Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

355 tartuntaa

Vierailija
30.06.2021 |

Hiton kaikki ryyppäripellet!

Kommentit (362)

Vierailija
101/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi ehdottomasti sulkea baarit ja kieltää yleisötapahtumat. Ei ulkomailla käynti edelleenkään ole ongelma kunhan virusta ei levitettäisi kotimaassa. Järjetöntä järjestää festareita, keikkoja ja pitää baareja auki.

Nytkään tuskin olisi juurikaan levinnyt jos baarit olisi kiinni eikä esim Himoksen juhannusta olisi järjestetty.

Jotenkin nurinkurista, että syy olisi Suomessa eläjillä. Ulkomaille toki, mutta sitten idioottivarmasti testaukset ja riittävät karanteenit yksinollen päälle. Elämä oli ihan mukavaa jo pari viikkoa ennen potkupalloilijoiden saapumista. Kiitos teille, johan tässä nautittiin. Lomailitte meidän muidenkin puolesta niin muiden ei tartte.

Vierailija
102/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä deltavirus riehuu, mutta sairaanhoidon luvut eivät ole nousseet.

Itse vaan toivoisin, että jos annetaan tämän viruksen levitä, niin annetaan sitten kunnolla. Aletaan suhtautua tavallisena tautina, ei karanteeneja. Kohtuutonta antaa järjestää tuhansien ihmisten tapahtumia, mutta sitten edellyttää niitä karanteeneja. Meilläkin nelihenkinen perhe, niin karanteenirumba ei huvittaisi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa enää, oikeasti.

Tässä maassa oli kaikki menossa just oikeaan suuntaan, mutta sitten alkoi tuo saakelin potkupalloleikki, jossa koko maailma kumartelee pallon perässä juokseville aikuisille miehille. Tekisi mieli repiä autoradio irti piuhoistaan ja heittää se ikkunasta ulos joka kerta, kun edes kuulen sanan HUUHKAJAT.

Kohta taas käydään keskustelua, saanko poistua kotoani tallille hoitamaan yksin oman, minusta riippuvaisen hevoseni, koska toisille potkupallo ja ryyppyreissut olivat niin tärkeitä. Kaverini jatkaa pätkätöitä kolmatta vuotta, nuoret voivat huonosti ja jokainen meistä hikoilee maskit naamassaan kesähelteillä . Elämä on taas pitkäksi aikaa pilalla kaikilta. Kiitos, futisfanit.

Meidän kaupungissa psykiatristen sairaanhoitajien asiakaskunnassa ikäihmisten osuus on kasvanut eniten. Eivät kestä enää yksinäisyyttä, siksi. Tämä vaikuttaa kaikkiin ja yksinäisyys syö niin nuorta kuin vanhaakin. Tsemppiä sinulle!

Valehtelet niin että nokkasi kasvaa useita senttejä joka hetki.

Valehtilijoiden nenähän tunnetusti kasvaa.

Kun nuoretkaan ei pääse psykiatriseen osastohoitoon, niin miten muka vanhukset.

Sitä paitsi vanhukset ovat tottuneet olemaan yksin jo ennen koronaa.

Ei psykalle oteta ketään noin vain, eikä pelkästään ketään pitkän elämän elänyttä ja kokenutta vanhusta.

Sitä paitsi joillakin fyysisesti sairailla  vanhuksilla saatta olla ja onkin masennusta ehkäisevää lääkitys.

Iäkkäät ihmiset ovat nähneet pahempia aikojakin kuin tämä korona.

Miksi jaat palstalle disinformaatiota. 

Oletko itse jotekin "vinossa"?

"vanhukset ovat tottuneet olemaan yksin jo ennen koronaa."

Siis mitä helvettiä sä suollat? Että vanhuksista ei väliä? Että joutaa olemaankin yksin eikä haittaa ektään? VMP. 

Vierailija
104/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Etelä-Karjalassa tällä hetkellä yli 90% tartunnoista liittyy Venäjän rajaan. Miksi rajaa ei voi laittaa kiinni, jos selkeästi ongelma tulee sieltä?

Miksi vain katsellaan, että oi voi, voi että, voi harmin paikka, noh, nyt on perusvaiheesta siirrytty kiihtymisvaiheeseen, joten laitetaanpa teidän suomalaisten paikat säppiin, kahviloihin take away ja tapahtuma-ala kiinni. Ai raja? No kansainväliset sopimukset estää, katsokaas. Ei saa suututtaa Venäjää. Kaksipäisen kotkan varjossa raja on kuin spagettisiivilä.

