Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muille tullut rokotetun käden puutumista pfizerin jälkeen

Vierailija
30.06.2021 |

Vielä viikkoja rokotteen saamisestakin puutuilee.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kipeä ja vähän puutumista pari päivää rokotuksen ottamisen jälkeen, mutta ei sen pidempään.

Vierailija
42/56 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mummolleni tuli paljon pahempaa. Itse en kyseistä koerokotetta edes harkitse ottaa, arvostan omaa terveyttäni.

Toivottavasti saat pahan koronan ja pääset sairaalaan miettimään terveytsi, kuten eräskin alle 50v rokotevastainen tuttavani.

Hei olen eri kuin jolle vastasit mutta meillä on lähes koko suku rokotettu. Esim isovanhempani tuttava oli saanut jostakin rokotteesta (en tiedä mikä niistä) useita vakavia veritulppia. Tunnen yhteensä 10 rokotettua, joista 3 on saanut haittavaikutteen ja näistä 2 on kaikkein nuorimpia. Kukaan ei ole vielä toistaiseksi kuollut, mutta rokotteesta 1 sai ruusun, 1 turvotuksen käteen ja 1 jonkinlaisen allergisen reaktion minkä vuoksi oli ollut sairaalassa pari päivää.

Minusta on törkeää että toivot sairastumista niille jotka eivät rokottaudu. Ne rokotteethan ovat teitä itseänne suojaamassa. Siis jos haluat että rokoteesta suojaa, sinun tulee ottaa se itse.

Minä olen hoitanut pandemian aikana käsihygienian ym tarkasta ja suojannut muita tarkkaan, mutta en silti halua rokotetta. En vaikka olen kärsinyt paljon pitkittyneistä flunssasta ja jälkitaudeista nuorempana. En halua mitään hetkessä kokoon kyhättyä.

Ota itse lääkkeesi (rokotteesi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, heti piikin jälkeen käsi pari päivää puutuneena, johki hermoon osu.

44/56 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 15-30 min tuntui vähän puutuneelta.

Vierailija
45/56 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli rintalihas ja lapa kipeeksi ja sitten vasemman rinnan sivu, se on ollut melkein kuukauden. Eka tuntu joku kipeä mini imusolmuke ja aattelin että menee ohi. Sittemmin jotenkin jumahtanut se kipu sinne ja välillä tuntuu heikolta toi vasen käsi.

No, en ole isosti huolissani mutta kiva kun joku jaksoi tän alotuksen tehdä. Harmi kun nuo ihmiset jotka ei kestä epätäydellistä maailmaa ja haluaa tunkea päänsä hiekkakasaan tulee tänne trollaamaan. Itseäni ei rokote pelota tai sen haittavaikutukset mutta ehdottomasti ne pitää kartottaa eikä pissata housuunsa ja juosta kaivoon heti kun joku yrittää.

Mulla jo 6 viikkoa rokotteesta ja edelleen rokotetun käden puolen ( vasen) rintalihas särkee ja on kosketusarka. Mietin että voiko tosiaan olla näin kauan kipeä rokotteesta? Onko muilla samanlaista kokemusta?

Vierailija
46/56 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasen käsi puutuu ja vasen rinta, sekä on särkyä, myös lapaluun alueella, kaikki alkoi rokotteen jälkeen, tosin kaularangan kulumaaki on, mikä aiheuttaa kys.oireita, tiedä sitte kummasta johtuu

Vierailija
47/56 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[qÄäuote=Vierailija]Mulla vasen käsi puutuu ja vasen rinta, sekä on särkyä, myös lapaluun alueella, kaikki alkoi rokotteen jälkeen, tosin kaularangan kulumaaki on, mikä aiheuttaa kys.oireita, tiedä sitte kummasta johtuu[/quote]

Ja tätä oireilua on kestäny jo kuukauden päivät

Vierailija
48/56 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut haluaa vielä pakottaa tota myrkkyä kaikille ............

Vierailija
49/56 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on osunu vaikka hermoon, voiko se aiheuttaa pitkäaisia käsiongelmia, kuten puutumista ja särkyä tai jopa lopullisen hermovian?

Vierailija
50/56 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mummolleni tuli paljon pahempaa. Itse en kyseistä koerokotetta edes harkitse ottaa, arvostan omaa terveyttäni.

Toivottavasti saat pahan koronan ja pääset sairaalaan miettimään terveytsi, kuten eräskin alle 50v rokotevastainen tuttavani.

Eli toivot että toinen kuormittaisi sairaalanhoitoa koska ei halua ottaa rokotetta jonka ottamisen ainoa syy olisi ettei kuormittaisi sairaalanhoitoa. Äly hoi!

Vierailija
51/56 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutumista mut olen pystynyt vasemman kämmenen kautta katsomaan ilmaiseksi kaikkia maksullisiakin suoratoistopalveluita.

Vierailija
52/56 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipu injektiokohdassa, injektiokohdan turvotus tai punoitus ovat yleisiä haittavaikutuksia jota saattaa esiintyä. Puutumisesta ei ole mainintaa haittavaikutuksien listalla. Ehkä puutuminen johtuu jostain muusta syytä?

Kyllä halvaantuminen kuuluu koronarokotteen haittavaikutuksiin. Näitä on ollut Suomessakin.

Vierailija
53/56 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on osunu vaikka hermoon, voiko se aiheuttaa pitkäaisia käsiongelmia, kuten puutumista ja särkyä tai jopa lopullisen hermovian?

Hermojuuritulehdus on mainittu THL:n haittavaikutuksissa.

Vierailija
54/56 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ensimmäinen oire oli pistoskohdan ympäristön kihelmöinti. Sitten alkoi olkapäässä ja käsivarressa särky. Sitten alkoi liikehäiriöt kädessä ja solisluun kohdalle alkoi tulla pikkuhiljaa syvenevä painuma. Se levisi kainaloon, ja ihan ympäri. Se syveni jatkuvasti, kunnes nyt viime maanantaina käteni putosi kesken kauppareissun. No, poimin käden ylös ja laitoin sen vahingossa liukuhihnalle. Kassa yritti siitä etsiä viivakoodia ja naureskeli kun sanoin, että se on minun käteni. Näytin olkapäätäni ja kysyin että no mikäs se tästä puuttuu. Kassa meni ihan vaikeaksi. No tänään sitten aamupesulla huomasin, että kaulan ympäri menee samanlainen n. 5 mm. syvä painuma. Nyt olen ihan paniikissa kun tiedän mitä se tarkoittaa! Kadun syvästi, että en uskonut varotuksia ja otin rokotteet.

Rokotefanaatikon trolli. Hyvin säälittävää.

Vierailija
55/56 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlailin käden puutumista kun vielä 3vk jälkeen ekasta rokotuksesta vasen käsi puutuu vähän väliä.

Vierailija
56/56 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pääsin just sairaalasta rokotuksen aiheuttama veri hyytymä kädet puuttui ja hoidon jälkeen ei vielä ainakaan lääkäri totesi lähellä oli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi