Sivut

Kommentit (87)

Vierailija
Vierailija
Vierailija

178!!! Olen afrikalainen, entinen lapsi työ mies enkä käyny kouluja kun suomessa kaksi vuota. Lisäks ole hirmuisen humalassa ja kävin paskallaki sama aika testin kanssa. mutta älykäämpi kun kukaa teistä! Mitä siihen sanoi persu suomalainen?

Tervetuloa, sinä huippuälykäs moniosaaja! Tässä sinulle työmarkkinatuki, asumistuki, kotoutumistuki, opintotuki, tulkkaustuki, perheenyhdistämistuki, tuenhakemistuki sekä kulukorvaus edellisiin!

unohti harkinta varanen tuki.

Suomalainen on ystävällinen, mutta tyhmä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tein, katoin samalla fudista. Aikaa oli 25 minsaa, tein 8 minuutissa. Tulos 108. Ei kovin häävi testi siis, jos oon älykkäämpi kuin 70 % kansasta tällä panostuksella... :D 

115, huolestuttavaa...valvottu vuosi ilmeisesti vaikuttaa tai olen muuten ikääntyessä tyhmentynyt :) Tipahtanut ainakin meikäläisen ÄO, joka aiemmin mensan testillä 125.

Älykkyysosamääräsi on noin 128 , joka on korkeampi kuin 96.9 prosentilla väestöstä

t: palstapersu

Vierailija

100, olet älykkäämpi kuin 50% kansalaisista. Riittää mulle :-D:-D:-D:-D

Eli onko 50% suomalaisista äo alle 100?!

"Älykkyysosamääräsi on noin 123 , joka on korkeampi kuin 93.7 prosentilla väestöstä".

Olen saanut joskus laajemmasta testistä paremman. Siinä oli myös sanallista ongelmanratkaisua :)

Vierailija
Vierailija

100, olet älykkäämpi kuin 50% kansalaisista. Riittää mulle :-D:-D:-D:-D

Eli onko 50% suomalaisista äo alle 100?!

100 on keskivertoälykkyys tuossa testissä yleisesti. Suomalaisilla vähän korkeampi.

Tuo Mensan nettitesti ei tosin kerro totuutta sinnepäinkään, vaan antaa reilusti todellista paremman tuloksen. Todellisen äo:si voit testata menemällä Mensan virallisiin testeihin.

Tuo ei näytä oikein korkeita tuloksia. Itse saan siitä 140, mutta virallisesti mun ÄO on kuulemma jotain 110-120 välillä (psykologi ei kertonut tarkkaa tulosta)

Tein tuon saman testin viime syksynä. Silloin tuloksena "Älykkyysosamääräsi on noin 135 , joka on korkeampi kuin 99.0 prosentilla väestöstä".

Nykyisessä Mensan nettitestissä 131:n älykkyysosamäärä vastaa vanhassa Mensan testissä 148:aa, johtuen siitä että käytetty keskihajonta on vaihtunut. Eli jos joskus on saanut tulokseksi vaikka 140, niin se vastaa nykyisellä keskihajonnalla noin 125 älykkyysosamäärää.

Mä olen tehnyt tuon ennen ja saanut 121, mutta en usko että oikeasti on noin korkea. Luulen että tuosta testistä voi vähentää sen 10 pistettä tai jotain että vastaa oikeaa määrää.

Tein tehtävään nro 12 asti kunnes en tajunnut enää yhtään mitään. Napsuttelin loppuun satunnaisella ja sain tulokseksi 85, lasketaanko?

Vierailija

Tein tehtävään nro 12 asti kunnes en tajunnut enää yhtään mitään. Napsuttelin loppuun satunnaisella ja sain tulokseksi 85, lasketaanko?

Lasketaan tietty. Olen siis aika yksinkertainen?

Vierailija
Hölmö testi, kun siinä ei ole käytännössä kuin kahta eri tehtävätyyppiä. Joko rivit/sarakkeet/vinorivit pyörivät 90 astetta jompaan kumpaan suuntaan tai  "vasen XOR keskimmäinen = oikea". Jos tuon XOR-homman keksii, niin saa paljon pisteitä ja jos ei keksi niin saa vähän. Kunnon testissä olisi paljon enemmän tehtävätyyppejä.

13

Sivustolla http://mensa.fi oleva testi on paljon parempi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.