeen mainitsin, että se on ostopäätös kun on ottanut karkit ja hinnoitellut. Asiakas ärsyyntyi ja alkoi sanomaan ettei ota. Sanoin selvä, ei tarvitse hakea. Kävin katsomassa pussista hinnan ja laitoin sen koneen kautta manuaalisti. Asiakas poltti päreensä täysin ja alkoi huutamaan. Uhkasi tehdä valituksen ja vaatii rahoja takaisin. Siinähän tekee. Säännöt ovat selkeät.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakiko maksamansa karkit? 🤣

Haki, sanoin että kannattais hakea kun on maksanutkin. Mutisi jotain ja sanoi perään ettei jää tähän. 😄

Tarkoitti varmaan, että tämä karkkipussi ei jää tähän... Mieltä painavat ongelmat ei aina näy ihmisestä päälle päin. Ikävää syyttömille ja noloa tyhjästä kiukuttelevalle aasiakkaalle.

Vierailija
22/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Oliko sulla joku kysymys vai halusitko vain avautua?

Voisin nyt sitten kysyä vaikka, että mitä asiakas kuvittelee sillä valituksella saavansa aikaiseksi? 🤔

Pilata kauppiaan maineen kun häntä kohdeltiin huonosti.

Jaa miten? Sinäkö uskot häirikön puheita ilman todisteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saadaan lukea Iltalehdestä, miten Pentti pöyristyi röyhkeän myyjän käytöstä.

Vierailija
24/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin nyt sitten kysyä vaikka, että mitä asiakas kuvittelee sillä valituksella saavansa aikaiseksi? 🤔

Pilata kauppiaan maineen kun häntä kohdeltiin huonosti.

Jaa miten? Sinäkö uskot häirikön puheita ilman todisteita?

Aina on niitä jotka vetää tuosta herneet nenäänsä ja kiertää jatkossa kaupan kaukaa uskoi tai ei. Sillä ei ole väliä uskonko mä häirikön puheita, enhän mä edes tiedä missä tuo tapahtui.

Vierailija
25/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa kaupoissa, joissa olen käynyt, lukee irtokarkkihyllyllä "täytetty pussi on ostopäätös". Eihän niitä karkkeja enää voi takaisinkaan laittaa.

Toimit ihan oikein ja kyllä asiakas nyt itse mokasi tässä. Jos sulla sattuu olemaan paskamainen pomo ja saat vihat päällesi, niin sitten vaan liittoon valittamaan.

Meillä lukee myös ihan samoin. Pomo kyllä tietää tilanteen ja sanoi, että puolustaa minua kyllä.

Jos näin on niin eihän tossa sitten mitään. Luultavasti kyseinen asiakas ei edes kehtaa tai viitsi tehdä valitusta. Näitä sattuu. Ei kannata levitellä kovin tarkkaan julkisesti näitä asioita.

Vierailija
26/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi asiaa:

1. Ensisijaisesti saada mielesi muutettua, jotta et veloita häneltä keräämistään karkeista

2. Suuttuminen on eläimellinen ja impulsiivinen reaktio tilanteessa, jossa ihminen on ajettu nurkkaan, ja hänelle selviää, että ulospääsyä ei ole. Toiveena on edelleen mielesi muuttaminen, mutta ainakin hänen paha olonsa tulee kuulluksi. Aivan kuin sinäkin olet täällä pahaa oloasi jakamassa meille, kun et pystynyt suoraan asiakkaalle avautumaan hänen tyhmyydestään.

Vierailija
27/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tehty. Nostan hattua rohkeudellesi, oikeasti.

Kauppa ei menetä mitään, jos tuo asiakas vaihtaa putiikkia.

Vierailija
28/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka keksi itsepalvelumyymälät oli melko idiootti . Nyt asiakkaat varastelevat ja sotkevat ja jättävät tavarat minne sattuu. Sitten kassojen pitää paimentaa näitä "aikuisia"  

Vierailija
29/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakas raivoaisi kassalla, kyllä mä varmaan seuraavalla kerralla menisin jonnekin muualle vaikka en edes tietäisi mistä on kyse ja onko hän oikeassa. Tieto toki leviää laajalti vaikka nykyaikana somessa kun kyseinen asiakas päivittää oman näkemyksensä asiasta. Kovin kevyin perustein asiakasta ei pidä suututtaa vaikka aina se ei tietysti ole vältettävissä.