Vierailija
105/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkuvänky. Yrittäkää nyt vihdoin päästä elämässänne eteenpäin. Riskiryhmät on viittä vaille tuplarokotettu eikä tälle hysteeriselle kyyläämiselle ole enää syytä.

Ei ole! Älä jauha tuollaista sontaa! Tajutko miten paljon riskiryhmäläisiä on työelämässä?!

Missä päin Suomea riskiryhmäläisiä ei ole vielä rokotettu? Ja siis uskon kyllä, että näin voi olla, mutta missä?  Mulla on tuttuja 2. riskiryhmään kuuluvia sekä Vantaalla että Espoossa ja ovat jo saaneet toisenkin rokoteannoksensa. Mä en kuulu mihinkään riskiryhmään (olen 59 v) ja saan toisen rokoteannokseni ensi maanantaina. Siskoni on mua pari vuotta vanhempi eikä myöskään kuulu riskiryhmiin ja hän saa toisen rokoteannoksensa ylihuomenna. Vantaalla hänkin. Tyttäreni 34 v (perusterve) saa toisen rokoteannoksensa 3 viikon päästä. Myös hän Vantaalla. 

Vierailija
106/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesvastuutonta. Ei tällaista.

Vierailija
107/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku festareilla:

Tänä iltana, kun me vietetään yhdessä aikaa. Me tiedetään, että tuolla on valtava joukko ihmisiä, jotka ajattelee ”miten ne kehtaa?” Mutta täällä me ollaan, koska me halutaan elää. Me halutaan nauttia. Me halutaan olla tässä hetkessä.

Oon tykännyt Antti Tuiskusta, mutta tämän lauseen takia meni kyllä maku koko tyypistä. Halutaan elää, ja samalla vähän levittää koronaa, niin ettei kaikki saakaan enää elää. Tämäkö se logiikka on? Vai minkä takia Tuisku on ajatellut, että noita rajoituksia on?

Nolo tyyppi. 40v mies ja ulosanti kun 14-vuotiaalla.

Vierailija
108/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan vai luulette, että ilman jalkapalloa tuo delta ei olisi koskaan saapunut Suomeen? Kyllä se olisi tänne tullut muutenkin tavalla tai toisella, nyt on tietysti vaan helppo osoittaa omaa paremmuuttaan vihaamalla näitä faneja.

Mutta tilanne olisi aivan toinen jos maahan tulisi yksittäisiä harvoja Intian variantti-tapauksia jotka pystytään jäljittämään ja eristämään. Nyt niitä haettiin sadoittain parissa päivässä ja varmasti jokaisessa bussissa on ollut vähintään yksi koronan kantaja ja kaikki säntäsivät heti kotiin päästyään juhannusfestareille ympäri Suomenmaan.

Vierailija
109/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalahoidossa olevien määrä pomppari kymmenellä ylöspäin. Nyt toivotaan että ei lisäänny..

Vierailija
110/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkuvänky. Yrittäkää nyt vihdoin päästä elämässänne eteenpäin. Riskiryhmät on viittä vaille tuplarokotettu eikä tälle hysteeriselle kyyläämiselle ole enää syytä.

Ei ole! Älä jauha tuollaista sontaa! Tajutko miten paljon riskiryhmäläisiä on työelämässä?!

Missä päin Suomea riskiryhmäläisiä ei ole vielä rokotettu? Ja siis uskon kyllä, että näin voi olla, mutta missä?  Mulla on tuttuja 2. riskiryhmään kuuluvia sekä Vantaalla että Espoossa ja ovat jo saaneet toisenkin rokoteannoksensa. Mä en kuulu mihinkään riskiryhmään (olen 59 v) ja saan toisen rokoteannokseni ensi maanantaina. Siskoni on mua pari vuotta vanhempi eikä myöskään kuulu riskiryhmiin ja hän saa toisen rokoteannoksensa ylihuomenna. Vantaalla hänkin. Tyttäreni 34 v (perusterve) saa toisen rokoteannoksensa 3 viikon päästä. Myös hän Vantaalla. 

26v ykkösriskiryhmäläinen odottaa kakkospiikkiä Oulussa. Että näin täällä.

Vierailija
111/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyikö joku ?

Vierailija
112/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä minä. Mulla on oikeus tehdä mitä huvittaa.

Tänään sitten se futismatsi Helsingissä. 5000 katsojaa tartuttaa toisensa.

Näitä Pietarissa altistuneita kehoitettiin jäämään kotiin tuosta pelistä. Mielenkiintoista nähdä, noudattavatko. Veikkaan, että eivät.

No eihän ne nyt voi jäädä pois kun on oikeen "stadin derby". Jessus mikä nimi.

Tämä tulisi pelata tyhjille katsomoille. Joukkueet ja sponssit boikottiin jos näin ei toimita.

Stadin koronaderby pitäisi pelata tyhjille katsomoille. Miksi pallon potkiminen menee kaiken muun edelle??

Vierailija
113/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitä jalkapalloa pelinä syyttäkö. Suomen joukkueen asenne oli hieno ja esimerkillinen, siitä pointsit. Ja futis on hyvää urheilua.

Syyttäkää mieluummin näitä Pietarissa maksullisissa juosseita, kännisiä miehiä, jotka ovat niin uppiniskaisia että viittaavat kintaalla kaikille muille ja heidän ansiostaan tartunnat leviävät.

Tämä. Katsomoista on ehkä jokunen tartunta tullut, mutta kyllä suurin osa tartunnoista on tullut lähikontaktista Irinan, Tatjanan, Katjushkan jne kanssa. Prostituoiduille kisat on olleet lottovoitto, kun viimein kaupungissa on ollut paljon kisaturisteja ja sitä kautta asiakkaita.

Eikä virusta kotimaahansa tuo pelkästään suomalaiset, vaan myös muiden maiden turistit omaan kotimaahansa.

Vierailija
114/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana, kun me vietetään yhdessä aikaa. Me tiedetään, että tuolla on valtava joukko ihmisiä, jotka ajattelee ”miten ne kehtaa?” Mutta täällä me ollaan, koska me halutaan elää. Me halutaan nauttia. Me halutaan olla tässä hetkessä.

Oon tykännyt Antti Tuiskusta, mutta tämän lauseen takia meni kyllä maku koko tyypistä. Halutaan elää, ja samalla vähän levittää koronaa, niin ettei kaikki saakaan enää elää. Tämäkö se logiikka on? Vai minkä takia Tuisku on ajatellut, että noita rajoituksia on?

Se on hyvä sieltä lavalta huudella! Olisikohan ollut samaa mieltä jos olisi pitänyt esiintyä siellä yleisön joukossa..

Vierailija
115/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläri pylläri Kainuussa ei ainakaan. Kuusikymppinen sukulaismies odottaa edelleen toista rokoteannostaan vaikka kuuluu riskiryhmään useamman sairauden osalta. Uusia aikoja kuulemma ei edes anneta, kun rokotteista on pulaa. Sinällään hassua, kun uutisissa kerrotaan, niten niitä tulee paljon Suomeen. Ilmeisesti ne jaetaan pk-seudulle.

Vierailija
116/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo tyyppi. 40v mies ja ulosanti kun 14-vuotiaalla.

Lisänä käytös , tosi noloa . 

Vierailija
117/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo huligaaneille , kisat tärkeämmät kuin muiden henki.

Euroopassa on nimilistoja, eivät pääse otteluihin. Meille sama.

Suljetaan katsomot ennen täyssulkua.

Ja syksyllä sellainen on tulossa, kiitos em riehujille.

Vierailija
118/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläri pylläri Kainuussa ei ainakaan. Kuusikymppinen sukulaismies odottaa edelleen toista rokoteannostaan vaikka kuuluu riskiryhmään useamman sairauden osalta. Uusia aikoja kuulemma ei edes anneta, kun rokotteista on pulaa. Sinällään hassua, kun uutisissa kerrotaan, niten niitä tulee paljon Suomeen. Ilmeisesti ne jaetaan pk-seudulle.

Hassua että rokotteita ei saada näin loma-aikana , sattumaako ?

Vierailija
119/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

26v ykkösriskiryhmäläinen odottaa kakkospiikkiä Oulussa. Että näin täällä.

Ikävää :( Sen olen tiennyt, että eri puolilla Suomea on rokotusaikataulut menneet eri tavalla. Mutta ihmettelen että ykkösriskiryhmäläisenä et ole vieläkään saanut toista rokoteannostasi, kun täällä on saanut jo kakkosriskiryhmäläiset ja ihan pian saa jo sellaiset, jotka eivät edes kuulu riskiryhmiin ja ovat työelämässä. 

Vierailija
120/362 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs aalto tulee kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi