Onko muille tullut rokotetun käden puutumista pfizerin jälkeen
Vielä viikkoja rokotteen saamisestakin puutuilee.
Kommentit (56)
Ei. Tosin 2. piikki vasta loppuviikosta tulossa.
No ei tietenkään ap.
Täysin uusi ja outo ilmiö.
Tottakai on, kun piikki pistetään lihakseen.
Minua on lihakseen jouduttu pistelemään useita kertoja, ja välistä tulee suuremmalta alueelta paikat kipeäski. Välistä ei tunnu mistään. On pistetty takapuoleen ja olkapäähän. Kipupiikit yleensä takapuoleen.
Joskus olen ajatellut, että onko kysymyksessä pistävien sairaanhoitajien ammattitaito.
Toiset vaan osaa tökätä sen piikin kunnolla, toiset taas ei.
Kipu injektiokohdassa, injektiokohdan turvotus tai punoitus ovat yleisiä haittavaikutuksia jota saattaa esiintyä. Puutumisesta ei ole mainintaa haittavaikutuksien listalla. Ehkä puutuminen johtuu jostain muusta syytä?
Minulta valitettavasti jouduttiin amputoimaan koko käsi.
Ei, mummolleni tuli paljon pahempaa. Itse en kyseistä koerokotetta edes harkitse ottaa, arvostan omaa terveyttäni.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ap.
Minua on lihakseen jouduttu pistelemään useita kertoja, ja välistä tulee suuremmalta alueelta paikat kipeäski. Välistä ei tunnu mistään. On pistetty takapuoleen ja olkapäähän. Kipupiikit yleensä takapuoleen.
Joskus olen ajatellut, että onko kysymyksessä pistävien sairaanhoitajien ammattitaito.
Ja oisko neulan paksuudella merkitystä?
Pistos-olkapää oli kipeä 2pv piikistä eikä muuta.
Mun Isovanhemmalla ollut jo viikkoja rokotetun käden kämmen turvoksissa. Turvotus lisääntynyt. Rokotteesta kuulemma johtunee, mutta mitään syytä ei mistään löydy.
Mulle tuli siitä kutiavia näppyjä.
En ole varma kyllä tuliko siitä. Kun oli kuitenkin n.3viikkoa mennyt.
Joka puolelle niitä nousee, paitsi kasvoihin.
Ei ole ötököistä peräisin.
Voisiko olla joku punajäkäläihottuma?
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ap.
Ei ole kenenkään ammattitaidosta kiinni vaan siitä, missä sinun hermosi kulkevat. Ei niistä mitään yleispätevää karttaa ole olemassa.
Pieni pehmytkudosruhjehan siinä syntyy ja se saattaa painaa hermoa ja ärsyttää sitä. Ei ole vaarallista ja paranee kyllä.
Päivän trollialoituskiintiö on vasta puolillaan.
Suomessakin kuollut rokotteen takia ihan 30v että miettikää uudelleen. Kun se ei edes estä levittämistä VIRUSTA tai saamasta sitä.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Normaalia nokkosihottumaa eli aurinkoihottumaa, reaktio tähän helteeseen ja hikoiluun.
Joillekin helle teettää vesirakkuloita käsiin ja jalkoihin, joillekin koko kehoon. Vilpoinen suihku auttaa ja jos mahdollista, kylpy.
Mulla ei tullut puutumista mutta pistelyä kylläkin kaikkiin raajoihin. Meni ohi 4 päivässä.
Seuraavana päivänä pistoskohdan lihas oli hieman arka. Ei muita haittoja.
Mulla oli viikon verran rokotetussa kädessä puuttumisen oireita. Onneks meni ohi. Huimaus alkoi rokotuksen jälkeen seuraavana päivänä. On nyt jatkunut jo kuusi viikkoa. Tutkittu on kovasti, mutta syytä ei vielä ole löytynyt. Sairaslomalla oon ollut, koska huimaus on niin paha.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkakin vähän harvinaisempia haittavaikutuksia, yliherkkyysreaktiot kuten kutina, ihottuma ja nokkosihottuma saattavat seurata tuosta rokotteesta. Kuulostaa nokkosihottumalta
Vierailija kirjoitti:
7
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla joku punajäkäläihottuma?No ei. Normaalia nokkosihottumaa eli aurinkoihottumaa, reaktio tähän helteeseen ja hikoiluun.
Joillekin helle teettää vesirakkuloita käsiin ja jalkoihin, joillekin koko kehoon. Vilpoinen suihku auttaa ja jos mahdollista, kylpy.
Suihkut ja kylvyt ei auta.
Eikä täällä päin ole hellettä ollut, ei ole pahemmin hikoilua
Ei koko käden mutta n. viiden neliösentin kokoinen alue pistoskohdassa muutaman päivän ajan.