Vierailija
30/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakas raivoaisi kassalla, kyllä mä varmaan seuraavalla kerralla menisin jonnekin muualle vaikka en edes tietäisi mistä on kyse ja onko hän oikeassa. Tieto toki leviää laajalti vaikka nykyaikana somessa kun kyseinen asiakas päivittää oman näkemyksensä asiasta. Kovin kevyin perustein asiakasta ei pidä suututtaa vaikka aina se ei tietysti ole vältettävissä.

eli luotat arvosteluihin joissa asiakas valittaa kun citymarketin kassalla on tatuointi ja ulkopuolella näki juopon?

Vierailija
31/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit oikeassa, aasiakas oli väärässä. Sun pomo on kyl sun puolellas, näitä hankalia asiakkaita on aina. Jätä omaan arvoonsa. Tyyppi tiesi itsekin että oli väärässä. Voi olla että ei kehtaa vähään aikaan tulla teidän kauppaan.

Vierailija
32/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on mulkku

Vierailija
33/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko ne säännöt muuten selvästi noissa irtokarkkipaikoissa? En ole koskaan huomannut ja onko paistopisteen tuotteissa samat säännöt? Ei sillä että haluaisin noita sääntöjä rikkoa, mutta lukeeko se jossain selvästi?

T. Sokea vissiin

Vierailija
34/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli luotat arvosteluihin joissa asiakas valittaa kun citymarketin kassalla on tatuointi ja ulkopuolella näki juopon?

Tulkintasi on väärä. Mä vain vaihtaisin mukavampaan paikkaan jossa ei ole raivoavia asiakkaita ystävällisen asiakaspalvelun takia.

Vierailija
35/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on mulkku

Lukeeko toi kassalla.

Vierailija
36/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asiakaspalvelijassakin vikaa, jos jättää karkit asiakkaan noudettavaksi ja laskuttaa vain hinnan tuossa tapauksessa. Kohteliasta olisi ollut tuoda pussi kassalle ja asiakas sen sitten joko ottaa tai jättää.

Vierailija
37/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on mulkku

Lukeeko toi kassalla.

Auto Kivitilan kassalla se luki

Vierailija
38/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut myyjänä, en olisi puuttunut tähän asiaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Asiakas voi muuttaa mieltään, ei ketään voi pakottaa ostamaan. Täytyy sanoa, että olitpa typerä myyjä. Olen itse toiminut myyjänä, sääntö numero yksi, asiakkaan kanssa ei koskaan aleta riitelemään mistään asiasta, jos haluaa että asiakas tulee vielä kauppaan asioimaan.

Vierailija
39/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko ne säännöt muuten selvästi noissa irtokarkkipaikoissa? En ole koskaan huomannut ja onko paistopisteen tuotteissa samat säännöt? Ei sillä että haluaisin noita sääntöjä rikkoa, mutta lukeeko se jossain selvästi?

T. Sokea vissiin

Mietitään näin päin.

Haluatko itse ostaa pullaa tai karkkia, jonka joku toinen asiakas on jo laittanut pussiin (mahdollisesti paljain käsin) ja myyjä vienyt takaisin esille? Toki näin tehdään hevin tuotteille, mutta harva alkaa pullaa pesemään ennen syöntiä..

Eli joku sen pullan maksaa. Joko sen alkuperäinen ottaja, toinen asiakas tai kauppa. Jos kauppa maksaa monta hävikkipullaa, se nostaa hintoja korvatakseen menetettyä katetta. Ja kaikki maksaa.

Vierailija
40/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa kaupoissa, joissa olen käynyt, lukee irtokarkkihyllyllä "täytetty pussi on ostopäätös". Eihän niitä karkkeja enää voi takaisinkaan laittaa.

Toimit ihan oikein ja kyllä asiakas nyt itse mokasi tässä. Jos sulla sattuu olemaan paskamainen pomo ja saat vihat päällesi, niin sitten vaan liittoon valittamaan.

Meillä lukee myös ihan samoin. Pomo kyllä tietää tilanteen ja sanoi, että puolustaa minua kyllä.

Ikinä en ole tuollaista lappua nähnyt mutta oikeinhan se on, ei niitä nameja valita ja kauhota ellei makseta.