Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suhde lapsen opettajaan

Vierailija
29.05.2014 |

Tilanteeni on tosi kamala ja väärin, mutta mulla on ollut melkein jo vuoden suhde lapseni opettajaan. Lapsellani on ollut koulussa ongelmia, joten sitä kautta olimme paljon tekemisissä ja tutustuimme. Aloimme tapailla salaa, ja suhteemme on ollut oikeastaan vain seksiä. Nyt huomaan kuitenkin olevani rakastunut tähän mieheen :(

Olen naimisissa ja niin on myös opettajakin tahollaan. Olen älyttömän surullinen, sillä lapselleni tulee uusi opettaja syksyllä, enkä enää voi millään tekosyillä tavata tätä opettajaa. Olen koukussa häneen ja luulen että hän myös minuun aikalailla ihastunut? Kesä tuntuu niin pitkältä... Ja se etten enää näe häntä niin paljon. Rakastan kuitenkin perhettäni enkä haluaisi jättää sitä pikaisen rakastumisen vuoksi. Haluaisin sekä tämän ihanan sivusuhteen että rakkaan perheeni, mutta nyt tuntuu että on pakko vaan valita jompikumpi :( Emme voi enää tapailla ilman että olisi riskiä jäädä kiinni.

Olen ihan masentunut. Miten olette päässeet eroon ihastuksistanne??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataako Porvoossakin??

Vierailija
2/5 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin että kaikkien luokan oppilaiden äidit käyvät vuorotellen kiksauttamassa tuota opettajaa. Vain ap on tosin niin yksinkertainen että kuvittelee muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 02:01"]Taitaa olla niin että kaikkien luokan oppilaiden äidit käyvät vuorotellen kiksauttamassa tuota opettajaa. Vain ap on tosin niin yksinkertainen että kuvittelee muuta.

[/quote]

Jep. Olen itse opettaja ja olen tämän kyllä huomannut. Miesopettajilla on usein hyvin tasapuolinen linja noiden oppilaiden äitien suhteen, eli joko antavat kaikille tai eivät anna kenellekään.

Vierailija
4/5 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä aivojas äläkä sydäntäs

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän