Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutitko miestäsi synnytyksessä?

Vierailija
30.06.2021 |

Somessa kuohuu. Erään perhebloggaajan mukaan on normaalia ja hyväksyttävää mukiloida miestä synnyttämisen aikana. Hänen mukaansa on normaalia, että synnytyksen aikana synnyttäjät lyövät, potkivat, purevat ja sylkevät miestään.

Nyt haluaisinkin tietää kuinka normaalia tällainen käytös on. Oletko satuttanut kumppanisia synnytyksen aikana, tahalleen tai tahattomasti?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitähän vittua?

Vierailija
2/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristin kädestä niin kovaa, että tuli mustelmia.

Vierailija
4/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitähän vittua?

Kohta alkaa huumori loppua

Vierailija
5/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun kysyin onko hän ok. Oli istunut aamusta ilta kuuteen keinutuolissa. Välillä käynyt Hesellä. Minä selvin helpolla 2 vuorokauden synnytyksellä käynnistyksineen, yli tunnin ponnistusajalla ja repesin vain klitorista myöten. Tuli kymmeniä tikkejä. Välilihakin leikattiin puuduttamatta. Kaikki tämä 2 jogurtin voimin.

Vierailija
6/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18h synnytyksestä mies istui mun vieressä 6h. Puristin koko sen ajan miehen kättä sen verran kovaa, että molemmat kädet olivat kyynärpäistä alaspäin mustelmilla. Mies sentään totesi että pääsi vähällä. Kerran pyysi vaihtamaan kättä, kun toinen oli jo niin kipeä.

Vierailija
7/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tuota bloggaajaa kyllä todella. Jos synnytys muuttaa naisen tuollaiseksi väkivaltaiseksi hulluksi niin luoja minut siltä armahda. Tarinahan muuttui myös matkan varrella, ensin se oli täysiä lyönti, sitten voimattomana vähän huitaisu sinne päin ja lopuksi lyönnin yritys. Että ota nyt tuosta selvää.

Vierailija
8/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18h synnytyksestä mies istui mun vieressä 6h. Puristin koko sen ajan miehen kättä sen verran kovaa, että molemmat kädet olivat kyynärpäistä alaspäin mustelmilla. Mies sentään totesi että pääsi vähällä. Kerran pyysi vaihtamaan kättä, kun toinen oli jo niin kipeä.

Olisi kannattanut hakea Musti ja Mirristä joku koirille tarkoitettu puru- tai vetolelu niin olis ukkosi selvinnyt ilman mustelmia. Uskomatonta paskaa.

Vierailija
9/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt, enkä synnytä, mutta kyllä kaikki mun synnyttäneet kaverit on kuulemma olleet tosi vihaisia miehilleen. Kuulemma  se ajatus sillä hetkellä on ollut, että katso p*skiainen mihin tilaan olet mut saattanut. Ja onhan se siis tosi epäreilua, että nainen synnyttää, eikä mies. Kyllähän sille asialle pitäisi jotain tehdä, että saataisiin tasa-arvoa eteenpäin. 

Vierailija
10/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole synnyttänyt, enkä synnytä, mutta kyllä kaikki mun synnyttäneet kaverit on kuulemma olleet tosi vihaisia miehilleen. Kuulemma  se ajatus sillä hetkellä on ollut, että katso p*skiainen mihin tilaan olet mut saattanut. Ja onhan se siis tosi epäreilua, että nainen synnyttää, eikä mies. Kyllähän sille asialle pitäisi jotain tehdä, että saataisiin tasa-arvoa eteenpäin. 

Jos tuleva isä kytkettäisiin siihen synnytyssimulaattoriin ja saisi sitä kautta tuntea ne samat kivut kuin äitikin. Tosin monikaan mies ei taitaisi siinä kohdassa nähdä pienokaisen ensimmäisiä tunteja.

Vierailija
11/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä onkin sitten hyvä jatkaa hakkaamalla vauvaa. Jumalauta miten sairasta porukkaa.

Vierailija
12/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on söpöä kun synnyttävä nainen tekee näin tulevalle isälle. :3

Toivottavasti itsekin koen joskus tämän.

Vierailija
13/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitähän vittua?

Miksi pitää sanoa noin rumasti?

Tuon v-sanan käyttö ilmaisee aina, että käyttäjä on moukka.

Vierailija
14/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitähän vittua?

Parisuhdeväkivaltako sitten ilmaisee sitä, että pahoinpitelijä on sivistynyt?

Vierailija
15/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä synnyttänyt mutta keskustelusta tuli inspiraatio leikata kynnet mahdollisimman lyhyiksi tässä synnytystä odotellessa, etten vahingossa raapaise miestä. Olisi kauhea ajatus satuttaa toista toista edes vahingossa.

Vierailija
16/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä onkin sitten hyvä jatkaa hakkaamalla vauvaa. Jumalauta miten sairasta porukkaa.

Siinä kivusta sekaisin ei välttämättä tiedä mitä tekee. Jos toinen yrittää vaikka hieroa väärään aikaan ja itse huomaa vain, että tuntuu pahalta, niin siinä voi yrittää huitoa toista pois. Minä en tietääkseni käynyt miehen kimppuun, tosin minulla on synnytyksestä hyvin hatarat muistikuvat, mutta eipä mieskään ole asiasta puhunut.

Vierailija
17/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäkö? :D No ehkä olen väärä ihminen ihmettelmään, kun eka synnytys oli sektio ja toinen tuli niin nopeasti, että mies meinasi myöhästyä, kun lähti viemään autoa parkkiin.

Vierailija
18/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä synnyttänyt mutta keskustelusta tuli inspiraatio leikata kynnet mahdollisimman lyhyiksi tässä synnytystä odotellessa, etten vahingossa raapaise miestä. Olisi kauhea ajatus satuttaa toista toista edes vahingossa.

Hyvä ajatus. Jos se mies yrittää olla mukana tilanteessa ja menee pistämään kätensä ulottuville, niin kyllä tuleva äiti sitä puristaa kuin kauhukahvaa mummon kyydissä.

Vierailija
19/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kivusta sekaisin ei välttämättä tiedä mitä tekee. Jos toinen yrittää vaikka hieroa väärään aikaan ja itse huomaa vain, että tuntuu pahalta, niin siinä voi yrittää huitoa toista pois. Minä en tietääkseni käynyt miehen kimppuun, tosin minulla on synnytyksestä hyvin hatarat muistikuvat, mutta eipä mieskään ole asiasta puhunut.

Kerro nyt samalla muutkin tilanteet, joissa pahoinpitely on mielestäsi ok. Olet sairas.

Vierailija
20/30 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitähän vittua?

Juuri näin, ihmetyttää kun ihmiset hokee tuota, alempi yhteiskuntaluokka sitä harrastaa.