Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muille tullut rokotetun käden puutumista pfizerin jälkeen

Vierailija
30.06.2021 |

Vielä viikkoja rokotteen saamisestakin puutuilee.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en ota myrkky rokotetta.

Vierailija
22/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin kuollut rokotteen takia ihan 30v että miettikää uudelleen. Kun se ei edes estä levittämistä VIRUSTA tai saamasta sitä.

Höpö höpö. Virus on tappanut liki tuhat, mieti sinä sitä. Tartunnan saaneita on alle 100 000 ja kuolleita lähes tuhat eli melkein 1%. Rokotettuja on yli miljoona ja sivuoireisiin ei ole kuollut ketään. Jos on, olepa hyvä ja esitä relevantti lähde huutelun sijaan.

Rokote ei ketään tapa. Jos joku saa veritulpan siitä, saisi sen myös koronaviruksesta ja paljon pahempana. Anafylaksiaa (allerginen reaktio) on ollut noin 50 tapausta ja siihen on parantava hoito.

Vasta-ainereaktion ollessa raju myös taudinkuva olisi henkilöllä paha. Kysehän on samasta asiasta: miten itsekunkin elimistö reagoi taudinaiheuttajaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koko käden mutta n. viiden neliösentin kokoinen alue pistoskohdassa muutaman päivän ajan.

Muutama viikko sitten keskiviikkona eka annos pistettiin. Illalla pientä kipua mutta torstaina sillä kädellä ei tehnyt mitään. Levossa ei tuntunut mutta auta jos liikutit. Torstain ja perjantain olisin halunnut myös ainoastaan nukkua mistä sukulaiset piti näköjään huolen etten nuku. Toinen annos syyskuun alussa jonka otan. Täytyy vaan varata mikroruokia riittävästi pakkaseen.

Vierailija
24/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ensimmäinen oire oli pistoskohdan ympäristön kihelmöinti. Sitten alkoi olkapäässä ja käsivarressa särky. Sitten alkoi liikehäiriöt kädessä ja solisluun kohdalle alkoi tulla pikkuhiljaa syvenevä painuma. Se levisi kainaloon, ja ihan ympäri. Se syveni jatkuvasti, kunnes nyt viime maanantaina käteni putosi kesken kauppareissun. No, poimin käden ylös ja laitoin sen vahingossa liukuhihnalle. Kassa yritti siitä etsiä viivakoodia ja naureskeli kun sanoin, että se on minun käteni. Näytin olkapäätäni ja kysyin että no mikäs se tästä puuttuu. Kassa meni ihan vaikeaksi. No tänään sitten aamupesulla huomasin, että kaulan ympäri menee samanlainen n. 5 mm. syvä painuma. Nyt olen ihan paniikissa kun tiedän mitä se tarkoittaa! Kadun syvästi, että en uskonut varotuksia ja otin rokotteet.

Vierailija
25/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kesti noin viikon huimaus, sen jälkeen oli lihaskipuja. Käsi puutuilee yhä vaikka rokotteesta jo 2 kuukautta.

Vierailija
26/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viikon verran rokotetussa kädessä puuttumisen oireita. Onneks meni ohi. Huimaus alkoi rokotuksen jälkeen seuraavana päivänä. On nyt jatkunut jo kuusi viikkoa. Tutkittu on kovasti, mutta syytä ei vielä ole löytynyt. Sairaslomalla oon ollut, koska huimaus on niin paha.

Mulla alkoi huimaus tänään, rokotteen sain maanantaina. Ihan känninen olo koko ajan. 

Vierailija
27/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puutui toosa, ei tee yhtään mieli seksiä. Tosin on se jo viitisen vuotta ennen rokotustakin ollut puuduksissa 😒

Vierailija
28/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsi puutuimi kyllä, mutta vain rokotuspäivänä. Seuraavana päivänä ei ollut enää muita oireita kuin pistoskohdan arkuus.

Vierailija
29/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli siitä kutiavia näppyjä.

En ole varma kyllä tuliko siitä. Kun oli kuitenkin n.3viikkoa mennyt.

Joka puolelle niitä nousee, paitsi kasvoihin.

Ei ole ötököistä peräisin.

Voisiko olla joku punajäkäläihottuma?

No ei. Normaalia nokkosihottumaa eli aurinkoihottumaa, reaktio tähän helteeseen ja hikoiluun.

Joillekin helle teettää vesirakkuloita käsiin ja jalkoihin, joillekin koko kehoon. Vilpoinen suihku auttaa ja jos mahdollista, kylpy.

Kyllä tuosta rokotteesta on tullut nokkosihottumaa tms. Tutulleni tuli myös ja kuulin, ettei ole lainkaan ainoa. Ennen helteitä siis tämä.

Vierailija
30/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on ollut puutumisen oireita vasemmassa kädessä rokotuksen jälkeen. Hänelle siis rokotettiin vasempaan käteen. Oireet kestivät 2-3 viikkoa, mutta nyt vaikuttavat hellittäneen. Itselläni ei ole ollut mitään muita oireita, kuin rokotekohdan lievää kosketusarkuutta pari päivää rokotteen jälkeen.

Vierailija
31/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tuota käden puutumista, mutta vain hetkellisesti ja pian (n. 1h) rokotteen saamisesta. Luulen, että pistäjä osui johonkin hermoon, koska pistoa teki kipeää.

Vierailija
32/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi Pfizer-rokotusta olen saanut ja ei mitään oireita tullut. Kakkosrokotuksen jälkeen olin kyllä enemmän väsynyt kuin tavallisesti koko iltapäivän ja illalla piti mennä aikaisin jatkamaan nukkumista. Lukekaa Nature-lehdestä artikkeli Pfizer ja Moderna rokotuksista. 

Vierailija
33/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puutui molemmat kädet parin viikon ajan. Yöllä nukkuessa, autolla ajaessa, kännykkää selatessa.

Tuttuni kertoi, että hänen iäkkään äitinsä jalat puutuivat niin ettei voinut kävellä.

Mistä lie johtuneet nämä, mutta heti koronarokotuksen jälkeen ilmenivät.

Vierailija
34/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viikon verran rokotetussa kädessä puuttumisen oireita. Onneks meni ohi. Huimaus alkoi rokotuksen jälkeen seuraavana päivänä. On nyt jatkunut jo kuusi viikkoa. Tutkittu on kovasti, mutta syytä ei vielä ole löytynyt. Sairaslomalla oon ollut, koska huimaus on niin paha.

Mulla alkoi huimaus tänään, rokotteen sain maanantaina. Ihan känninen olo koko ajan. 

Tuo voi tulla tavallisen flunssan jälkitautina. Minullakin on ollut ja muistaakseni Käypä hoito-sivustolla on jumppaohjelma, joka auttaa. Aika parantaa vaivan.

Vierailija
35/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi Pfizer-rokotusta olen saanut ja ei mitään oireita tullut. Kakkosrokotuksen jälkeen olin kyllä enemmän väsynyt kuin tavallisesti koko iltapäivän ja illalla piti mennä aikaisin jatkamaan nukkumista. Lukekaa Nature-lehdestä artikkeli Pfizer ja Moderna rokotuksista. 

Juuri väsymys on ollut yleisin rokotteen sivuvaikutus. Moni kertoo nukkuneensa kuin murmeli yli kymmenen tunnin unet rokottamisen jälkeen.

Vierailija
36/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rokottamatton käsi paikoin puuduksissa viikon verran 😀 En osaa sanoa liittyikö tuohon Pfizerin pistokseen jonka sain muutama päivä ennen oireen alkamista

Vierailija
37/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin kuollut rokotteen takia ihan 30v että miettikää uudelleen. Kun se ei edes estä levittämistä VIRUSTA tai saamasta sitä.

Onko jossain todettu, että syy kuolemaan on ollut juuri rokote? Vähän sama kuin väittäisi, että kesällä syy hukkumiseen on ollut jäätelön syönti.

Vierailija
38/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mummolleni tuli paljon pahempaa. Itse en kyseistä koerokotetta edes harkitse ottaa, arvostan omaa terveyttäni.

Toivottavasti saat pahan koronan ja pääset sairaalaan miettimään terveytsi, kuten eräskin alle 50v rokotevastainen tuttavani.

Vierailija
39/56 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli rintalihas ja lapa kipeeksi ja sitten vasemman rinnan sivu, se on ollut melkein kuukauden. Eka tuntu joku kipeä mini imusolmuke ja aattelin että menee ohi. Sittemmin jotenkin jumahtanut se kipu sinne ja välillä tuntuu heikolta toi vasen käsi.

No, en ole isosti huolissani mutta kiva kun joku jaksoi tän alotuksen tehdä. Harmi kun nuo ihmiset jotka ei kestä epätäydellistä maailmaa ja haluaa tunkea päänsä hiekkakasaan tulee tänne trollaamaan. Itseäni ei rokote pelota tai sen haittavaikutukset mutta ehdottomasti ne pitää kartottaa eikä pissata housuunsa ja juosta kaivoon heti kun joku yrittää.

Vierailija
40/56 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi tulla tavallisen flunssan jälkitautina. Minullakin on ollut ja muistaakseni Käypä hoito-sivustolla on jumppaohjelma, joka auttaa. Aika parantaa vaivan.

Flunssan jälkitautina se tulee korvaperäisenä (sakkaa) ja siihen auttaa liikeharjoittelu. Tässä ei ole kyse siitä. Mukavaa jos aika autaa, nyt en voi ajaa edes autolla töihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi