Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas raivosi ja meinaa tehdä minusta valituksen.

Vierailija
30.06.2021 |

Elikkäs, kerrron tilanteen. Olen kassalla suurimman osan ajasta. Meillä on kassojen vieressä irtokarkit. Asiakas lappasi ja lappasi, otti hinnan, kattoi pussia ja jätti hyllylle. Lopulta kun sain kyseiseltä asiakkaalta kaikists tuotteista hinnan mainitsin hänelle irtokarkeista. Sanoi ettei ota, tämän jälkeen mainitsin, että se on ostopäätös kun on ottanut karkit ja hinnoitellut. Asiakas ärsyyntyi ja alkoi sanomaan ettei ota. Sanoin selvä, ei tarvitse hakea. Kävin katsomassa pussista hinnan ja laitoin sen koneen kautta manuaalisti. Asiakas poltti päreensä täysin ja alkoi huutamaan. Uhkasi tehdä valituksen ja vaatii rahoja takaisin. Siinähän tekee. Säännöt ovat selkeät.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua on ohjeistettu toimimaan noin, niin teit aivan oikein.

Vierailija
2/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kameravalvonta? Sitä voi sitten pomosi katsoa kun asiakas teki tämän. Voihan se asiakas tehdä valituksen, mutta hyötyä siitä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kaupoissa, joissa olen käynyt, lukee irtokarkkihyllyllä "täytetty pussi on ostopäätös". Eihän niitä karkkeja enää voi takaisinkaan laittaa.

Toimit ihan oikein ja kyllä asiakas nyt itse mokasi tässä. Jos sulla sattuu olemaan paskamainen pomo ja saat vihat päällesi, niin sitten vaan liittoon valittamaan.

Vierailija
4/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa kaupoissa, joissa olen käynyt, lukee irtokarkkihyllyllä "täytetty pussi on ostopäätös". Eihän niitä karkkeja enää voi takaisinkaan laittaa.

Toimit ihan oikein ja kyllä asiakas nyt itse mokasi tässä. Jos sulla sattuu olemaan paskamainen pomo ja saat vihat päällesi, niin sitten vaan liittoon valittamaan.

Meillä lukee myös ihan samoin. Pomo kyllä tietää tilanteen ja sanoi, että puolustaa minua kyllä.

Vierailija
5/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakiko maksamansa karkit? 🤣

Vierailija
6/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaitsitko jotain tekijöitä jotka voisivat selittää, miksi asiakas ei ymmärrä tai näe sitä tekstiä jossa sanotaan asia. Esim. oliko iäkäs, oliko lapsi tai nuori, aineiden- tai alkonkäyttäjä, joku jolla on vamma tai oppimishäiriö ettei voi hahmottaa asiaa, lääkkeen sivuvaikutus tms. Kaikkea ei näe ulospäin ja osa ihmisistä ei osaa tehdä laskutoimituksia päässään. Yleensä ihmiset tietävät tuon noin muuten. 

Vierailija
7/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havaitsitko jotain tekijöitä jotka voisivat selittää, miksi asiakas ei ymmärrä tai näe sitä tekstiä jossa sanotaan asia. Esim. oliko iäkäs, oliko lapsi tai nuori, aineiden- tai alkonkäyttäjä, joku jolla on vamma tai oppimishäiriö ettei voi hahmottaa asiaa, lääkkeen sivuvaikutus tms. Kaikkea ei näe ulospäin ja osa ihmisistä ei osaa tehdä laskutoimituksia päässään. Yleensä ihmiset tietävät tuon noin muuten. 

Käytän kyllä pelisilmää aina. Tämä oli ihan 45-50v vihainen mies.

Vierailija
8/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Oliko sulla joku kysymys vai halusitko vain avautua?

Vierailija
9/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakiko maksamansa karkit? 🤣

Haki, sanoin että kannattais hakea kun on maksanutkin. Mutisi jotain ja sanoi perään ettei jää tähän. 😄

Vierailija
10/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sulle, mulkku.

Asiakas meinasi jättää tuotteen maksamatta, mitä olis pitäny tehdä? Vai oletko joku säälittävä trolli? 😄😄

Vierailija
11/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaisesta tiennytkään. Miksi joku ottaisi karkkeja, jos ei aio ostaa niitä?

Vierailija
12/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin nyt sitten kysyä vaikka, että mitä asiakas kuvittelee sillä valituksella saavansa aikaiseksi? 🤔

Vierailija
13/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuollaisesta tiennytkään. Miksi joku ottaisi karkkeja, jos ei aio ostaa niitä?

Jos vaikka hinta ei miellytä. Onhan niitäkin jotka ottavat lihaa ja jättävät ne jonnekin pilaantumaan kun olikin liian kallis.

Vierailija
14/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan seuraavalla kerralla kutsua oikkuilevaa asiakasta ”kusiseksi h u a r a k s i, ennekuin läpsäytät sitä poskelle”.

Vierailija
15/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonmannissa myyjäpoika iski kassan kiinni nenäni edestä kun olin laskemassa irtaripussia hihnalle. No iskin sen tiskiin ja ilmoitin että pakko mennä kun bussi ei odota. Toisella kassalla oli just 2 jo jonossa. Vinkui siinä jotain.

Jos mulle olisi tehnyt joku noin niin olisin sanonut että peru koko kuitti

Vierailija
16/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muutanoin se menee. Mun mielestä tosin, kun otit karkeista hinnan kuitenkin, niin ne kuuluu myös antaa asiakkaan mukaan. Toki kehotit häntä hakemaan ne itse, mutta mielestäni olisit voinut tuoda ne kassalle samalla, kun siellä kuitenkin kävit.

Tuskin tuosta asiakkaasta enää mitään kuuluu.

Vierailija
17/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitten hinta saattaa joskus yllättää. Mutta säännöt on säännöt, takasin niitä ei voi laittaa. Kassa on oikeassa.

Vierailija
18/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin nyt sitten kysyä vaikka, että mitä asiakas kuvittelee sillä valituksella saavansa aikaiseksi? 🤔

Pilata kauppiaan maineen kun häntä kohdeltiin huonosti.

Vierailija
19/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan seuraavalla kerralla kutsua oikkuilevaa asiakasta ”kusiseksi h u a r a k s i, ennekuin läpsäytät sitä poskelle”.

Vahinko kauppiaalle tuosta olisi luultavasti suurempi kuin se karkkipussin hinta.

Vierailija
20/70 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituinen asiakas, kun ei vain kävellyt ulos siinä vaiheessa kun lähdit sitä hintaa katsomaan ja jättänyt ostoksiaan kassalle. Eihän tuo ollut vielä siinä vaiheessa edes maksanut.